Sagamar7

Paljon sain*

Seuraavat 3 kk mitä näkyy? Olen kolmentienristeyksessä ja mitä näkyy kun jatkan suoraan eteenpäin taakseni katsomatta. Työ ja kotiasiat sekä ristiverinen/vaalea herra. Mikä muuttuu/miten ja missä onnistumme/rakkaus?

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kohdannut rakkauden, ja ongelmasi jäivät. Juuri nyt asiat eivät ole vielä valmiita mutta se ei sinua huoleta. On keskittyvä käytännnön juttuihin edessä jos ei halua jotain tilannetta/vanhaa tässä hetkessä, mutta nautin siitä hyvästä mitä sinulla on. Jos onnistutte niin näkyy että ette ole aivan perillä mutta kehitystä on.Työssä on jotkut tärkeät käsittelyt meneillään parempaan päin. Tämä tuo syksyyn tosi hyvät olot. Kotiasioissa olet tilanteen päässä mitä valita, ehkä tässä on pelkoa mukana mitä tehdä mutta tulevaisuuden suunnitelmat ovat käsillä nyt. Jatkat työskentelyä tai siihen paneutumista saavuttaaksesi sen mitä haluat.

• Paljon sain*

Kiitos ja kysyn vielä: Työssä on jotkut tärkeät käsittelyt meneillään parempaan päin. Tämä tuo syksyyn tosi hyvät olot. Jos onnistutte niin näkyy että ette ole aivan perillä mutta kehitystä on.
      Minä:Tänään on illalla liiton kokous asian tiimoilta. Miten näkisit jatkossa miten minun onneni- kääntyykö se jo parempaan päin? Ne tulevaisuuden suunnitelmani ovat tällä hetkellä vahvasti esillä ja tässä tarkoitan työasiaani? Haluaisin asua täällä missä nyt olen mutta toisessa kupissa vaakaa olisi se muutto edessä? Mitä näet?
      Muuttuuko paikkakunta/ Ei?
      Anteeksi tuli monta kysymystä:).

• Jos onnesi kääntyy työasiassa: olet käsitellyt asioita huolella tunnollisesti, olet vaiheessa jolloin odotat tätä uutta mahdollisuutta mutta oletko täysin tyytyväinen ehtoihin? sillä jokin pitää sinua paikoillaan tai tunttuu ehkä olevan liikaa. Sinun on ymmärrettävä jokin seikka, mennä lävitse ehkä sokein silmin, ja vain vapauttaa itsesi näihin toiveisiin. Edessä on tällaista toimintaa jolloin on jätettävä kyselemiset, vain murtaa vanhat kaavat ja mennä eteenpäin. Menestykseen on tehtävä työtä. Kaikki tämä tulee olemaan helppoa kuitenkin, aloitat puolen vuoden jakson toteuttamalla näitä kreatiivia taitojasi ja tunnet että olet löytänyt oman tiesi ja lopetat puolen vuoden jakson että olet jämäkästi päättäväinen ja toteutat tätä työtä ilolla, missä entiset investoinnit kukkivat ja olet hyvin tietoinen kehityksestä eteenpäin.
        Et tule asumaan nykyisessä kauaa vaan elämäsi kääntyy hyvin positiiviseen suuntaan ja pääset ihan tyytyväisyyden huipulle, veikkaisin vuoden jälkeen asiat ovat valmiita muuttoon ja/tai uuteen pohjaan elämässä mikä tulee olemaan mahtava mahdollisuus elämässä. Uusi paikkakunta on hyvin mahdollista; siinä vapautumista esteistä ja uusia hyviä vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe