Kertokaa mielipiteenne hänestä.
Frank Sinatra
12
936
Vastaukset
- poika 21
Suuri viihdyttäjä; laulaja, näyttelijä! Chairman of the Board, The Voice, Ol' Blue Eyes...
Tietenkin yksityiselämässään hieman vili tapaus. - Herra Oldschool
Musiikki ja tyyli jotain sellaista mikä ei enää koskaan palaa.
Hienoja biisejä ajoilta jolloin miehet osasivat vielä ainakin esittää herrasmiehiä.- Anonyymi
LEGENDA JA MR BLUE EYES....
- Maisteri
Francis Albert on paras! Minulla on parisataa hänen levyään ja kuuntelen Frankietä joka päivä. Ainutlaatuineen fraseeraaja ja tulkitsija. Tsekkaa myös konserttivideot, joita myydään hyvin varustelluissa kaupoissa. Kaudet: Columbia, Capitol ja Reprise. Varsnaisen suuruuden aika Capitol (1953-1961) ja suurimmat hitit 60-luvulla. Levytykset 1939-1994. Kaikki palaavat aina Sinatraan, nyt esim. Robbie Willimans ja Westlife(!).
- MML
TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
SIIS MÄ AINAKIN... - MML
MML kirjoitti:
TYKKÄÄN SINATRASTA KOSKA ITSE OLEN KARAOKESSA LAULANUT MY WAYTA SUOMEKSI MINUN TIENI JA ENGLANNIKSI < JA VIELÄ JOULUN AIKAAN..MUITA SUOSIKKEJA STRANGERS IN THE NIGHT.LUCK BE LADY TO NIGHT.SOMETHING STUPID FRANK JA NANCY SINATRA.JA DEAN MARTINKIN KUULUU MEIKÄLÄISEN SUOSIKKEIHIN...
SIIS MÄ AINAKIN...OLISI UPEAA OLLA 2000-L RAT PACKIN JÄSEN SUOMEN DEAN MARTIN TAI FRANK SINATRA..TYKKÄÄN FRANK SINATRASTA JA DEAN MARTINISTA..OLISI UPEAA SOITTAA SINATRAA AINA KUN MEILLÄ OLISI 2000-L RAT PACKIN TAPAAMINEN JA ENNEN KAIKKEA OLISI NASTAA SOITTAA SINATRAA KUN REISSAISI SUOMESSA JA EUROOPASSA JOPA AUTOSSA JA KORVALAPUISSA.
- z<sfadddaddsagyhh
YEPP
- sinisilmä61
Sinisille silmille se ja sama, kunhan osaa tulkita.
Eikä sekään niin tärkeää ole. Kolmen promillen kumarassa ratkaisee koreografia. Tästä rätti solistille ja pysyy pikkuhousut jalassa takarivissäkin.
http://www.pahis.fi/product/2842/sippimallin-sinatra-t-paita - MOODYRIVER
MUN IDOLI. JA HERRASMIES...
- Anonyymi
huikea äijä ja mahtava
- Anonyymi
HUIKEA ÄIJÄ
Osasi laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698