Mieheni huomasi rintaani imiessään nännistä tulevan hieman kirpeää nestettä. Mistä tämä voisi johtua?!? Asia vaivaa todella paljon
Nestettä rinnasta
5
4037
Vastaukset
sinun tulisi käydä lääkärissä tai ainakin soittaa sinne. Muistaakseni rintojen säännölliseen ja omatoimiseen tutkimiseen kuuluu kyhmyjen tunnustelun lisäksi myös nännin "nipistys" ja varmistaa ettei mitään nesteitä erity, etenkään veristä.
Toivottavasti se ei ole mitään vakavaa, mutta sinun kannattaa varmistaa se lääkäriltä.- minä
Kyllä minulla tulee myös molemmista rinnoista nestetttä kun niitä kovin puristan. Neste on kellertävää maitomaista, ja vaikka viime imetyksestä on jo kohta 5 vuotta aikaa on se kuulemma lääkärin mielestä ihan normaalia, johtuu jotenkin hormooneista tai jotain. Olen ymmärtänyt että jos rinnoista vuotaa spontaanisti nestettä ilman puristamista tai jos neste on veristä niin sitten kannattaisi käydä näytillä lääkärissä.
- Mikki
Itselläni tuli vihertävää nestettä rinnasta jokunen vuosi sitten, kävin lääkärissä ja sain antibiootti kuurin. Oma bakteerikanta vaan oli häiriintynyt joten siitä tämä vihreä vuoto...
ei onneksi sen pahempaa ja meni ohi...- Klup
Minulla taas mielialalääke Suprium aiheutti ihan maidon eritystäkin. Prolaktiiniarvokin oli moninkertainen normaaliin nähden.
- erppa
Klup kirjoitti:
Minulla taas mielialalääke Suprium aiheutti ihan maidon eritystäkin. Prolaktiiniarvokin oli moninkertainen normaaliin nähden.
minulla todettiin mastopatia molemmissa rinnoissa parivuotta sitten ja yli kymmen vuotta eritti toinen rinta vihreää eritettä ja nyt toinenkin, vain puristamaalla tulee ihan havun vihreää eritettä...tutkittu on ja vaaratonta,,kait!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294