Jos näin nyt menee niin huh.huh.
-55 syntyneet
7
287
Vastaukset
- 1955
Täytyy nyt odotella vielä uutisia lisää.
Samoin sanon tässä kanssa että jos näin niin ketuttaa. - eustapois
Eihän siihen tule kuin 3 kk lisää ja sitten eläke. Pahempi tilanne on myöhemmin syntyneillä. Ja tulevat ihmiset heittävät tälläiset sopimukset takkaan ja tulevat päättäjät katsovat ja arvioivat uudelleen tilanteen.
Tosin vuonna 2017 eusuomen tilanne on oletusarvoisesti jo niin surkea että on nuorilla syytä miettiä , varsinkin heillä joilla hyvä kielitaito ja hyvä koulutus - Lähtekää pois tästä maasta.
He jotka tästä päättivät jäävät eläkkeelle ihan kohta. Eikä heillä ole vaikeuksia rahan kanssa.
Toisaalta tämä tehtiin EU:n käskystä ja luottoluokittajia ajatellen jne,,- ei ikinä eläkettä
no tällä konstilla saatiin taas hyvät bonukset eläkeyhtiöitten portaille ja kaikille päättäjille:)
- mennään näillä nyt
Virallinen eläke alkaa 1.1.2019 ja bonus 3 kk. ja sen jälkeen olen eläkkeellä. Pieneksi jää eläke vaikka 39 v. tulikin rehkittyä. Saman saavat ne jotka eivät ole koskaan töihin suostuneet eivätkä mitään tehneet. Sitten vielä valittavat mokomat ja ovat kateellisia kun saan 200 € enempi kuussa. He saavat kaikki tuet ja minä en mitään ja maksan kaiken yksin. Eikä tule tästä eteenpäin indeksikorotusta kun jonossa on yli puoli miljoonaa työtöntä lisää nykyiseen sakkiin .
Meidän maa painaa kriisimaista ohi ja vieläkin surkeampaan jamaan.
Media trollaa Venäjäprogaa ja välttää visusti kertomasta kuinka persiilleen oman maan tila on.
Tervetuloa lama ja tulkoon pitkä niin sitten jaaritellaan oikeista asioista siellä eduskunnassa ja voisivat vetää kokkaritkin ilmeet vakaviksi ja lopettaa se kukkoilu. Kiitos.- kusessa ollaan
Nopeasti pois EU:sta ja markka takaisin. EU:n tilalle Nato.
- ...)
Joo Suomessa on kaikki hanurista.
Ruotsilla menee ja on aina mennyt paremmin.
Eipä meiltä mitään kysytty euron rahavaluutaksi ottamisesta.
Kaikki päättäjät samoja ApinaTeatterilaisia Arkadianmäeltä. - Epäilen seuraavaa
Suomi ei ole enää itsenäinen valtio, sillä kaikki näyttää menevän EU;n pillin mukaan, sama mitä mieltä täällä ollaan, niin Nato vetoinen Eurooppa määrää tahdin.
Venäläisiä kohdellaan pian kuin aikoinaan Juutalaisia ja Porvarijohtoinen meedia suoltaa joka tuutista venäjän vastaista propagandaa. Vaikuttaa Suomessakin jo siltä, että joko toimittajat ei uskalla potkujen pelossa kirjoittaa mitä ajattelevat, tai täälläkin käy sensuuri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770