Lentokoneessa

''MaGgArA''

norjalainen, ruotsalainen ja suomalainen
olivat lentokoneessa. Sitten norjalaisen päähän
tippui omena, hän vihasi omenoita. Hän heitti sen ulos. Ruotsalaisen päähän tippui banaani, hän vihasi banaaneja. Hän heitti sen ulos.
Suomalaisen päähän tippui käsikranaatti,
hän heitti sen ulos. Sitten lentokone laskeutui.
Sitten he menivät katselemaan paikkoja. He näkivät 3 poikaa. Ensiksi kysyi norjalainen, miksi
sinä itket? koska äiti tiskasi, hänen päähän tippui omena. Sitten ruotsalainen kysyi miksi sinä itket? koska isä lähti töihin, hän liukastui banaaniin. Suomalainen kysyi, miksi sinä itket? koska kun isä pieras koko talo räjähti.
:D :D Hehehehee...!!!

2

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seba

      MaGgArA oli matkalla Suomeen kotimaastaan Ruotsista. Sitten hän tunki perseeseensä makkaran ja pieraisi ja kuoli siihen kun makkara vahingossa lensi pois. HRHEAHSRASHERHEHRHEFASDRFSDFBHSDFGBhAS_>:A_EW:ä%r_¤:¤_:r_:reöä*_>sd:_c:Ö varmasti kaikkien mielestä hauska xDDDD

      • ^^MaGgara^^

        Sä oot homo Iso sellanen Ja Kunnon Mulkku Et haista Paska


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe