"Myydään täysrotuisia landseerin pentuja, ei papereita... Sopii myös ulkokoiraksi...Pentuja voidaan vaihtaa käypään tavaraan, ei osamaksua."
Tällainen ilmoitus tuli tänään vastaan. Olen järkyttynyt ja surullinen. Näinkö vähän arvostamme elävää olentoa?!
Pentu vaihdetaan tavaraan
lansusydän
3
386
Vastaukset
- vaihtokauppias
sama ka, vaihdetaanko rahaan vai tavaraan. Ei ne pennut voi syntymäkotiinsa jäädä!
- Sisäsiittoako
Mikäli on sijoitus ja astutussopimus niin pakko tehdä näin jos tapahtunut vahinko.
Toisaalta vahinko on voinut tapahtua liian läheisestä sukuhaarasta, en huolisi tuollaista koiraa edes ilmaiseksi.- eikoiranvika
Kaipa se vahinkokin hyvin kotikoirana menee, kunhan huolehtii ettei siitokseen käytetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510822
- 817263
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445334- 654986
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764588Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334083- 472948
- 362865
- 402370
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362134