Ei ole mun auto. Näytti vaan siistiltä ja kohtuuhintaiselta.
http://mbnet.fi/fox/
Myydään 200SX S13
7
1528
Vastaukset
- reg
olihan tuo ihan siisti vehe mutta aika kallis yksityisen kauppaamaksi
- white 666
No ei toi nyt minusta kovin halpa ole...
Mulla on Nissan 200SX (S13) 164tkm ajettu, ´89, 1om. Ja varmasti ainakin yhtä hyvässä kunnossa ostin auton noin 1kk sitten ja maksoin siitä huomattavasti vähemmän... ja hyvin pelaa, tosin se keltä auton ostin ei ehkä ollut tietoinen auton todellisesta arvosta ja vaikutti et ei sitä se paljon kiinnostanutkaan...voi sanoo et oli pientä tuuria!- Veromuutosta odotellessa
www.mobile.de ja noin vanhoja ja paljon ajettuja 200 SX:iä ei ole edes paljon myynnissä :-) No, about samanlaisen tai paremman saa 10000-15000 Suomen markalla.
Nyt kun oletetaan että tuon ilmoituksessa olevan auton saa suomessa käteisellä liikkeestä mukaan vaikkapa 60 000 markalla (vai mikä on oikea hintataso, matalampi?), josta veroa on ~30% eli 18 tmk, tulisi vastaava auto mahdollisen veromuutoksen jälkeen maksamaan Saksasta tuotuna 10-15 tmk 18 tmk rekisteröinti hakukulut yms = alle 40 000 mk. 200SX:t ovat siis kohta suomessa ainakin 33% aiempaa halvempia, hurraa! :-)
Toinen juttu, kun nyt esim. '98 Citroen Xsara VTS 2.0:n saa kaupasta alle 100000 markan, niin miksi nyt kukaan maksaisi 11 vuotta vanhasta Nissanista 69000 mk?! Ei kai se turbo ja takapotku nyt niin autuaaksi tee?
Tässäpä vielä linkki Xsaraan:
http://palvelut.etuovi.com/servlet/amulet?template=autotallituote/tuotesivu.txt&d=/talli/pd/&std.key=181725 - Ale
Veromuutosta odotellessa kirjoitti:
www.mobile.de ja noin vanhoja ja paljon ajettuja 200 SX:iä ei ole edes paljon myynnissä :-) No, about samanlaisen tai paremman saa 10000-15000 Suomen markalla.
Nyt kun oletetaan että tuon ilmoituksessa olevan auton saa suomessa käteisellä liikkeestä mukaan vaikkapa 60 000 markalla (vai mikä on oikea hintataso, matalampi?), josta veroa on ~30% eli 18 tmk, tulisi vastaava auto mahdollisen veromuutoksen jälkeen maksamaan Saksasta tuotuna 10-15 tmk 18 tmk rekisteröinti hakukulut yms = alle 40 000 mk. 200SX:t ovat siis kohta suomessa ainakin 33% aiempaa halvempia, hurraa! :-)
Toinen juttu, kun nyt esim. '98 Citroen Xsara VTS 2.0:n saa kaupasta alle 100000 markan, niin miksi nyt kukaan maksaisi 11 vuotta vanhasta Nissanista 69000 mk?! Ei kai se turbo ja takapotku nyt niin autuaaksi tee?
Tässäpä vielä linkki Xsaraan:
http://palvelut.etuovi.com/servlet/amulet?template=autotallituote/tuotesivu.txt&d=/talli/pd/&std.key=181725Saahan sieltä Saksasta tälläkin hetkellä hieman halvemmalla vastaavan, mutta harva tulee hakeneeksi. Ja veronmuutoksista ei ole vieläkään mitään lopullista tietoa. Tällä hetkellä vero on se mikä on ja se siitä.
Vielä kommenttina että kyllä se turbo ja takapotku on todellakin se juttu, mikä tekee 200sx:stä niin ylivertaisen. Virityspotentiaalikin on aivan eri tasolla kuin Xsarassa. Vertaa vaikka Norris Designsin demoautoa, jossa on tällä hetkellä muistaakseni 480hv takapyörillä. Huomattavasti laimeammilla muutoksilla on saavutettavissa noin 250hv takapyöriltä. - Veromuutosta odotellessa
Ale kirjoitti:
Saahan sieltä Saksasta tälläkin hetkellä hieman halvemmalla vastaavan, mutta harva tulee hakeneeksi. Ja veronmuutoksista ei ole vieläkään mitään lopullista tietoa. Tällä hetkellä vero on se mikä on ja se siitä.
