onko sellaista listaa missään tai kuvakirjaa saatavana johon on merkitty esim. vuoden 1999 Suomen kaikki ylioppilaat? vai onko niitä niin paljon ettei niitä ole listattu/kuvattu yhdessä?
koko Suomen tarvisin vuodelta 1999 ja 1998.. kuvat olisi mainio juttu! voisiko joku auttaa?
Ylioppilaat??
7
2561
Vastaukset
- Dj maha
Minun lukiossa on ainakin pitkä liuta ylioppilaat kirjoja. Niissä on kuvat kaikkien sen vuoden ylioppilaista, ketkä ovat lähettäneet kuvansa kirjaan.
- zuly
ihan siis koko Suomen ylioppilaat vai sinun lukion valmistuneet?
voi kuinka hienoa jos koko Suomen.. :) onko niitä kuinka paljon? heitä arvio..
kiitos paljon vastauksesta! - lpöiob4g6
zuly kirjoitti:
ihan siis koko Suomen ylioppilaat vai sinun lukion valmistuneet?
voi kuinka hienoa jos koko Suomen.. :) onko niitä kuinka paljon? heitä arvio..
kiitos paljon vastauksesta!Eikös se ole se Spes Patriae -kuvasto? Koko Suomen.
- Yo 2003
lpöiob4g6 kirjoitti:
Eikös se ole se Spes Patriae -kuvasto? Koko Suomen.
On Spes Patriae ja niitä luulis löytyvän kirjastosta ja kouluilta. Kun itse olin abi niin minulle tuli ko. kirjan kustantajalta ainakin kolme kertaa pyyntö laittaa kuva sinne ja tilata kirja. Myös kun kävin yo-kuvassa, valokuvaaja olisi voinut luvallani lähettää kuvan siihen kirjaan julkaistavaksi. Eihän siinä siis ihan kaikki yo:t ole, vain ne jotka on halunneet kuvansa julkaistavaksi.
- Anonyymi
Tääkin mamu joku ihme sarbad vähäälyinen ei varmaan tule ikään työllistymään. Mitä edes tekee lakilla elää loppuelämän loisena suomessa. Voi viittuuu. Moni mamu ei osaa edes lukea
- tätttärää
Onko Helsingin Ressun tämän 2017 syksyn ylioppilaat näkyvissä jossain niminään
- Anonyymi
Kyllä ne nimet taisi aikanaan olla Helsingin Sanomissa, Ilta-Sanomissa ja Iltalehdessä ja ties missä...
Spes Patriae 2017 -teoksessa on suuri osa joka koulun kevään 2017 ylioppilaista ja vissiin syksynkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029