Jos näin nyt menee niin huh.huh.
-55 syntyneet
7
209
Vastaukset
- 1955
Täytyy nyt odotella vielä uutisia lisää.
Samoin sanon tässä kanssa että jos näin niin ketuttaa. - eustapois
Eihän siihen tule kuin 3 kk lisää ja sitten eläke. Pahempi tilanne on myöhemmin syntyneillä. Ja tulevat ihmiset heittävät tälläiset sopimukset takkaan ja tulevat päättäjät katsovat ja arvioivat uudelleen tilanteen.
Tosin vuonna 2017 eusuomen tilanne on oletusarvoisesti jo niin surkea että on nuorilla syytä miettiä , varsinkin heillä joilla hyvä kielitaito ja hyvä koulutus - Lähtekää pois tästä maasta.
He jotka tästä päättivät jäävät eläkkeelle ihan kohta. Eikä heillä ole vaikeuksia rahan kanssa.
Toisaalta tämä tehtiin EU:n käskystä ja luottoluokittajia ajatellen jne,,- ei ikinä eläkettä
no tällä konstilla saatiin taas hyvät bonukset eläkeyhtiöitten portaille ja kaikille päättäjille:)
- mennään näillä nyt
Virallinen eläke alkaa 1.1.2019 ja bonus 3 kk. ja sen jälkeen olen eläkkeellä. Pieneksi jää eläke vaikka 39 v. tulikin rehkittyä. Saman saavat ne jotka eivät ole koskaan töihin suostuneet eivätkä mitään tehneet. Sitten vielä valittavat mokomat ja ovat kateellisia kun saan 200 € enempi kuussa. He saavat kaikki tuet ja minä en mitään ja maksan kaiken yksin. Eikä tule tästä eteenpäin indeksikorotusta kun jonossa on yli puoli miljoonaa työtöntä lisää nykyiseen sakkiin .
Meidän maa painaa kriisimaista ohi ja vieläkin surkeampaan jamaan.
Media trollaa Venäjäprogaa ja välttää visusti kertomasta kuinka persiilleen oman maan tila on.
Tervetuloa lama ja tulkoon pitkä niin sitten jaaritellaan oikeista asioista siellä eduskunnassa ja voisivat vetää kokkaritkin ilmeet vakaviksi ja lopettaa se kukkoilu. Kiitos.- kusessa ollaan
Nopeasti pois EU:sta ja markka takaisin. EU:n tilalle Nato.
- ...)
Joo Suomessa on kaikki hanurista.
Ruotsilla menee ja on aina mennyt paremmin.
Eipä meiltä mitään kysytty euron rahavaluutaksi ottamisesta.
Kaikki päättäjät samoja ApinaTeatterilaisia Arkadianmäeltä. - Epäilen seuraavaa
Suomi ei ole enää itsenäinen valtio, sillä kaikki näyttää menevän EU;n pillin mukaan, sama mitä mieltä täällä ollaan, niin Nato vetoinen Eurooppa määrää tahdin.
Venäläisiä kohdellaan pian kuin aikoinaan Juutalaisia ja Porvarijohtoinen meedia suoltaa joka tuutista venäjän vastaista propagandaa. Vaikuttaa Suomessakin jo siltä, että joko toimittajat ei uskalla potkujen pelossa kirjoittaa mitä ajattelevat, tai täälläkin käy sensuuri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984