Vielä kommenttina että kyllä se turbo ja takapotku on todellakin se juttu, mikä tekee 200sx:stä niin ylivertaisen. Virityspotentiaalikin on aivan eri tasolla kuin Xsarassa. Vertaa vaikka Norris Designsin demoautoa, jossa on tällä hetkellä muistaakseni 480hv takapyörillä. Huomattavasti laimeammilla muutoksilla on saavutettavissa noin 250hv takapyöriltä."Saahan sieltä Saksasta tälläkin hetkellä hieman halvemmalla vastaavan, mutta harva tulee hakeneeksi. "
Nojaa. Lasketaanpa.
Otetaan tuotavaksi autoksi vaikka tällainen:
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?DisplayDetail=24708608
Eli varsin siistiltä vaikuttava '92 pirssi uudemmalla keulalla. 15200 markkaa. Voisi tuoda vanhemmankin, mutta jos kerran näkee vaivaa, niin eikö kannata samantien tuoda uudempi? :-)
Viimeksi (3/2001) kun kysyin tullilta 200SX vastaavuutta maahantuotaessa, niin tuli tällainen vastaus:
"Nissan 200 SX vastaavuus: Saab 9-3 2.0 Turbo 151 kw ja sen veroton hinta Saksassa DEM 44.784,- johon lisätään verotuksessa rahtikuluja FIM 1.000,-jotta saadaan hinta Suomeen toimitettuna."
Tuntuu hieman kohtuuttamalta verrokilta S13:n kohdalla, S14:sta kun myös verrataan tuohon Saabbiin.
Anyway, sijoitetaan hinnat ja ajat autoverolaskuriin:
http://www.helsinki.fi/~tjhannul/vero.html
Ja kas kummaa, veroa pläjähtää melkolailla tarkkaan 60 tmk ja kokonaishinta siis 75 tmk matkat ja rekisteröinti.
Siitä sitten miettimään, että kannattaako 10-vuotiaasta pirssistä maksaa tuon verran eli ei? En tiedä miten Saksassa autot tuppaavat ruostumaan (suolataanko teitä yms), mutta itse vanhan Nissanin omistajana sanoisin että kyllä se uudehko Xsara tuntuisi - white 666
Veromuutosta odotellessa kirjoitti:
"Saahan sieltä Saksasta tälläkin hetkellä hieman halvemmalla vastaavan, mutta harva tulee hakeneeksi. "
Nojaa. Lasketaanpa.
Otetaan tuotavaksi autoksi vaikka tällainen:
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?DisplayDetail=24708608
Eli varsin siistiltä vaikuttava '92 pirssi uudemmalla keulalla. 15200 markkaa. Voisi tuoda vanhemmankin, mutta jos kerran näkee vaivaa, niin eikö kannata samantien tuoda uudempi? :-)
Viimeksi (3/2001) kun kysyin tullilta 200SX vastaavuutta maahantuotaessa, niin tuli tällainen vastaus:
"Nissan 200 SX vastaavuus: Saab 9-3 2.0 Turbo 151 kw ja sen veroton hinta Saksassa DEM 44.784,- johon lisätään verotuksessa rahtikuluja FIM 1.000,-jotta saadaan hinta Suomeen toimitettuna."
Tuntuu hieman kohtuuttamalta verrokilta S13:n kohdalla, S14:sta kun myös verrataan tuohon Saabbiin.
Anyway, sijoitetaan hinnat ja ajat autoverolaskuriin:
http://www.helsinki.fi/~tjhannul/vero.html
Ja kas kummaa, veroa pläjähtää melkolailla tarkkaan 60 tmk ja kokonaishinta siis 75 tmk matkat ja rekisteröinti.
Siitä sitten miettimään, että kannattaako 10-vuotiaasta pirssistä maksaa tuon verran eli ei? En tiedä miten Saksassa autot tuppaavat ruostumaan (suolataanko teitä yms), mutta itse vanhan Nissanin omistajana sanoisin että kyllä se uudehko Xsara tuntuisiNO MUTTA CITIKKA ON CITIKKA VAIKKA RASVASSA PAISTAS!!!!!! VAI MITÄ???
- JDMeufjfeqwfvittusqaatna
Onko vielä myynnissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5148755Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1456046Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3515077Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli634706Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s964307Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664023SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1813873- 911818
- 1031364
- 47939