Frank Sinatra

Frank

Kertokaa mielipiteenne hänestä.

12

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 21

Suuri viihdyttäjä; laulaja, näyttelijä! Chairman of the Board, The Voice, Ol' Blue Eyes...

Tietenkin yksityiselämässään hieman vili tapaus.

• Herra Oldschool

Musiikki ja tyyli jotain sellaista mikä ei enää koskaan palaa.
      Hienoja biisejä ajoilta jolloin miehet osasivat vielä ainakin esittää herrasmiehiä.

• Anonyymi

LEGENDA JA MR BLUE EYES....

• Maisteri

Francis Albert on paras! Minulla on parisataa hänen levyään ja kuuntelen Frankietä joka päivä. Ainutlaatuineen fraseeraaja ja tulkitsija. Tsekkaa myös konserttivideot, joita myydään hyvin varustelluissa kaupoissa. Kaudet: Columbia, Capitol ja Reprise. Varsnaisen suuruuden aika Capitol (1953-1961) ja suurimmat hitit 60-luvulla. Levytykset 1939-1994. Kaikki palaavat aina Sinatraan, nyt esim. Robbie Willimans ja Westlife(!).

• MML

TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
        SIIS MÄ AINAKIN...

• MML
        MML kirjoitti:

TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
        SIIS MÄ AINAKIN...

OLISI UPEAA OLLA 2000-L RAT PACKIN JÄSEN SUOMEN DEAN MARTIN TAI FRANK SINATRA..TYKKÄÄN FRANK SINATRASTA JA DEAN MARTINISTA..OLISI UPEAA SOITTAA SINATRAA AINA KUN MEILLÄ OLISI 2000-L RAT PACKIN TAPAAMINEN JA ENNEN KAIKKEA OLISI NASTAA SOITTAA SINATRAA KUN REISSAISI SUOMESSA JA EUROOPASSA JOPA AUTOSSA JA KORVALAPUISSA.

• z&lt;sfadddaddsagyhh

YEPP

• sinisilmä61
    • MOODYRIVER

MUN IDOLI. JA HERRASMIES...

• Anonyymi

huikea äijä ja mahtava

• Anonyymi

HUIKEA ÄIJÄ

• Osasi laulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1625
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1424
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1028
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      799
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      733
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe