Ompelijalla käynti

sellaisia

Lähdin viemään housuja korjattavaksi ompelijalle. Ompelija oli kivan näköinen rehevä nainen, pukeutunut ohueen hameeseen ja kauluspaitaan.
Mulla rupesi penis vähän jököttämään kun nainen meni eteeni ottamaan pöydältä välineitä kumartaen eteensä ja hipaissen samalla pepullaan lantiotani.
"vaihdahan housut niin mitataan"
Rupesin vaihtamaan housuja hänen edessään ja katseeni käväisi hänen paidallaan, siellä runsaaat rinnat hieman pikottivat näkyvissä.
Mulla rupesi seisomaan kun olin siinä hänen edessään alushousuissa. Hän katsoi selvästi vehjettäni ja hymyili.
"Laitahan housut niin mitataan"
Laitoin housut jalkaan.
Hän rupesi mittailemaan ja tunnusteli perusteellisesti pakarani ja mittaili. Sitten hänen kätensä tunnusteli housujen etumusta ja reisiä ja taas etumusta. Hän tunnusteli penistäni kankaan läpi ja mulla seisoi ihan täysillä.
"Otahan housut pois"
Otln housut pois ja olin hänen edessään, penis sojotti alushousuista..
"haluatko ilmaisen housukorjauksen", hän kysyi ja katsoi minua hymyillen silmiin.
Sopii, vastasin
Hän laittoi pehmeästi kädet lanteilleni, sipaisi alushousuni nilkkoihin ja katsoi himoiten jököttävää penistäni.
Hän hyväili penistä ja sai sen aivan kovaksi. Sitten hän otti siitä valokuvan.
"Näitä näkee niin vähän", hän sanoi
"No pitäiskö nämä paineet purkaa", hän kysyi
Mielellään, vastasin
Hän otti taskustaan kondomin ja laittoi sen paikalleen penikseen. Sitten hän kääntyi selin minuun ja rupesi pepullaan hyväilemään penistä. Otin kiinni hänen rinnoistaan ja rupesin hinkkaamaan vehjettä hänen peppuaan vasten. Hetken aikaa ehdin työnnellä ja sitten tunsin että kohta tulee. Painoin kullin tiukasti peppua vasten, hän hieman liikutteli ja minulta tuli monin kertaisen orgasmiaallot.

"Nonni, helpottiko", hän kysyi. Menehän tonne vessaan pesemään paikat. Tule toistekin mittaukselle

3

9470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh,höh

      höh...

    • mies58

      eioo mitän totta tuomitä kerrot on vaan oma mieli kuvitustasi vaan

    • örinäää

      Annan kakkoseen. ( Jorma Uotisen äänellä )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe