Heipparallaa,
olen päälle parikymppinen opiskelijatyttönen. Erosin jonkin aikaa sitten pitkästä heterosuhteesta, ja oikeastaan vasta sen jälkeen olen alkanut epäillä että olen bi. Syynä on yksinkertaisesti se, että luulen ihastuneeni/rakastuneeni yhteen hyvistä pitkäaikaisista ystävistäni. Luultavasti iämä on ohimenevää, enkä pelkää niinkään sitä että olen bi, vaan sitä että pilaan kaikki ystäväni ja itseni välillä. En tiedä onko kiinnostukseni niinkään seksuaalista, vaikkakin jonkin aikaa sitten kännissä suutelimmekin. Ikävä kyllä tämä henkilö seurustelee (miehen kanssa), ja lisäksi en ole niinkään varma mitä hän minua kohtaan tuntee, vaikka tiettyjä epäilyksiä minulla onkin. Luultavasti kuitenkin vain kuvittelen kaiken.
Onko muilla saman kaltaisia kokemuksia? Mistä ylipäätänsä voin tietää olenko bi, pitäisikö kokeilla jonkun tytön kanssa enen kuin toimin tämän henkilön suhteen enempää? Olisihan tyhmää rikkoa kaikki jos en tuntisikaan kuin vain sielujen sympatiaa?
Sinäänsä kyllä luulen että seksi naisen kanssa voisi sujua, ja luulenpa että olen aina katsellutkin joitain naisia sillä silmällä. En ole vain tiedostanut että välttämättä kaikki muut naiset eivät tee niin.
Ylipäätänsä olisi kiva yhteillä jonkun bi tai lesbonaisen kanssa ja jakaa ajatuksia ja saada neuvoja, ehkä tavatakin?
so, osoite on: [email protected]
löysin(kö?) itseni
Dalia
1
486
Vastaukset
- löysinkö nyt sinut??
itse olen tienny tolevani 10v. bi.. nyt vasta kunnolla ymmärtänyt tavallaan sen rikkauden sen vaarallisuuden.. itsellä perhe lapset miehet.. eli on oltava tosi varauillaan teoissaan ajatuksisaan puheissaan.. kyllä muutaman kerran olen kokenut joidenkin naisten läsnäolon tosi ns. kihelmöivänä ja varsinkin yhden ystävän läsnäolon. hänellä mies eikä hän selvästi ole kuin kännipäissään kiinnostunut mistään naisen ja naisn välisestä asiasta. olisi todell muakava tavata ihminen jolla samanlaiset ajatukset kuin minulla.... eli ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872