Kertokaa mielipiteenne hänestä.
Frank Sinatra
12
882
Vastaukset
- poika 21
Suuri viihdyttäjä; laulaja, näyttelijä! Chairman of the Board, The Voice, Ol' Blue Eyes...
Tietenkin yksityiselämässään hieman vili tapaus. - Herra Oldschool
Musiikki ja tyyli jotain sellaista mikä ei enää koskaan palaa.
Hienoja biisejä ajoilta jolloin miehet osasivat vielä ainakin esittää herrasmiehiä.- Anonyymi
LEGENDA JA MR BLUE EYES....
- Maisteri
Francis Albert on paras! Minulla on parisataa hänen levyään ja kuuntelen Frankietä joka päivä. Ainutlaatuineen fraseeraaja ja tulkitsija. Tsekkaa myös konserttivideot, joita myydään hyvin varustelluissa kaupoissa. Kaudet: Columbia, Capitol ja Reprise. Varsnaisen suuruuden aika Capitol (1953-1961) ja suurimmat hitit 60-luvulla. Levytykset 1939-1994. Kaikki palaavat aina Sinatraan, nyt esim. Robbie Willimans ja Westlife(!).
- MML
TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
SIIS MÄ AINAKIN... - MML
MML kirjoitti:
TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
SIIS MÄ AINAKIN...OLISI UPEAA OLLA 2000-L RAT PACKIN JÄSEN SUOMEN DEAN MARTIN TAI FRANK SINATRA..TYKKÄÄN FRANK SINATRASTA JA DEAN MARTINISTA..OLISI UPEAA SOITTAA SINATRAA AINA KUN MEILLÄ OLISI 2000-L RAT PACKIN TAPAAMINEN JA ENNEN KAIKKEA OLISI NASTAA SOITTAA SINATRAA KUN REISSAISI SUOMESSA JA EUROOPASSA JOPA AUTOSSA JA KORVALAPUISSA.
- z<sfadddaddsagyhh
YEPP
- sinisilmä61
Sinisille silmille se ja sama, kunhan osaa tulkita.
Eikä sekään niin tärkeää ole. Kolmen promillen kumarassa ratkaisee koreografia. Tästä rätti solistille ja pysyy pikkuhousut jalassa takarivissäkin.
http://www.pahis.fi/product/2842/sippimallin-sinatra-t-paita - MOODYRIVER
MUN IDOLI. JA HERRASMIES...
- Anonyymi
huikea äijä ja mahtava
- Anonyymi
HUIKEA ÄIJÄ
Osasi laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983