No niin elikkä taas yks lisää näitä galluppeja eli tällä kertaa kysymys kuuluu näin: kuinka paljon jaksat nostaa penkistä (tää on 13 vuotiaille) tältä palstalta nyt tulee kyllä yleensä vaan vittuilua ja sellasta " nostin penkistä 6 vuotiaana 200kg" et jos sellasia suht asiallisia vastauksia
Gallup pojille
13
2210
Vastaukset
- miehenalku
Nostin 200kg penkistä 6 vuotiaana. Totta on!
- nostaja
Kyllä se siinä 50 kg rajamailla on vaikka oon 12,5 vuotias ja oon muutenkin hyvässä kunnossa.
- Hessu made in finland
75 kiloa keväällä johtui varmaan siitä kun muija kaveri oli just sinä hetkenä pätkässy ja olin ihan raivon vallassa ja mä hullu löin siihen 75 kg ja lähin nostamaan sitä ilman avustajaa!!
- boy
Hessu made in finland kirjoitti:
75 kiloa keväällä johtui varmaan siitä kun muija kaveri oli just sinä hetkenä pätkässy ja olin ihan raivon vallassa ja mä hullu löin siihen 75 kg ja lähin nostamaan sitä ilman avustajaa!!
Nämä jutut on verrattavissa ihan kalajuttuihin :) Ainakin tämä! Monet eivät käytä edes kunnolla rinnassa vaan nostavat jo puolessa välissä tankoa. Sen tangon pitää käydä ja osua kunolla rintaan! Toinen juttu et tangon painoa ei oteta huomioon kunnolla.
- joojoo
mulla nousee se 40-60kg, ihan riippu mielentilasta. t: 13½v.
- Apoc
Nousee 70kg, HUOM! tulos nousi sotilaspenkissä koskettaen rintaan, ton voi jo laskea suhteellisen puhtaaksi. Oon 14v kai lasketaan.
- iglu
En oo ikinä nostanu, mutta todella hyvä veikkaus vois olla joku 40kg :) Niin ja ikää 18.
- 18v
Kunhan sitä treenaa useamman kerran, löytää oikean nostotaktiikan ja nousee kevyesti isompikin määrä painoa. Itse en ole pitkään aikaan nostellut mutta meneeköhän se vielä jotain 60-70kg?
- trust1
13-vuotiaana nostin 40kg. Kun 16 vanhana aloitin punttailun, nousi 52,5 kg. Tämä nousu siis täysin ilman treeniä. Nykyisin 102,5-105 kg voisi olla aika lähellä maksimia.
Käykääpäs www.pakkotoisto.com, sieltä minäkin sain järkeä reeniin. - vilzu
ain viime vuon ennätys 42,5 kg en oo sen jälkee enkkoja koittanu ku yritin 45 kg ni meni ranne paskaks oon mute nyt 13 v
- Mää
Mulla nousee 65kg, oon tosin 14wee,mut ei kai se haittaa xD!
- Vesseli
oon nyt kyl 15 mut mul nousi 13 vuotiaana penkist 52kg... nyt en kyllä tiiä paljo nousis ku en oo ton 13 ikävuoden jälkee kokeillu... enkä oo kyl koskaa treenannukkaan....
- poika91
mulla menee toi 75kg kerran ja 60kg 17kertaa. viime vuonna ennen kuin aloin treenata kunnolla niin sain 40kg :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386