Minä tuota vain kysyisin ,että saako K500i puhelimeen lisävarusteena radiota?
MItä siinä ei ole.
Olisin muuten jo varma ,että ottaisin K500i puhelimen.
Mutta mieltäni jäi askarruttamaan tämä kysymys.
Olisin kiitollinen jos joku vastaisi.
K500i
16
2583
Vastaukset
- kukkuluur
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&ver=4000&template=pp1_1_3&zone=pp&lm=pp1&pid=10176
eipä näytä löytyvän - Onnenkivi
En nyt jaksanut avata samalle puhelimelle uutta aihetta, joten:
Tukeekos tää K500i suurinta osaa java sovelluksista, mitä saa latailtua kännyköihin?
Tos MTV3 chät mainokses vaan meni lista paria peliä tukevista kännyköistä ja siinä ei ollut listassa tätä mallia.. - juuso
KANNETTAVA HF FMRADIO HPR-20 hinta luokkka noin 30E ja kannattaa ehdottomasti ostaaa kyseinen puhelin
- Ukko-Metso
Kyllä sen varmaan saa kun sen saa k700i:kin
Ne melkein samanlaiset.Ehkä ne ei oo päivittäny sivuja , koska enen siinä ei lukenu edes k700i...(?) - Ukko-Metso
Ukko-Metso kirjoitti:
Kyllä sen varmaan saa kun sen saa k700i:kin
Ne melkein samanlaiset.Ehkä ne ei oo päivittäny sivuja , koska enen siinä ei lukenu edes k700i...(?)Hip Hei nyt löytyi kävin SE Ison britannian sivuilla ja siellä oli semmoinen radio-Hf HPM-20
Hurraa nyt olen varma puhelin valinnastani!
Saas nähdä milloin se tulee Suomeen!
:) - gkk
Ukko-Metso kirjoitti:
Hip Hei nyt löytyi kävin SE Ison britannian sivuilla ja siellä oli semmoinen radio-Hf HPM-20
:)mitä tulee k500i paketissa mukana kun mua askarruttaa ku aion ehkä ostaa. esim datakaapeli
- kukkuluur
gkk kirjoitti:
mitä tulee k500i paketissa mukana kun mua askarruttaa ku aion ehkä ostaa. esim datakaapeli
Siinä tulee ihan vain perussysteemit; puhelin, akku, laturi ja käyttöohjeet. Ei kaapelia eikä hf.
- kukkuluur
Ukko-Metso kirjoitti:
Hip Hei nyt löytyi kävin SE Ison britannian sivuilla ja siellä oli semmoinen radio-Hf HPM-20
:)Se on ihan perus hf, ei siinä ole radiota.
- Ukko-Metso
kukkuluur kirjoitti:
Se on ihan perus hf, ei siinä ole radiota.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=gb&lc=en&ver=4000&template=pp4_1_1&zone=pp&lm=pp4_1&pid=10204
- juuso
jaa miksi ei tämä HPR-20 käy muka k 700:een
- Ukko-Metso
juuso kirjoitti:
Saa sen HPR-20 k700i:seen.Mitä nää höpiset?
- kukkuluur
Ukko-Metso kirjoitti:
Saa sen HPR-20 k700i:seen.Mitä nää höpiset?
ei muuta kuin ostamaan!
- kkk
juuso kirjoitti:
miten pystyy päivittämään esim,sonyericssonin k500i.miten pystyy.KERTOKAA.
- Ukko-Metso
Mä kysyisin että mistäsä niin päättelet ,että se HPR-20 toimii k500i puhelimessa ?
Onko sinulla itselläsi k500i ja olet hankkinut itse siihen senfm radio Hf systeemin?
Vaika oliko tämä vain jujutusta juuso? - juuso
Ukko-Metso kirjoitti:
Mä kysyisin että mistäsä niin päättelet ,että se HPR-20 toimii k500i puhelimessa ?
Onko sinulla itselläsi k500i ja olet hankkinut itse siihen senfm radio Hf systeemin?
Vaika oliko tämä vain jujutusta juuso?juu ei oo ku t610. mut eiks niis oo sama latauslaite ja hf pää nii silloha se pitäs käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754