Frank Sinatra

Frank

Kertokaa mielipiteenne hänestä.

12

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 21

Suuri viihdyttäjä; laulaja, näyttelijä! Chairman of the Board, The Voice, Ol' Blue Eyes...

Tietenkin yksityiselämässään hieman vili tapaus.

• Herra Oldschool

Musiikki ja tyyli jotain sellaista mikä ei enää koskaan palaa.
      Hienoja biisejä ajoilta jolloin miehet osasivat vielä ainakin esittää herrasmiehiä.

• Anonyymi

LEGENDA JA MR BLUE EYES....

• Maisteri

Francis Albert on paras! Minulla on parisataa hänen levyään ja kuuntelen Frankietä joka päivä. Ainutlaatuineen fraseeraaja ja tulkitsija. Tsekkaa myös konserttivideot, joita myydään hyvin varustelluissa kaupoissa. Kaudet: Columbia, Capitol ja Reprise. Varsnaisen suuruuden aika Capitol (1953-1961) ja suurimmat hitit 60-luvulla. Levytykset 1939-1994. Kaikki palaavat aina Sinatraan, nyt esim. Robbie Willimans ja Westlife(!).

• MML

TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
        SIIS MÄ AINAKIN...

• MML
        MML kirjoitti:

TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
        SIIS MÄ AINAKIN...

OLISI UPEAA OLLA 2000-L RAT PACKIN JÄSEN SUOMEN DEAN MARTIN TAI FRANK SINATRA..TYKKÄÄN FRANK SINATRASTA JA DEAN MARTINISTA..OLISI UPEAA SOITTAA SINATRAA AINA KUN MEILLÄ OLISI 2000-L RAT PACKIN TAPAAMINEN JA ENNEN KAIKKEA OLISI NASTAA SOITTAA SINATRAA KUN REISSAISI SUOMESSA JA EUROOPASSA JOPA AUTOSSA JA KORVALAPUISSA.

• z&lt;sfadddaddsagyhh

YEPP

• sinisilmä61
    • MOODYRIVER

MUN IDOLI. JA HERRASMIES...

• Anonyymi

huikea äijä ja mahtava

• Anonyymi

HUIKEA ÄIJÄ

• Osasi laulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1632
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      1012
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      904
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      333
      809
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    Aihe