Mitä hankintoja pitää tehdä vastasyntyneelle? Esim. syöttötuolia ei tarvita heti jne.
Hankinnat
5
143
Vastaukset
- luomulapsi
Periaatteessahan vaavi ei tarvi ku äitinsä tissit, vähän vaatetta päälle ja turvakaukalon (jos liikkuu autolla) :) loppu on sitten harkinnan mukaan.. Meillä kantoliina, rintakumit ja rintapumppu tulivat ahkeraan käyttöön. Pinnis ja hoitopöytä taas täysin tarpeettomia.
- Ainakin...
Vaippoja, kylpyamme, tuttipullo, korviketölkki. Vaunut.
- Isä
Ainakin... kirjoitti:
Vaippoja, kylpyamme, tuttipullo, korviketölkki. Vaunut.
Kantoliina on erittäin hyvä olla. Pinnasänky, vaikka nukkuisittekin perhepedissä.
Äitiyspakkauksessahan on aika hyvin tavaraa ihan alkuun, ja lisää voi sitten ostella sitä mukaa kun tarvitsee. Kantoliina on kätevä kaupoissa ja kirppareilla kiertämisessä, joten sitä kannatan senkin takia (itse käytin rintareppua, mutta se ei ollut mielestäni hyvä vaan rasitti liikaa selkääni). Milläs minäkin olisin koiraa lenkittänyt vauvan kanssa metsässä ilman jotain fiksua kantosysteemiä.
Jumppamattoa kannattaa kans katella.
Mutta tosiaan käytettynä löytyy paljon kaikenlaista, mutta silloinkaan kannata tyytyä rääsyihin ja romuihin.
- Bilettäjä-äiti 20v
Ei pennulle tarvii mitään. Tee niin kuin perinteistä on ja säästä rahat baarireissuun..
Kyllä sille penikalle sukulaiset säälistä ostaa tavaraa..ja jos ei ne, niin sosku..- Mitä! Häh?
Mikä sai sinut kirjoittamaan noin älykkään vastauksen? Taitaa vituttaa kun kaljakauppa meni jo kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363737- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1251471
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881255- 791199