Ylioppilaat??

neiti

onko sellaista listaa missään tai kuvakirjaa saatavana johon on merkitty esim. vuoden 1999 Suomen kaikki ylioppilaat? vai onko niitä niin paljon ettei niitä ole listattu/kuvattu yhdessä?
koko Suomen tarvisin vuodelta 1999 ja 1998.. kuvat olisi mainio juttu! voisiko joku auttaa?

7

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dj maha

      Minun lukiossa on ainakin pitkä liuta ylioppilaat kirjoja. Niissä on kuvat kaikkien sen vuoden ylioppilaista, ketkä ovat lähettäneet kuvansa kirjaan.

      • zuly

        ihan siis koko Suomen ylioppilaat vai sinun lukion valmistuneet?
        voi kuinka hienoa jos koko Suomen.. :) onko niitä kuinka paljon? heitä arvio..
        kiitos paljon vastauksesta!


      • lpöiob4g6
        zuly kirjoitti:

        ihan siis koko Suomen ylioppilaat vai sinun lukion valmistuneet?
        voi kuinka hienoa jos koko Suomen.. :) onko niitä kuinka paljon? heitä arvio..
        kiitos paljon vastauksesta!

        Eikös se ole se Spes Patriae -kuvasto? Koko Suomen.


      • Yo 2003
        lpöiob4g6 kirjoitti:

        Eikös se ole se Spes Patriae -kuvasto? Koko Suomen.

        On Spes Patriae ja niitä luulis löytyvän kirjastosta ja kouluilta. Kun itse olin abi niin minulle tuli ko. kirjan kustantajalta ainakin kolme kertaa pyyntö laittaa kuva sinne ja tilata kirja. Myös kun kävin yo-kuvassa, valokuvaaja olisi voinut luvallani lähettää kuvan siihen kirjaan julkaistavaksi. Eihän siinä siis ihan kaikki yo:t ole, vain ne jotka on halunneet kuvansa julkaistavaksi.


      • Anonyymi

        Tääkin mamu joku ihme sarbad vähäälyinen ei varmaan tule ikään työllistymään. Mitä edes tekee lakilla elää loppuelämän loisena suomessa. Voi viittuuu. Moni mamu ei osaa edes lukea


    • tätttärää

      Onko Helsingin Ressun tämän 2017 syksyn ylioppilaat näkyvissä jossain niminään

      • Anonyymi

        Kyllä ne nimet taisi aikanaan olla Helsingin Sanomissa, Ilta-Sanomissa ja Iltalehdessä ja ties missä...

        Spes Patriae 2017 -teoksessa on suuri osa joka koulun kevään 2017 ylioppilaista ja vissiin syksynkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe