Aloitus sivu ei pysy about blank vaikka kuinka monta kertaa laitan sen about blank niin se aina
automaattisesti vaihtuu msn.com tai microsoft.com/downloader sivuiksi ja minua ei tippaakaan kiinosta mikkisoftan sivut pakollisena aloitus sivuna. MITÄ TEHDÄ??.
On käyttis 98ME.
Älkää vaan ehdotelko vaihda käyttistä tai selainta.
aloitus sivu about blank
8
689
Vastaukset
- kypärä
vaikka sanoit että ei saa ehdottaa selaimen vaihtoa, niin sanompa vain että kyseisiä ongelmia esiintyy ainoastaan internet explorerin kanssa.
- Ilse
jos jääräpäisesti haluaa käyttää IE:tä, niin on syytä ladata Spywareblaster sekä käyttää jatkuvasti noita pöpönpoisto-ohjelmia:
CWShredder
Ad-Aware
Spybot S&D
Tietysti ne on hyvä olla joka koneella, sillä aika ajoin joutuu valitettavasti IE:tä kuitenkin käyttämään (Winodwsin päivityksiin sekä kun jotkut sivut on tehty vastoin kaikkia standardeja vain IE:lle sopisiksi.)
- Asse
Sinulla ei ole kyseistä ohjelmaa.
- - - - -
Asse kirjoitti:
se ei estä pakollista selaimen aloitus sivun siirtymistä msn.com siis microsoftnetwork.com portaaliin väkisin vetoa ja myös microsoft.com/download pakollista menoa.
Vaikka kymmenen kertaa klikkaa abot blank niin se menee spywareblasterista huolimatta väkisin mikkisoftan propaganda sivuille siinä on se ongelma ettei minua kiinnosta tippaakaan mikkisoftan omat pakkosivut.. - Asse
- - - - kirjoitti:
se ei estä pakollista selaimen aloitus sivun siirtymistä msn.com siis microsoftnetwork.com portaaliin väkisin vetoa ja myös microsoft.com/download pakollista menoa.
Vaikka kymmenen kertaa klikkaa abot blank niin se menee spywareblasterista huolimatta väkisin mikkisoftan propaganda sivuille siinä on se ongelma ettei minua kiinnosta tippaakaan mikkisoftan omat pakkosivut..No siellä juuri on aloitussivun poisto ohjelma.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/cwshredder.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127