Tallinnassa kirppiksiä?

Reissuun

Löytyykö Tallinasta kirppiksiä tai jotakin vastaavaa?

16

2900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muamo
      • Reissuun

        Olihan noita humana kirppiksiä, mutta mitä ihmeen pudipadeja sun muita ne oikein tarjoaa??? On jääny viron kielen kurssit väliin...


      • Muamo
        Reissuun kirjoitti:

        Olihan noita humana kirppiksiä, mutta mitä ihmeen pudipadeja sun muita ne oikein tarjoaa??? On jääny viron kielen kurssit väliin...

        Suur valik moerõivaid, lisaks ka stiiliriided möödunud sajandist = suuri valikoima muodikkaita vaatteita, lisäksi myös tyylivaatteita kuluneelta vuosisadalta.

        Suurim valik spordirõivaid ja suur lasteosakond = suurin valikoima urheiluvaatteita ja suuri lasten osasto

        Suurim pudipadi valik = suurin pienen tavaran, "patinan" valikoima

        Suurim valik töörõivaid = suurin valikoima työvaatteita


      • Reissuun
        Muamo kirjoitti:

        Suur valik moerõivaid, lisaks ka stiiliriided möödunud sajandist = suuri valikoima muodikkaita vaatteita, lisäksi myös tyylivaatteita kuluneelta vuosisadalta.

        Suurim valik spordirõivaid ja suur lasteosakond = suurin valikoima urheiluvaatteita ja suuri lasten osasto

        Suurim pudipadi valik = suurin pienen tavaran, "patinan" valikoima

        Suurim valik töörõivaid = suurin valikoima työvaatteita

        Nyt osaankin jo suunnitella tulevan reissuni, saas nährä mitä löytyy.


      • Tarkka markka euroaikanakin

        nämä Humanan kirppikset, tuotteita saavat myyntiin mm. pohjoismaista. Siinä kirppiksessä, jossa itse viimeksi vierailin, oli tarjolla myös "isojen tyttöjen" ja odottavien vaatteita laitettuina erikseen.


      • Tarkka markka euroaikanakin
        Tarkka markka euroaikanakin kirjoitti:

        nämä Humanan kirppikset, tuotteita saavat myyntiin mm. pohjoismaista. Siinä kirppiksessä, jossa itse viimeksi vierailin, oli tarjolla myös "isojen tyttöjen" ja odottavien vaatteita laitettuina erikseen.

        Kävin lauantaina Humanan Nõmmen kirppiksellä, kaikki tavarat maksoivat vain 5 eek kappale eli tyhjennysmyynti oli menossa. Löytyipä pari mukavaa siistiä puseroa - kävipä hyvä tuuri! Paljon oli väkeä paikalla. Tällä viikolla on tullut jälleen uutta tavaraa, hinnat tosin nyt hieman korkeammat, mutta valikoimat vastaavasti paremmat.


      • Tarkka markka euroaikanakin

        pian 5 eek/kpl - tyhjennysmyynti menossa ja uusi tavara tulee Humana-kirppareille pian.


    • popo

      tietääkseni tarton maantietä 17 km.tallinnasta on joka sunnuntai kirpputori,jossa on tavaraa laidasta laitaan.jos joku on käynyt paikalla,niin tarkemmista tiedoista kiitos etukäteen.

    • Muamo

      Pärnu mnt 125
      11314 Tallinn
      Tel: 674 8968

      En ole käynyt, mutta olen kuullut kerrottavan kirppiksen olevan iso (siitä tuo nimi XXL, ei siis erityisen suurista vaatteista)...

    • Muamo

      Tästä kirppiksestä oli juttu Ekspressin muotiliitteessä. Matkusta trammilla 1 tai 2 ja poistut kyydistä Angerja pysäkillä... tien yli ja oikealle (hiukan Koplin puolelle) ja sitten vasemmalle jääkin Paavlin katu. Menet kadun päähän ja siellä oikealla on suuri rakennus. Ovi on Sõlen puoleisella sivulla. Kirppiksen osoite on Paavli tn. 6.
      Jutun perusteella kannattaa käydä ja varata runsaasti aikaa!

    • Muamo

      Usa Today
      Juurdeveo 26
      Tallinn 11313
      Tel. 6556268
      Täällä myydään käytettyä ja uutta tavaraa Usasta, tietääkseni 2. krs:ssa kirppari.

      • mennään

        Miten tonne Usa puotiin pääsee,onko kaukana keskustasta??


      • Muamo

    • leijonaa

      onko niitä kirppiksiä lähellä satamaa

      • Muamo

        mutta kävelymatkan päässä on ainakin Humana os. Tartu mnt. 29. Keskustorilla on myös kirppistavaraa.


      • Tarkka markka euroaikanakin

        Balti jaama turg (=tori).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe