Oon siis 14v tyttö ja saisin keväällä mopon. Pituutta mulla on vaan n. 152cm. Oisko kyseinen aprilia mulle ihan liian iso? Pystyisinkö helposti pysähtymään valoissa? Ja kuinka kyytsääminen onnistuisi? Tarviin kipeesti apua! Saa ehotella myös joitakin pienempiä mopoja mutta ei mankia tai pv.
aprilia sx 50cc
7
303
Vastaukset
öö ite omistan apikan ja oon 180cm
ja se on just mulle sopiva- lyhyttyttö
Aprilia sx 50 kuulemma on aika pieni & löytämistäni tiedoista päätellen se olisi aika pieni (istuinkorkeus : 830mm )
eli ELÄ osta apriliaa jos oot 152cm
- lyhyttyttö
Miksi? Sillä oon kaverin luona kokeillu yamaha dt:tä ja ollut mulle sellainen että pystyssä pysyn sen kanssa, ja jostakin tietopaikasta katsoin että yamaha dt olisi korkeampi kuin aprilia sx.
- tyttö15v
lyhyttyttö kirjoitti:
Miksi? Sillä oon kaverin luona kokeillu yamaha dt:tä ja ollut mulle sellainen että pystyssä pysyn sen kanssa, ja jostakin tietopaikasta katsoin että yamaha dt olisi korkeampi kuin aprilia sx.
Itellä Aprilia sx 50, oon 175cm ja se on mulle just sopivan korkune. Joten sori en suosittele, kyllä sulla jotenki vois jalat yltää, mut ei kunnolla.. mieti kuinka hankalaa se sulle olis.
- lyhyttyttö
tyttö15v kirjoitti:
Itellä Aprilia sx 50, oon 175cm ja se on mulle just sopivan korkune. Joten sori en suosittele, kyllä sulla jotenki vois jalat yltää, mut ei kunnolla.. mieti kuinka hankalaa se sulle olis.
Olisiko ehdotuksia muista mopoista?
- CooliTyyppi1943
lyhyttyttö kirjoitti:
Olisiko ehdotuksia muista mopoista?
Suzuki pv/Honda Monkey
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790