Olen hakemassa peliseuraa kyseiselle laitteelle pelailen kaikenlaisia pelejä olen innoissani ettäö pääsen pelaamaan uutta xbox one konsolia
Gamertag
StragglyImp59
Xbox one ja peliseura
34
478
Vastaukset
- xboxbest
lisää mut SurprisedAura81
- xboxpelaaja:)
Lisätty :)) tulen pian pelailemaan !
- Pelaaja Wanhus
Mitä pelaat? Tai minkä tyyppisiä pelejä?
- Xboxpelaaja:)
Pelaan kaiken laisia pelijä :)
räiskintä on enitenmieleen- XboxOneBO3
Plaatko BlackOps3??
- xbox on paska
Kuka edes ostaa xbox onen ku voi ostaa ps4 ja pelata paremmalla grafiikalla
- xbox on paras
xbox onessa on äänikomennotkin itse tykkään xboxista :)
- pclover420
xbox on paras kirjoitti:
Voi sitä puhua tietokoneellekki, saa nähä vastaako
pclover420 kirjoitti:
Voi sitä puhua tietokoneellekki, saa nähä vastaako
Muttakun siinä on äänikomennot :)))) tulkaa pelaamaan ! :)))
Gamertag
StragglyImp59 - Bass
xboxpelaaja:) kirjoitti:
Muttakun siinä on äänikomennot :)))) tulkaa pelaamaan ! :)))
Gamertag
StragglyImp59xbox o paras :)
- CODBO3
xbox on paras kirjoitti:
Kuis ne saa käyttöön ku oon viel semi amatööri Xboxin Kaa;)??
- xXxrekterxXx
Jees gamertag on getrektscrub1v1merust ja pelaan codia ja club penguinnia.. ps4 on best u know
Lisäsin sinut voidaan vaikka heti ottaa matsia!
- xXXnoscopeXXXfalcon
xbox on kyll paraas konsoli ikinä
Lisää xXXnoscopeXXXfalconloverdonaiter - iso eelis
vittu nyt mitä vittua... xbox 360 oli hyvä mut toi uus xbox one on jo niin saatananmoita kusetusta että hui..
- shitbox
Minun xbox one hajosi heti kun käynnistin sen. Tuli heti system error eikä edes maistunut salami.
- cLANA MAKI
Mulllakin hajos just ku otin laatikost ku kissa hyppäs sen päälle sit siin alko vilkkuu 3 punast valoo mitä mä nyt ten kun en pääse noscopettaa ???
cLANA MAKI kirjoitti:
Mulllakin hajos just ku otin laatikost ku kissa hyppäs sen päälle sit siin alko vilkkuu 3 punast valoo mitä mä nyt ten kun en pääse noscopettaa ???
Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia xbox one konsolen kanssa :)
- bestbox
Suosittelen avaamaan takakannen ja ottamaan levy aseman ulos jolloin sinne tulee sellainen salamimakkaran kokoinen kolo johon suosittelen asettamaan täysksylitolisen salamin mutta myös emmental- ja oltermanni juusto kelpaavat kunhan ovat vähärasvaisia. Sitten vain luukku kiinni nii pitäisi toimia.
- nabjap
Kyllä Xvox oli tässä jo parikuukautta ja tkkö'' iha sairaasti :)
kiitos vastauksista
- 13+4
Saa myös lisätä JyKKemus, tällä hetkellä on pelit GTA V ja CoD AW
- 15v
Itse etsin myös peli seuraa kun kaikki kaverit hankki ps4:sen, itse tykkään räiskintäpeleistä eniten. pelailen bf4, cod aw, gta v ja löytyy myös Halo the master chief Collection
- randomseppo
Pelaako joku halo 5?
- Bo3
Kaikilla kavereillani on ps4. Itsellä xbox saa lisätä FCboXzz pelaan bo3 fifaa gta v.. Saa lisätä ihan juttuseurakin kelpaa:)
- xone
joku halukas pelaamaan black ops 3 ?:D saa lisäillä GT:KultaNalle
- Xbone
Miutki saa lisätä xbonel tosin oon 13v mut osaan käyttäytyy :) kaiken ikäset saa lisää
Gamertag:XDgamerFIN
Ps. Tiiän tyhmä nimi - Cobbleman13
Minecraft, fifa 16, minecraft ja batllefront seuraa.
GT:Cobbleman13 - pärkälä
Gamertag ImmonenIiro
Pelailen mm. Halo 5:sta ja indie pelejä :P - 20v
Peliseura kelpais itellekin. Omistan mm. seuraavat pelit: Doom (4), Halo 5, Halo MCC, BO3, Rocket League, Mortal Kombat X. Gamertag on Provex.
- ReachClaimer
ReachClaimer on mun gamertag ja siitä päätellen pelaan siis haloja aika usein boksilla mm. (HaloMcc, Halo reach, halo 5) Kaveriks saa pyytää, oon 19v ja en mielellään ole puheluissa 10v :n kaa. Mulla on myös youtube kanava minne uppaan joitain hyvin menneitä matseja tai striimejä.
- Bf1
Battlefield 1 pelaajia onella??
- Suomipoika
Minä voin mielelläni tulla pelaamaan sinun kansaasi mun boxi nimi on finganer97 mä pelaan vaa viikoloppusi ja lomilla
- Anonyymi
MOCHAKITTY61779
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020