Tarot-lukija

Sirpaleina

Toivoisin että voisit tulkita minulle rakkauteen ja työhön.
Niin moni asia on tällä hetkellä aivan toisin kuin alkukesästä luulin..
Kiinnostaisi miten jatkuu eteenpäin.
Nainen, vaalea, 41.

6

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.

      Kiireellisyyksistä johtuen en pääse tekemään tulkintoja enää tällä viikolla.

      Tulkintani Sinulle siirtyy ensi viikkoon, tiistaihin.

      Toivotan hyvää viikonloppua!

      -- tarot-lukija --

    • Tiistaihin

      Hei,
      kiitos!

      Mukavaa viikonloppua myös Sinulle!

      • Kiitoksia =)

        Kiitän myös ymmärryksestänne.


    • Kiireet helpottivat jo, joten tässä on tulkintani Sinulle.



      Sain työelämästäsi kahdeksikkolantit, seitsenkupit sekä sotavaunut.

      Kahdeksikkolantit kuvaavat työmiestä joka työstää väsymättä kolikoita. Seitsemän kolikkoa on jo työstettynä. Työmiehen kasvoilta ei kuvastu kärsimys tai ilo. On vain työ. Työmies työskentelee yksin, kaukana taustalla näkyvästä kylästä.

      Seitsenkupit kuvastavat ilmestystä. Seitsemän kuppia, mitkä sisältävät erilaisia näkyjä, aina käärmeestä vuoreen, aarteisiin sekä lohikäärmeeseen, jotka ilmestyvät kupeista, niiden edessä seisovalle, yllättyneelle henkilölle

      Sotaratsut kuvastavat vahvaluontoista vaunun ohjaajaa, joka ohjaa kahta sfinksiä.

      - Sinulla on voiton avaimet käsissäsi., sillä nämä avaimet ovat sinun omat kätesi. Näe vaivaa työn eteen, ole aktiivinen ja oma-aloitteinen. Voitto ei tule helposti, se vaatii työtä, mutta kun teet kaikkesi unelmiesi ja haaveidesi eteen, tulet onnistumaan. Pidä kuitenkin mielesi selkeänä.

      - Tai kenties on aika ohjautua uusille urille? Nykypäivänä, elinikäisen oppimisen aikakautena lisä- tai jopa uudelleenkouluttautuminen ei ole mahdoton ajatus.
      Jälleen, seuraa unelmiasi mutta näe työtä niiden eteen. Näin tulet onnistumaan.
      Ole valppaana ja tartu mahdollisuuksiin! Vain sinä itse olet oman elämäsi ohjastaja.


      Sain rakkausalueellesi seuraavat kortit:

      Miekkayhdeksikkö, miekkaässä sekä nuijakahdeksikko

      Miekkayhdeksikkö kuvaa naista suremassa vuoteellaan, kuin pahasta unesta heränneenä. Seinustalla on yhdeksän miekkaa jotka muodostavat kuin kalterit taustalle. Sängyssä on kaiverrus hävitystä taistelusta.

      Miekkaässä kuvaa pilvestä ulottuvaa kättä joka pitelee lujana miekkaa. Miekan kärjessä on kruunu, ja kaukana taustalla vuoristo.

      Nuijakahdeksikko kuvastaa kahdeksaa ilman halki lentävää sauvaa tai nuijaa. Taustalla solisee vapaana rauhallinen joki.

      - Olet selkeästi kokenut kovia ja sydänsuruja, tai sitten tämänhetkinen suhteesi tuntuu kuin se olisi lopuillaan - tai kenties jo päättynyt. Tummat ajatukset vaivaavat raskaana mieltäsi. Olet stressaantunut ja ahdistunut.

      - Olen lukenut että miekkaässä saattaa liittyä julkiseen nöyryytykseen, mutta itse en olisi varma tästä.

      - Joka tapauksessa, on aika nousta pedin pohjalta suremasta ja tarttua toimeen. Miekka on vahva väline, mutta vain käyttämällä sitä saa aikaan tuloksia. Miekka seinustalle ripustettuna ei aiheuta muutosta ympäröivässä maailmassa.

      - Ajattele selkeästi ja iske pois huoneesi seinämiä peittävät tummat pilvet, niin voit saada uuden alun. Luo luja strategia ja sovella se käytäntöön sopivaksi. Kun teet näin, saatat saada yllättäviä mahdollisuuksia ja tehokkaita tuloksia, jotka voivat ulottua kauaskin.

      - Kuten totesin edellisessäkin tulkinnassani työelämääsi liittyen, tartu mahdollisuuksiin, tai luo itse sellaiset olosuhteet jossa tällaiset mahdollisuudet voivat todellistua. Olet vahva nainen. Pystyt siihen!

    • Kiitän lämpimästi!

      Hei Tarot-lukija!

      Kiitos Sinulle! Olipa osuvia kortteja:

      Työn puolella olen tehnyt töitä, paljon itsekseni, uutterasti ja todellakin kaikki työlle..
      Tällä hetkellä pohdin eri valintoja, enkä tiedä minkä valinnan lopulta teen, sillä olen myös epäileväinen.. Teen valtavasti töitä tulevan eteen, kompuroinneista tai kampituksista huolimatta - kohti päämäärää.. :)

      Suhteista: kuvasi minua ja tämän hetken elämää tarkasti.
      Mutta ehkä minun on otettava miekka käteen ja taisteltava eteenpäin..

      Julkinen nöyryytys: siinä on perääkin, mutta en tässä viitsi kertoa miten ja missä.. Vaikkakin teko perustui valheisiin ja valheellisiin väittämiin, oli se iso kolaus ja aiheutti paljon tarpeetonta tuhoa..

      • Kiitos.

        Toivotan voimia tulevaan syksyyn, ja vahvuutta miekan käsittelyyn!

        Terveisin,

        tarot-lukija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe