kumpi kannattais ostaa iphone vai järkkäri?
iphone vs järkkäri
4
156
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
no kumpaa tarvit kameraa vai puhelinta???
- auttakaa1345
en oikein tiiä,puhelinta tulis ainakin käytettyy mut toisaalta haluisin järkkärin mut en tiiä tuoisko sitä käytettyy :/ (tällä hetkellä mulla on siis samsung trend)
auttakaa1345 kirjoitti:
en oikein tiiä,puhelinta tulis ainakin käytettyy mut toisaalta haluisin järkkärin mut en tiiä tuoisko sitä käytettyy :/ (tällä hetkellä mulla on siis samsung trend)
Tuollaisiin kysymyksiin on täysin mahdotonta vastata toisten puolesta. Jos valokuvaus kiinnostaa, niin osta järjestelmä. Se kuitenkin on megahyppäys. iPhone on paljon pienempi hyppäys Ganaxy Trendistä.
Voit halutessasi yhdistää sekä kameran että puhelimen :) Useita puhelinmalleja löytyy, missä on huippukamera mukana. Järkkäriä ja puhelimen kameraa ei voi kuitenkaan vertailla, koska toinen kehitetty sekä valmistettu vain kuvaamista varten.
Mia@TeleFinlandPartio
http://www.tele.fi/aina apunasi/apu tuki/apua/partio/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666190
- 805432
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613452- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793