minne voisi tehdä virallisen ilmoituksen täysin luvattomasta tai ainakin ammattitaidottomasta terv.huollon alankotihoito yrityksestä, jota Joensuussa pyörittää juristi, jolla e ole asiaan rittävää ammattitaitoa, koulutusta, ainoastaan rahanhimo ja pissiä päässä. ?? ja ehkä vähän maniaa kaupan päälle.
pohjois-karjalan kuntapalvelut oy
7
159
Vastaukset
- 2222222222222222
valvira,aluehallintokeskus- virasto, onko se nyt avi tms. ?
noita hörhöjä firmoja nousee kun sieniä sateella ja suurin osa on vaan sen rahan perässä.- hetatäti vm 60
ja ainahan sitä voi laittaa sanan kiertämään, ettei kukaan urpo hae sinne työpaikkaa
- Pyörätpyörii
Ilmoitus monelle eri taholle tehty!
- Fakta112
Höpö höpö :) joku katkera irtisanottu siellä puhelee omiaan. Kokemusta yrityksestä on ja suosittelen palveluita tarvitseville ja työnhakijoille.
- oiuhnj
taidan tunnistaa firman.työskentelin siellä pari vuotta sitten muutaman kuukauden. ainakin silloin meno oli kuin villissä lännessä. työvuorot sai muutaman päivän viiveellä ja niitäkin jouduttiin vielä työvuoron alussa petraamaan.
pomo siis tämä juristi oli ja lienee siis edelleen ahne, hoitotyötä täysin ymmärtämätön maanikko. laitteli mitä ihmeellisempiä viestejä niin työ kuin -vapaa-ajallakin.
puheet ja suunnitelmat oli tosi korkealentoisia ja mahtipontisia, mutta ovat tainneet jäädä suunnittelu tasolle.
henkilökunnan olisi pitänyt ja siis pitikin raportoida kotikäynneistä iltavuoron jälkeen sähköpostitse, siis omalla ajalla 2-3 tuntia. mitään virallista potilastietojärjestelmää siellä ei ollut. kaikki tiedonsiirto näitä sposteja lukuunottamatta tapahtui vain suullisesti ja suurinosa tiedosta jäi matkan varrelle, mikä oli omiaan hankaloittamaan ja jopa aiheuttamaan vaaratilanteita hoitotyössä. siis kaikki oli niin päin hel....tiä, että otin useamman kerran nämä puutteet ja asiat esille pomon kanssa.seurauksena oli, että hän irtisanoi minut koeajalla yhteistyökyvyttömyyden vuoksi. ei jääny ikävä!- Hoohhoi
Taidat itse olla aika vastuuton jos olet tuolla työmoraalilla työskennellyt...
- Eijut
Kannattaa pysyä kaukana. Kieroja ihmisiä "johtaa" firmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358