Olen uusimaalainen naisihminen vailla ystävää syksyn pimeisiin iltoihin. Olen uskossani elämää arvostava ja normaaliutta kunniottava ihminen joten ´auervaarat´ voi jäädä suosiolla oman onnensa nojaan!
Kessukallet ja Kaljavillet älkööt myöskään vaivautuko...
En hae myöskään ´sexyhörhöjä´ vaan elämän perusarvoja kunniottavia perusmiehiä joilla terve järki tallella. Matkaseurakin olisi toivottavaa mutta ensialkuun olisi mukava muuten vain tutustua vai?
Etsin miespuolista ystävää 60-70v
Onnea etsimässä
4
316
Vastaukset
- Jorkke
Kun karsin nuo mainitsemasi veikot niin päättelin että haet elättäjää. Haluaisin tietää oletko raskasruokainen ennen kuin alan mihinkään.
- 6+5
70 v ja terve järki tallella?
- matti65
minkälaista seuraa etsit ?
- No sellasta
Keskustelu seuraa aiheesta "kuinka saada jorriinit säilymään talven yli", tietysti teille äijänkäppänille vilahtaa muutakin tuhmaa mieleen. Mutta minua ei kiinnosta muu kuin jorriinit, ett sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997