Tarot-lukija

2yksinäistä

Asun kaukana vaaleasta miehestä. Annoin hänelle viikko sitten toivetta että muutan
häntä lähemmäksi asumaan. Onnistunko tässä ja Onko minulla Onnea

18

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.

      Kiireellisyyksistä johtuen en pääse tekemään tulkintoja enää tällä viikolla. Ensi viikon alkupuoli on puolestaan varattuna aiemmin tulkintapyynnön tehneille.

      Tulkintani Sinulle siirtyy siis viikon päähän torstaihin.

      Toivotan kärsivällisyyttä ja hyvää viikonloppua!

      -- tarot-lukija --

      • 2yksinäistä

        Hyvää viikonloppua ja Aurinkoisia päiviä myös sinulle!


    • Sain korteiksi "lanttien ritarin", "yhdeksikkösauvat" sekä "maailman".


      Hieman yllättävät kortit, sillä vaikka lanttien ritari osoittaakin että olet tosissasi rakkaudestasi häntä kohtaan (olet hänelle lojaali), yhdeksikkösauvat viittaa vielä punnitsemaan asiaa. Tai kenties kortti vihjaa vaikeuksiin muuton suhteen.

      - Joka tapauksessa, mieti tarkkaan muuttamisen vahvuudet sekä heikkoudet.

      Muutat lähemmäs häntä. Seuraako työsi sinua perässä?

      Onko asiaan kompromissia?


      - Kestääkö rakkautenne vaikka olisittekin vielä hieman pidempään kaukana toisistanne?

      Kenties tämä on vain testi teidän molempien rakkautta kohtaan.


      - Rakkaus ei tunne rajoja. Muista, että sinulla on täysi oikeus tavata miestä niin usein kuin haluat.


      Mihin tulokseen päädytkään, niin viimeinen kortti, "maailma", näyttäisi että olet päässyt aidon rakkauden äärelle.

      Olettepa siis lähellä tai kaukana toisistanne, ei sillä ole välttämättä merkitystä. Rakkautenne näyttäisi olevan hyvällä ja vakaalla pohjalla.

      Tärkeää on toki silti, että näette toisianne usein, sillä kasvokkainen kohtaaminen on tärkeää parisuhteessa.


      Muista, että valinnan avaimet ovat Sinulla.



      Onnea ja menestystä!

      Terveisin,

      tarot-lukija

      • 2yksinäistä

        Kiitos. Satuin tähän:) Minulla ei ole töitä täällä missä nyt asun? Ristiriitoja työpaikassa. Siellä jossakin olisi töitä jos minua onnistaa? Näetkö? Työpaikka ohjaa minua nyt ja on sattumaa että se on siellä missä hänkin- raha tärkein?


      • 2yksinäistä
        2yksinäistä kirjoitti:

        Kiitos. Satuin tähän:) Minulla ei ole töitä täällä missä nyt asun? Ristiriitoja työpaikassa. Siellä jossakin olisi töitä jos minua onnistaa? Näetkö? Työpaikka ohjaa minua nyt ja on sattumaa että se on siellä missä hänkin- raha tärkein?

        Siis se että minut valitaan vakityöhön on se asia mikä ratkaisee? Muuten jään tänne missä nyt olen koska en muuta voi:) Mitä siis näet? Kiitos


      • 2yksinäistä kirjoitti:

        Siis se että minut valitaan vakityöhön on se asia mikä ratkaisee? Muuten jään tänne missä nyt olen koska en muuta voi:) Mitä siis näet? Kiitos

        Yritin vielä lukea lisää korteista tähän koko vyyhtiin liittyen, ja..


        "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."




        Toivon, että kaikki kääntyy parhain päin, ja pahoittelen etten pysty tämän enempää nyt enää auttamaan..

        tarot-lukija


      • 2yksinäistä
        tarot-lukija kirjoitti:

        Yritin vielä lukea lisää korteista tähän koko vyyhtiin liittyen, ja..


        "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."




        Toivon, että kaikki kääntyy parhain päin, ja pahoittelen etten pysty tämän enempää nyt enää auttamaan..

        tarot-lukija

        No ei ole pakko kertoa. Kiitos kuitenkin ajastasi sekä katsannostasi.


      • 2yksinäistä
        2yksinäistä kirjoitti:

        No ei ole pakko kertoa. Kiitos kuitenkin ajastasi sekä katsannostasi.

        Ensi viikon keskiviikkona tiedän vastaukset .Tässä on kulunut jo yli kuukausi asian tiimoilta.Eli siitä eteenpäin voit kertoa. Minulle selvisi myös toinen asia viime perjantaina.
        Katsotaan kortit.
        Yritin vielä lukea lisää korteista tähän koko vyyhtiin liittyen, ja..

        "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."


      • 2yksinäistä
        2yksinäistä kirjoitti:

        Ensi viikon keskiviikkona tiedän vastaukset .Tässä on kulunut jo yli kuukausi asian tiimoilta.Eli siitä eteenpäin voit kertoa. Minulle selvisi myös toinen asia viime perjantaina.
        Katsotaan kortit.
        Yritin vielä lukea lisää korteista tähän koko vyyhtiin liittyen, ja..

        "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."

        "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."

        Näin on tapahtunut!


      • 2yksinäistä kirjoitti:

        "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."

        Näin on tapahtunut!

        Pystytkö kertomaan lisää tästä?

        Haluaisin tietää liittyykö tapahtunut korttien näyttämään elämänalueeseen.


      • 2yksinäistä
        tarot-lukija kirjoitti:

        Pystytkö kertomaan lisää tästä?

        Haluaisin tietää liittyykö tapahtunut korttien näyttämään elämänalueeseen.

        ...Muuten jään tänne missä nyt olen koska en muuta voi:) Eli tämä vaihtoehto jäi tälläkertaa kunnes toisin todistetaan. Eli alkaa uusi työnhaku.
        - Kestääkö rakkautenne vaikka olisittekin vielä hieman pidempään kaukana toisistanne? Kyllä se kestää ja vahvistui vain viimeksi kun näimme miehen kotipaikkakunnalla. Haluaisin tietää tuleeko tähän mitä muutoksia nyt??


      • 2yksinäistä
        2yksinäistä kirjoitti:

        ...Muuten jään tänne missä nyt olen koska en muuta voi:) Eli tämä vaihtoehto jäi tälläkertaa kunnes toisin todistetaan. Eli alkaa uusi työnhaku.
        - Kestääkö rakkautenne vaikka olisittekin vielä hieman pidempään kaukana toisistanne? Kyllä se kestää ja vahvistui vain viimeksi kun näimme miehen kotipaikkakunnalla. Haluaisin tietää tuleeko tähän mitä muutoksia nyt??

        Kerroit aikaisemmin näin: Yritin vielä lukea lisää korteista tähän koko vyyhtiin liittyen, ja.. "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."
        Ps. KIrjoitit koko vyyhtiin liittyen katsoit jo aikaisemmin?!!.D


      • 2yksinäistä kirjoitti:

        Kerroit aikaisemmin näin: Yritin vielä lukea lisää korteista tähän koko vyyhtiin liittyen, ja.. "Kun ja jos salaisuuksien verho avautuu, ota silloin yhteyttä minuun.

        Silloin voin kertoa mitä kortit nyt näyttivät."
        Ps. KIrjoitit koko vyyhtiin liittyen katsoit jo aikaisemmin?!!.D

        Näkisin että kortit näyttivät tuohon työhösi liittyen.

        Toivotan onnea ja menestystä tulevaan loppusyksyyn.

        Terveisin,

        tarot-lukija


      • 2yksinäistä
        tarot-lukija kirjoitti:

        Näkisin että kortit näyttivät tuohon työhösi liittyen.

        Toivotan onnea ja menestystä tulevaan loppusyksyyn.

        Terveisin,

        tarot-lukija

        Kiiios, mutta mitähän ne kortit näyttivät? Salaperäistä- mutta miksi näin?


      • Jäniksenkäpälät
        2yksinäistä kirjoitti:

        Kiiios, mutta mitähän ne kortit näyttivät? Salaperäistä- mutta miksi näin?

        Menikö pupu pöksyyn tarot-lukijalta?


    • pike 1

      VOITKO AUTTAA.....Parisuhde ei oikein toimi Rakastan avopuolisoa yli kaiken mutta hän on välillä minulle niin kylmä ja etäinen .En tiedä onko hänellä toinen .Ei enää vastausta minun rakkauden osoituksiin ,seksiä saa silloin kun hän haluaa mutta hyvin harvoin. kestääkö tämä suhde vai tekeekö hän siirron olen hyvin epätoivonen..

    • sivussa katsoja

      johan nimimerkit sai vastauksia,,,muut täällä odottavat tarot lukijan lupauksien lunastamista ,että saisimme edes yhden vastauksen,,,,2 yksinäistä sait paljon vastauksia,ole happy

      • Tätä mielt

        Niin tarot-lukija ei vastaa. Hän lupasi vastata 2yksinäiselle mitä kortit näyttivät?
        Koskaan ei ole hyvä? Aina joku valittaa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe