Eilisestä "spämmistä"

biologinalku

Niin sanottu spämmini eilisiltana taisi ärsyttää monia. Tarkoituksenani ei kuitenkaan ollut ärsyttää ketään vaan tehdä pieni, leikkimilinen "spämmi", joka aivan järjettömien "Homosorsat ottavat vallan!" -juttujen sijasta koostuisi asiallisista keskusteluista. Tarkoituksenani oli vain saada hieman säpinää palstalle. Olisin kirjoittanut tämän jo eilisiltana, mutten enää jaksanut ja alkoi olla nukkumaanmenoaika.

Erityisesti tämä keskustelu herätti minussa ajtuksia: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12596663
Olen ehkä pilannut maineeni. Näette minut nyt Rapen ja VeHin kaltaisena trollina. Haluan kuitenkin olla ystävänne, en vihollisenne. Voivathan ystävät välillä kiusoitella ja härnätä, mutta ei se tarkoita ilkeyttä. En minäkään ilkeyttäni ja moraalittomuuttani spämminyt enkä purkanut stressiä tai pahaa oloa muiden kiusaamisella.

En tiedä, mitä ajattelette tästä, mutta toivon, että hyväksytte minut. Myönnän, että olen ehkä joskus trolli, joka sitten jälkikäteen pyytelee säälittävästi anteeksi tekojaan. Olen siis trolli, mutten läheskään aina.

29

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit sanonut tekeväsi nasset (aloittaa monia järkeviä keskusteluita) Spämmistä tulee vain vieleen kaikkea shaibaa.

      • Ettekö hoksanneet, että keskustelut olivat kaikki asiallisia. Noh, ehkä se, jossa käskin Rapea jatkamaan, ei ollut hyvä, mutta sen sinä tai Jokutyyppi onneksi pian poistittekin.


      • biologinalku kirjoitti:

        Ettekö hoksanneet, että keskustelut olivat kaikki asiallisia. Noh, ehkä se, jossa käskin Rapea jatkamaan, ei ollut hyvä, mutta sen sinä tai Jokutyyppi onneksi pian poistittekin.

        Hoksattiinhan me. Muutenhan ne olisi poistettu.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hoksattiinhan me. Muutenhan ne olisi poistettu.

        Esim. Jokutyypin "hyvää yötä" -keskustelusta kuitenkin paistoi vielä negatiivinen suhtautuminen minuun.


      • biologinalku kirjoitti:

        Esim. Jokutyypin "hyvää yötä" -keskustelusta kuitenkin paistoi vielä negatiivinen suhtautuminen minuun.

        Niinkö? Minusta hän oli negatiivinen silloin, kun aikoi syöttää yhden spämmijän silmät spämmijälle itselleen....


    • Tuollainenhan spämmi on enemmänkin hyödyllistä!! :D

      -Aktiivisen Suoliston puolesta

      • Saatan tehdä vastakin, jos palsta näyttää hiljaiselta.


      • biologinalku kirjoitti:

        Saatan tehdä vastakin, jos palsta näyttää hiljaiselta.

        Mihinkäs västäräkki sulistaan pääsisi.


    • Emme anna anteeksi!

    • Ei tuosta sinun "spämmimisestä" ollut mitään haittaa.

      • Muille oli! Nyt minä aloitan spämmini.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Muille oli! Nyt minä aloitan spämmini.

        Aloita samanlainen kuin oli minun eilisiltainen. Yritäpä saada aikaiseksi keskustelua. Sellaisia vinkkejä voisin antaa, että älä aloita keskusteluja mistään sieluntuskistasi tai rakaushuolista tai kuluneista aiheista, kuten seksuaalinen suuntautuminen. Yritä olla luova ja keksiä uutta. Tässäpä sinulle haaste.


    • Eilisiltainen ei ollut spämmiä, mutta jos olisi ollut, se ei todellakaan menisi minkään vitun "kiusoittelun ja härnäämisen" piikkiin.

    • Biologi ei tainnut ymmärtää mitä "spämmi" merkitsee; syytin sinua moraalittomuudesta ainoastaan, koska oletin sinun tarkoittavan spämmillä samaa kuin kaikki muutkin, eli Rape-tason "keskustelua". Teit keskusteluja vaihtelevista aiheista - KhK - joten sillä ei ole väliä.

      Tuollaisia spämmejä sentään pystyn sietämään, koska ne eivät ole todellista spämmiä... Ja kaiken maailman sivistyneet lukiolaiset ja keskustelijapoitsut pyytävät aina välillä tuollaisia...

      • Ymmärsin hyvin, mitä spämmi merkitsee. Viestini eivät tosiaan olleet spämmiä, mutta käytin vain sitä sanaa näyttääkseni Rapelle, miten voi spämmiä eri tavalla, järkevämmin. Tuntui vain, ettei minua ymmärretty ollenkaan. Sinä sanoit minua moraalittomaksi ennen kuin olit lukenut "spämmiviestejäni", mutta "spämmiini" suhtauduttiin negatiivisesti vielä senkin jälkeen, kun olisi pitänyt käydä selväksi, että viestit ovat asiallisia eivätkä mitään oikeaa spämmiä.


      • biologinalku kirjoitti:

        Ymmärsin hyvin, mitä spämmi merkitsee. Viestini eivät tosiaan olleet spämmiä, mutta käytin vain sitä sanaa näyttääkseni Rapelle, miten voi spämmiä eri tavalla, järkevämmin. Tuntui vain, ettei minua ymmärretty ollenkaan. Sinä sanoit minua moraalittomaksi ennen kuin olit lukenut "spämmiviestejäni", mutta "spämmiini" suhtauduttiin negatiivisesti vielä senkin jälkeen, kun olisi pitänyt käydä selväksi, että viestit ovat asiallisia eivätkä mitään oikeaa spämmiä.

        Tietenkin ilmoitin asian ennen kuin olit edes kirjoittanut viestejäsi, koska käytit negatiivisesti varautunutta sanaa; spämmi tarkoittaa silmissäni ainoastaan samaa paskoo mitä täältä on poistettu valtavia määriä; erään tietyn henkilön kirjoittamana.

        Itse asiassa pidin sinua ensiksi tekopyhänä, koska olet väittänyt että spämmäsit vain kerran ja sen jälkeen lopetit, mutta lopulta kun huomasin sinun tarkoittaneen eri asiaa muutin mieltäni;

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12596951/#comment-70767578
        [Tässä esiintyy lainausmerkit, koska lainasin tuon "asialliset viestit" jonkun toisen viestistä, mutta tässä viestissäni hyväksyin kirjoituksesi niin kauan kuin taso ei laske homosorsien ja muiden pikkubastardojen kanssa samalle viivalle.]

        Kun kirjoitit että voisit itsekin alkaa spämmimään se oletettavasti sai jokaisen suuttumaan; Jokutyyppi haistatti sinulle paskat, Kurpizza vetosi tunteisiin ja Minä taas pidin sinua uutena Rapena jonka juttujen taso on liian alhaista. Eli pidän puolustuksenani sitä että käsitin aluksi tarkoituksesi väärin kuten kaikki muut.

        Koska juttusi eivät olleet, esim.
        "Putin panee homosorsaa perseese*n ja sulat pöllyää! :O


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tietenkin ilmoitin asian ennen kuin olit edes kirjoittanut viestejäsi, koska käytit negatiivisesti varautunutta sanaa; spämmi tarkoittaa silmissäni ainoastaan samaa paskoo mitä täältä on poistettu valtavia määriä; erään tietyn henkilön kirjoittamana.

