Ärsyttvä luokkalainen

kurjaa

En nyt tiedä, mihin kirjottaisin tän, mutta kai tääkin käy.
Eli, meijän luokal on yks todellla ärsyttävä tyttö (ollaan ysillä) . Aina jos se sattuu huomaamaan että joku tytöistä on ihastunut johonkin poikaan, tyttö on heti sen pojan kimpussa,näyttääkseen muille että kaikki pojat on sen, eikä kukaan saa ees koskee niihin. Jotenkin hän vain saa kaikki pojat ja hänestä tykkääminen on hienoo. Multakin on tänä vuonna vieny jo 2 ihastusta ihan mun silmien alla,molemmat heti ihan kuses tyttöön. Lisäks se vie mun kavereitakin. Ja sen johdolla mut ollaan ilmeisesti heittämässä niiden porukasta ulos, ärsyttää!
Mun toinen ihastus siis tykkää kans tästä tytöstä, mutta olisiko jotain keinoja miten poika voisikin edes tykätä minusta..... Joskus kyllä vaihdetaan tuon pojan kanssa sellaisia vähän erilaisia katsekontakteja kuin yleensä, mutta ei se vielä mitään tarkoita kun tuo tyttö saa kuitenkin kaikkki. Ja sitten kun joku sattuukin edes vähän flirttailemaan tuon tytön poikien kanssa niin sitten hän vasta suuttuukin .
ON MUUTEN TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ, ETTÄ KAIKKI TYKKÄÄ HUIJARISTA JA ILKEESTÄ IHMISESTÄ :(
Poika muuten tykkää melonnasta,

9

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskahikivaluu

      se kenel on paras perse saa pojan huomion

    • kurjaa

      No, hänellä kun ei ole se paras perse.
      Mutta päivittelen täällä vähän tilannetta, tuo tyttö on sitten lopullisesti "vienyt" toisenkin ihastukseni, joka juuri rupesi näyttämään mulle sellasia ihastuksen merkkejä. Eli ihan vittuillakseen teki tuon mulle, oikeen meni kyhnäämään siihen poikaan ja nyt poika vähän väliä tuijottelee tuota tyttöä. Lisäksi mut on heitetty mukavasti porukasta ulos ja oon nyt ihan yksin. Tyttö on saanut koko luokan vihaamaan minua. Mun elämä on menny ihan päin helvettiä, en tiiä mitä teen enään. Kukaan ei tykkää musta ja mä oon ihan yksin. Nyt kyllä alkaa riittämään ihan lopullisesti, en mä jaksa tällästä aina kun mua vihattiin jo ala-asteel, jossa oli myös ihan selvää kiusaamista.

      • elämäm_koulu68

        Sano sille että haista vittu


    • kampita se ja tallo sen naama

    • kurjaa

      No tuskin tuokaan auttaa, hän vain saisi kaikkien huomion itselleen että minä tein taas väärin kun vähän kostin hänelle.
      Tänään kävi sitten niin, että kävelin yhden vanhan kaverini kanssa (joka ehkä jopa haluaa olla kaverini) ja sitten yhden kaveripojan kanssa. No, tuo idiootti tyttö sitten juoksee sieltä siihen mun ja mun kaverin väliin ja oikeen suoraan ihan tietoisesti tönäsee mut kauemmaksi. Ihan kunnollla tökkäsi, että sattui. Teki jo mieli mennä ja kaataa koko paska ja lyödä ihan kunnolla, mutta sitten olisi mulle taas valitettu. Mua vituttaa toi tyyppi niin paljon! Lisäksi hän katsoo mua aina sellasella ilmeellä että jumalauta.
      Ja syynä tuohon vittuiluun alkujaankin on varmaan se, kun hän ei meidän luokalla ollutkaan se prinsessa ja täydellinen, vaan sen paikan otin minä (en tosiaan tarkoituksella) Noh, ei hänellä mitään hätää nyt ole kun saa taas kaikkien huomion itselleen. Kumma kun siitä ilkeästä tykätään.....

      • Voisi toimia

        Suosittelen että vihjailet hänelle lutkamaisiä asioita ja eiköhän se tyttö tajua lopulta että tarkoitat häntä sanot välillä esim. Se o. Lutka joka on toisten ihastuksen perässä


    • Anonyymi

      heitä se ikkunast

    • Anonyymi

      Mitä mun pitäis tehä. (6lk oleva tyttö,minä siiS)
      Asun ihan bussipysäkkin vieressä niin välillä nään meidän luokkalaisia/rinakkkais luokkalaisia on siinä bussipysäkkillä ja se vituttaa!!En haluu et ne näkee mut,kun on 2 ikkunaa siinä just bussipysäkkin kohdalla...Mitä pitäis tehä. + Rinnakais luokalla (b) (oon a) on muutama pick me girl ja se on aika ärsyttävää varsinkin jos ne valitttaan tyttöjen joukosta vielä jopa ekana...Mitä teen..! (VITTUTTAA) help me plzzz...

      • Anonyymi

        Verhot
        Tai sit vaan et välitä tuskin niitäkään hirveästi kinostaa jos kiinnostaa mahtaa olla tylsii ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe