Elikkä olen ollut ihastunut yhteen poikaan aika kauan.
No hän tietää sen.
No aluksi koulussa niin oli ihan tavallista.
Katselin häntä sivusilmällä.
Kun en silmiin uskaltanut tuijottaa.
Ja hän minua.
Ehkä mielikuvitustani mutta minusta hän hakeutui samoihin paikkoihin kanssani :)
Joo no ennen kuin oli näin IHASTUNUT häneen.
Olin nähnyt hänen kävelevän erään tytön kanssa käsikkäin.
No eräs päivä (silloin poika tiesi jo että olen kiinostunut hänestä)
He tekivät sen uudestaan. (he ovat vain ystäviä. VARMATIETO)
No niin meni päiviä.
En ole enään nähnyt heidän kävelevän käsikkäin.
Mutta eräspäivä.
oltiin eräässä salissa no siellä se tyttö ja poika oli.
No tä tyttö hyppäs sen pojan reppu selkään.
Ja se poika katso mua. Mutta samalla hymyili jotenkin.
Joo no.. mitä hän yrittää viestittää?
kiltit ihmiset auttakaa mua :( :)
2
356
Vastaukset
- -Kiltti-
Ihan salee yrittää tehä sut mustasukkaseks, mut toi on kyl tyhmä tapa tehä se... Sinänsä kendeis unohtaa se jätkä jos se tekee noin idiootisti, tosi lapsellist!!! Sähä voit tehä samanlailla tai sit oot vaa sillee ettet huomaiskaa sitä q se yritää tehä jotai tollast...!!
tai ainakin kiinnostuksesta. Lapsellinen tapa (viitaten edelliseen kirjoittajaan)? Ehkä, mutta tuossa vaiheessahan noita parisuhdetaitoja vasta aletaan opetella joten ei aikuismaista käytöstä voi odottaakaan. =) "Hymytavasta" riippuu paljon, mutta kuulosti aika söpöltä. ;)
Voit maksaa samalla mitalla, jos uskallat ja katsoa hänen reaktioitaan. Ei kuitenkaan välttämättä ihan fiksu temppu joten jatka katsekontaktia, hymyile ja tee selväksi että pidät hänestä. Jos kantti kestää, ota yhteyttä ja pyydä treffeille. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816