        Itse asiassa pidin sinua ensiksi tekopyhänä, koska olet väittänyt että spämmäsit vain kerran ja sen jälkeen lopetit, mutta lopulta kun huomasin sinun tarkoittaneen eri asiaa muutin mieltäni;

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12596951/#comment-70767578
        [Tässä esiintyy lainausmerkit, koska lainasin tuon "asialliset viestit" jonkun toisen viestistä, mutta tässä viestissäni hyväksyin kirjoituksesi niin kauan kuin taso ei laske homosorsien ja muiden pikkubastardojen kanssa samalle viivalle.]

        Kun kirjoitit että voisit itsekin alkaa spämmimään se oletettavasti sai jokaisen suuttumaan; Jokutyyppi haistatti sinulle paskat, Kurpizza vetosi tunteisiin ja Minä taas pidin sinua uutena Rapena jonka juttujen taso on liian alhaista. Eli pidän puolustuksenani sitä että käsitin aluksi tarkoituksesi väärin kuten kaikki muut.

        Koska juttusi eivät olleet, esim.
        "Putin panee homosorsaa perseese*n ja sulat pöllyää! :O

        En pidä siitä, että mestaritrollin juttuja pidetään huonotasoisina.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        En pidä siitä, että mestaritrollin juttuja pidetään huonotasoisina.

        Niinpä! Siitähän minä sinut valitsin. >;D


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        En pidä siitä, että mestaritrollin juttuja pidetään huonotasoisina.

        Mestaritrollina voin pitää Preppertowwzia jonka jutuilla on edes viihdearvoa, mutta sinun juttusi on luokatonta paskaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mestaritrollina voin pitää Preppertowwzia jonka jutuilla on edes viihdearvoa, mutta sinun juttusi on luokatonta paskaa.

        Olen samaa mieltä. Prepperin jutut olivat haus(kah)koja, Rapen vain huomionhakuisia.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Prepperin jutut olivat haus(kah)koja, Rapen vain huomionhakuisia.

        Taitaa olla pers kipeänä molemmilla, kun tuolla tavalla kirjoittelet.. >:O


      • veh kirjoitti:

        Taitaa olla pers kipeänä molemmilla, kun tuolla tavalla kirjoittelet.. >:O

        Onko sinun mielestä Rapen miljoonat spämmit hauskaa? Ja miten niin "molemmilla"?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Onko sinun mielestä Rapen miljoonat spämmit hauskaa? Ja miten niin "molemmilla"?

        Kyllä monet niille nauravat, Nassekin myönsin! >;D


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Onko sinun mielestä Rapen miljoonat spämmit hauskaa? Ja miten niin "molemmilla"?

        Tuskin ne ovat hauskaa kenen muun kuin Rapen itsensä mielestä... Miten niin "miten niin molemmilla?"


      • icepicked kirjoitti:

        Tuskin ne ovat hauskaa kenen muun kuin Rapen itsensä mielestä... Miten niin "miten niin molemmilla?"

        Tietäisitpä nieriäni millaisen yksityisviestiketjun pidin VeHkulin kanssa; vakuutin olevani sinä ja kaikki muut suolistolaiset, koska VeH väitti Minun olevan Ocean.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tietäisitpä nieriäni millaisen yksityisviestiketjun pidin VeHkulin kanssa; vakuutin olevani sinä ja kaikki muut suolistolaiset, koska VeH väitti Minun olevan Ocean.

        Yrität siis vielä saada minut sekoamaan tuossa asiassa?? XDD Älä yritä huijata! X''D


      • veh kirjoitti:

        Yrität siis vielä saada minut sekoamaan tuossa asiassa?? XDD Älä yritä huijata! X''D

        En yritäkään vaan sekoitan ainoastaan korttipakan uudestaan sillä Herre tosiaan on paras strategiapelaaja.


      • veh kirjoitti:

        Yrität siis vielä saada minut sekoamaan tuossa asiassa?? XDD Älä yritä huijata! X''D

        VeHkuli hei... Kaikilla ei ole tuplatunnuksia....


      • kurpizza kirjoitti:

        VeHkuli hei... Kaikilla ei ole tuplatunnuksia....

        Miksi kaikki ovat niin persekipeitä muutamaa viestiä kohden?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe