Corolla on mukavuutta maantielle

kokeilisit sinäkin

Ajan päivittäin 20 kilometriä maantieajoa ja 5 taajamassa ja mukavasti ja hyvin on Corolla perille vienyt. Ärhäkkä moottori jämäkkä alusta ja mainio mukavuus takaavat joutuisan matkanteon. Joskus on ollut virvokelasti takapaksissa ja jämerä takajousitus ei ole niiannut ja virvokkeet on turvallisesti kotiin saatu nautittavaksi. Ota paras ota Toyota.

6

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Corolla pappa

      Olen samaa mieltä. Uusi Corolla on vieläpä loistoauton näköinen, on kromia ja listaa ja pituutta. Jos sen kuorruttaa vielä nahkapenkeillä niin ei parempaa tarvitse. Itsellä oli aiemmin Corolla ja nyt Auris farmari, koska on mukava viedä remonttitarpeet ja kesämökkitarpeet sillä. Toyota se vaan tekee maailman parhaat autot, sanoivat länkyttäjät mitä tahansa. Ja liikkeessä palvelu pelaa. Nytkin käväisin tänä aamuna luottomyyjäni juttusilla ja kertoi että pian esitellään upouusi Avensis. Siinä on herkkua johtoportaalle ja taksi-isännille! Juotiin samalla kahvit, ja tarjolla oli nyt pannukakkua, mansikkahilloa ja kermavaahtoa.

      • gorillapappa

        Minä olen monasti sanonut jotta Toyotassa ja etenin Corollassa on erinomaiset ajo ominaisuudet ja sehän johtuu siitä että vastuullisena valmistajana Toyota ottaa huomioon aina kulloisenkin kohde maan luonnon olosuhteet ja Suomessahan on paljon huonoja ja kuoppaisia sora teitä joilla eivät euro rottelot pärjää kun niiden ajo ominaisuudet eivät sovi tänne karuun pohjolaan mutta Toyota taas on kuunnellut pohjoismaisia asiakkaita ja rakentanut tänne tuotaviin Toyotoihin mukavan pehmeän jousituksen joka myötäilee sopivan jämäkästi tiessä olevia kuoppia ja ohjaus taas on tehty sellaiseksi ettei se palauta liikaa niikuin nuissa sakemanni autoissa ja ranskanrutkuttimisssa kanssa on sama vaiva mutta Toyotassa taase ei.
        Ja takakonttiin voi lastata huoletta isonkin kuorman vaikka täysiä marja ämpäreitä niin kyllä kantaa oikein hyvin ja talvella minä pidän aina sellaista 50 kilon hiekka säkkiä takakontissa ja olen pitänyt jo ensimmäisestä corollasta (vm 67) lähtien kun huomasin miten se vielä lisää Corollan mainoita talvi ajo ominaisuuksia.


    • Vain parasta

      "kokeilisit sinäkin"
      Voi voi, eihän minun tarvitse "kokeilla". Autona on Toyota, tosin ei Corolla, vaan Auris. Muuten olen samaa mieltä, että mukava auto ajaa ja varmaa perillepääsyä :-)

    • uskomaton juttu

      Noin pitkiä matkoja ajat ja vielä ilman pysähdyksiä jalottelemaan ja elvyttämään puutuneita jäseniä. Tuo ei eurooppalaisilla kiesseillä onnistu millään.

    • tyytyväinen!

      Minullakin on ollut uusi Corolla 7 kk ja ei mitään vikaa. Ajettu nyt 5 tkm. Tykkään!

      • Ei mitään vikaa

        Hieno homma, sehän tekee noin 8500 kilometriä vuodessa. Tojomiehen kriteereillä jopa tojo on luotettava, 5tkm ja ei mitään vikaa. :D joko on monta huoltoa takana?

        PS jokainen itseään kunnioittava tojomies muistaa aina sanoa "ei mitään vikaa"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe