Kelle kaikille tullu kutsu?!!

...

Keille on tullut kutsu pääsykokeeseen jo?? Ois kiva tietää...

16

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäh

Niitä ala vasta ens viikolla enemmän näkymään.. Mulle ei ainakaan oo tullu, Helia liiketalous Pasila.

• Jade

...kutsun Helian matkailualan pääsykokeisiin jo toissapäivänä...

• ...
        Jade kirjoitti:

...kutsun Helian matkailualan pääsykokeisiin jo toissapäivänä...

Sain kutsun Helian Johdon assitenttityön ja kielten pääsykokeeseen eilen. Lisäksi hain Helian liiketalouden koulutusohjelmaan 9,62:n keskiarvolla, joten luultavasti kutsu tähän kokeeseen tulee vasta ensi viikolla.

• Jade
        ... kirjoitti:

Sain kutsun Helian Johdon assitenttityön ja kielten pääsykokeeseen eilen. Lisäksi hain Helian liiketalouden koulutusohjelmaan 9,62:n keskiarvolla, joten luultavasti kutsu tähän kokeeseen tulee vasta ensi viikolla.

...joku sanoa onko Helian matkailualan pääsykokeissa mitään eroa kun toinen on 4 ja toinen 5 päivä, vai onko ne vaan kahtena päivänä hakijoiden paljouden takia? Viime vuonna johdonassari kokeissa ekana päivänä kutsuttiin ne joiden ei tarvinnut osallistua kielten kokeisiin ja muut seuraavana päivänä...

• ...
        ... kirjoitti:

Tänään tuli sitten Helian Liiketalouden koulutusohjelman kutsu.

• rusina

Keskiviikkona tuli Diakin sh:n koulutusohjelmaan ja perjantaina Stadian tervhoitajan ko:aan.

• anni

mie sain perjantaina kutsun stadian bioanalyytikon pääsykokeeseen:)..pitäs vaan saada vielä pomolta lupa mennä sinne..

• annika

sijaitsevaan diakiin?

• rusina
        annika kirjoitti:

sijaitsevaan diakiin?

...

• Antti

Mä sain kutsun diakin porin yksikkön sosiaali ja diakonin koulutusohjelmaan jo torstaina..

• ei ole tullut

hain opiskelemaan radiografiaa ja sädehoitoa, laitoin Turun ykkössijalle ja Helsingin kakkoseksi. Helsingistä tuli kutsu perjantaina, mutta Turkuun olisin halunnut opiskelemaan. Onko mahdollista, että sieltä tulisi kutsu vasta ensi viikolla??

onko muille tullut turun ammattikorkeasta kutsu??

• tyttönen

moikka, mäkin laitoin turun ykkössijaksi hoitaja ja sädehoitoaloille.. mut ei oo kutsua vielä näkyny =(.. kun soitin sinne koululle PE ne sano et MA voi tulla vielä... mut jotkut väittää et koko ens viikon ajan voi tulla niitä kutsuja vielä..

• taimi
        tyttönen kirjoitti:

moikka, mäkin laitoin turun ykkössijaksi hoitaja ja sädehoitoaloille.. mut ei oo kutsua vielä näkyny =(.. kun soitin sinne koululle PE ne sano et MA voi tulla vielä... mut jotkut väittää et koko ens viikon ajan voi tulla niitä kutsuja vielä..

mulle tuli tämän viikon tiistaina kutsut ensihoidon, terveydenhoidon ja 2*sairaanhoidon ko turkuun. mutta ystävilläni jne. on tullu myös myöhempinä päivinä. että ne tulee aika eri aikoihin

• ...

Olisi tosi tärkeä tietää onko tuolta tullut sosiaalialan puolen kutsut???

• Susa

Minulle tuli tänään kutsu Turun ammattikorkeen bianalytiikan koulutusohjelmaan.:) Kai niitä tän viikon ajan vielä saattaa tulla. Ens viikolla rupee olemaan ainakin bioanalytiikan kanssa hieman myöhäistä, kun pääsykoe on kolmas päivä.

• Epätoivoinen

Auh.
      Tuli kolmeen paikkaan kutsu ja nyt pitäisi valita mihin niistä menee. Argh. Ja aikaa pari päivää päättää mitä haluaa kokeilla.

Viestintä, matkailu vai tietotekniikka. Hohhoijakkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4334
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3770
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3459
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3060
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2548
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2469
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2242
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1906
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1682
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1642
    Aihe