Lähdin viemään housuja korjattavaksi ompelijalle. Ompelija oli kivan näköinen rehevä nainen, pukeutunut ohueen hameeseen ja kauluspaitaan.
Mulla rupesi penis vähän jököttämään kun nainen meni eteeni ottamaan pöydältä välineitä kumartaen eteensä ja hipaissen samalla pepullaan lantiotani.
"vaihdahan housut niin mitataan"
Rupesin vaihtamaan housuja hänen edessään ja katseeni käväisi hänen paidallaan, siellä runsaaat rinnat hieman pikottivat näkyvissä.
Mulla rupesi seisomaan kun olin siinä hänen edessään alushousuissa. Hän katsoi selvästi vehjettäni ja hymyili.
"Laitahan housut niin mitataan"
Laitoin housut jalkaan.
Hän rupesi mittailemaan ja tunnusteli perusteellisesti pakarani ja mittaili. Sitten hänen kätensä tunnusteli housujen etumusta ja reisiä ja taas etumusta. Hän tunnusteli penistäni kankaan läpi ja mulla seisoi ihan täysillä.
"Otahan housut pois"
Otln housut pois ja olin hänen edessään, penis sojotti alushousuista..
"haluatko ilmaisen housukorjauksen", hän kysyi ja katsoi minua hymyillen silmiin.
Sopii, vastasin
Hän laittoi pehmeästi kädet lanteilleni, sipaisi alushousuni nilkkoihin ja katsoi himoiten jököttävää penistäni.
Hän hyväili penistä ja sai sen aivan kovaksi. Sitten hän otti siitä valokuvan.
"Näitä näkee niin vähän", hän sanoi
"No pitäiskö nämä paineet purkaa", hän kysyi
Mielellään, vastasin
Hän otti taskustaan kondomin ja laittoi sen paikalleen penikseen. Sitten hän kääntyi selin minuun ja rupesi pepullaan hyväilemään penistä. Otin kiinni hänen rinnoistaan ja rupesin hinkkaamaan vehjettä hänen peppuaan vasten. Hetken aikaa ehdin työnnellä ja sitten tunsin että kohta tulee. Painoin kullin tiukasti peppua vasten, hän hieman liikutteli ja minulta tuli monin kertaisen orgasmiaallot.
"Nonni, helpottiko", hän kysyi. Menehän tonne vessaan pesemään paikat. Tule toistekin mittaukselle
Ompelijalla käynti
sellaisia
3
9917
Vastaukset
- höh,höh
höh...
- mies58
eioo mitän totta tuomitä kerrot on vaan oma mieli kuvitustasi vaan
- örinäää
Annan kakkoseen. ( Jorma Uotisen äänellä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057