Miten suhtaudut tuttuusi/ystävääsi, joka on hiljattain eronnut? Menetkö uteliaana tiedustelemaan, mikä meni vikaan tai kumpi erosi kummasta? Jos olet itse eronut, miten sinua kohdeltiin ja miten olisit halunnut muiden asiaan suhtautuvan?
Parisuhteen loppu
8
1365
Vastaukset
- asia
Mahdollisimman hienotunteisesti pyrin suhtautumaan.
Olen myös itse eronnut, nainen. Lähipiirille ero ei tullut yllätyksenä.
Kukaan ei tullut utelemaan niin, että olisin ärsyyntynyt.
Eräskin työtoveri oli suorastaan liikuttavan hienotunteinen ottaessaan asian puheeksi. - da.capo
toinen kertoo, jos haluaa.
Toiset kyllä töksäyttelee aika suoraan ja kyselee syitä, mutta noin yleisesti on suhtauduttu aika asiallisesti. Minusta muiden ei pitäisi tunkea nokkaansa noin henkilökohtaisiin juttuihin. - juutas
erojutut löydy iltalehdistä ja Seiskasta.
- GoldeNeye
Ainakaan sellaisten, jotka eivät ole julkkiksia.
- lanselot
mä toisten eroja paljoo viitsi kysellä eiköhän se ole jokaisen henk.kohtainen asia jos haluu kertoa siitä.Itse eronneena huomasin että ainakin tutut otti mun eron helpotuksella kun huomasi et nyt varmaan alkaa elämä mulla hymyilemään;=)
- huomioitava
Aina on tilanne otettava huomioon, mutta yleensä se helpottaa jos on sellainen ystävä joka on läsnä ja kuuntelee jos haluaa asiasta kertoa. Ystävälle voi ainakin sanoa että on olemassa olkapää jos hän sitä tarvitsee. Aina ei tarvita sanoja, ainoastaan seuraa ja mahdollisuuden kertoa jos siihen on tarvetta. Uteliaisuus ei kuulu asiaan.
Ero on aina vaikea asia, vaikka sitä kuinka olisi itse halunnutkin. Tiedän kokemuksesta.
Ainakaan ei koskaan saa mennä epäilemään eron oikeellisuutta tai muutenkaan arvostelemaan sen vaikutteita. Kukaan ei tiedä todellisuutta seinien sisällä täydellisesti, ei edes hyvä ystävä.- juutas
fiksusti ja empaattisesti sanottu.
- huono
niitä erovalituksia kuulee tiedustelemattakin haluaa sitten taikka ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862