Mä en tajuu mitään sims 2:sest... mä saan sen mut en osaa käyttää sitä:( jos joku osaa selittää joitain tärkeit juttui niin pliis auttakaa mua!!!
meil on muuten ollu sims 1:nen mut se poistettiin(vahingossa)... tartteeko 1:stä jos haluu asentaa 2:sen???
en tajuu!!!
3
330
Vastaukset
- Cevil
Vastaan ensin tuohon helpompaan,eli et tarvitse sims1:stä kun pelaat sims2:sta.Ne ovat kaksi eri peliä.
Ja sitten.. sanot ettet tajua sims2:sta mitään.
No,se on periaatteessa aivan samanlainen,kuin sims1.
- Grafiikka on muuttunut.
- Simeillä on ilmeet,jotka kertovat heidän tunteistaan(iloinen simi hymyilee tms.)
- Simeillä on elämänkaari,pystyt seuraamaan heidän elämäänsä syntymästä kuolemaan ja päättämään minkälainen niiden elämä on.
- Simeillä on pelot ja toiveet,joita sinun pitää toteuttaa.Mitä enemmän simien toiveet toteutuvat,sitä kauemmin he elävät.
- Simeillä on myös dna,joten vanhempien "geenit" periytyvät lapsille.
Pelissä on myös monia muita pieniä yksityiskohtia,joita ei ollut sims1:ssä.
Mutta jos osaat pelata sims1:stä,osaat varmasti pelata tätäkin.Ainoa hieman opettelua vaativa juttu,ovat nuo pelot ja toiveet. :) Ei se Sims 2:en pelaaminen oo niin ylivoimasen vaikeeta. Ei voi olla. Se on samanlainen ku Sims 1 mut paljon parempi vaa ja eri tavaroilla.
Sims 1:tä ei tarvitse Sims 2:en kanssa. Ja ettei tarttis tulla kysymään niin ykkösen tavarat tai mitkään ei toimi kakkosessa. Eikä myöskään mitkään lisäosat toimi.
Sit voit kyl lukee noit alempia viestejä. Niistä saa paljon tietoa.- Permanto
Pelin mukana tulee ohjekirja. Se on suotavaa lukea, jos pelistä ei tajua mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744