Frank Sinatra

Frank

Kertokaa mielipiteenne hänestä.

12

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 21

Suuri viihdyttäjä; laulaja, näyttelijä! Chairman of the Board, The Voice, Ol' Blue Eyes...

Tietenkin yksityiselämässään hieman vili tapaus.

• Herra Oldschool

Musiikki ja tyyli jotain sellaista mikä ei enää koskaan palaa.
      Hienoja biisejä ajoilta jolloin miehet osasivat vielä ainakin esittää herrasmiehiä.

• Anonyymi

LEGENDA JA MR BLUE EYES....

• Maisteri

Francis Albert on paras! Minulla on parisataa hänen levyään ja kuuntelen Frankietä joka päivä. Ainutlaatuineen fraseeraaja ja tulkitsija. Tsekkaa myös konserttivideot, joita myydään hyvin varustelluissa kaupoissa. Kaudet: Columbia, Capitol ja Reprise. Varsnaisen suuruuden aika Capitol (1953-1961) ja suurimmat hitit 60-luvulla. Levytykset 1939-1994. Kaikki palaavat aina Sinatraan, nyt esim. Robbie Willimans ja Westlife(!).

• MML

TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
        SIIS MÄ AINAKIN...

• MML
        MML kirjoitti:

TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
        SIIS MÄ AINAKIN...

OLISI UPEAA OLLA 2000-L RAT PACKIN JÄSEN SUOMEN DEAN MARTIN TAI FRANK SINATRA..TYKKÄÄN FRANK SINATRASTA JA DEAN MARTINISTA..OLISI UPEAA SOITTAA SINATRAA AINA KUN MEILLÄ OLISI 2000-L RAT PACKIN TAPAAMINEN JA ENNEN KAIKKEA OLISI NASTAA SOITTAA SINATRAA KUN REISSAISI SUOMESSA JA EUROOPASSA JOPA AUTOSSA JA KORVALAPUISSA.

• z&lt;sfadddaddsagyhh

YEPP

• sinisilmä61
    • MOODYRIVER

MUN IDOLI. JA HERRASMIES...

• Anonyymi

huikea äijä ja mahtava

• Anonyymi

HUIKEA ÄIJÄ

• Osasi laulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe