Hei! Kertokaas te jotka ootte voittanee torikammon (mieluiten ilman lääkitystä) kokemuksianne. Ite olen ollut pari vuotta nyt työtön ja yksin kulkeminen on ollut todella vähäistä ja kotoa poistuminen hankalaa ilman kaveria. Nyt pitäisi aloittaa työt kuukauden päästä ja pelottaa kun joudun taas yksin liikkumaan. Työpaikka on parin kilsan päässä ja pyörällä pitäisi kulkea. Olen yrittänyt pyöräillä pieniä lenkkejä ja hieman laajentanut reviiriä pikkuhiljaa, mutta vielä en uskalla tulevalle työpaikalle asti pyöräillä. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja vinkkejä. Toisaalta tiedän että se on sitten vaan pakko vaan mennä kun se aika koittaa ja ymmärrän senkin että jos paniikki iskee niin se sitten iskee ja sitä ei pitäisi pelätä mutta minkäs teet kun sillä hetkellä tuntuu ettei pysty ajattelemaan järkevästi...
Torikammoa
4
86
Vastaukset
- Ei hätää!
Olet reipas, kun kerrot asiasi suoraan!
Ota sellainen kanta että "hei meikkä menee nyt vaan" - ja siinä se!
Ite otin sen kannan ja niinhän se vaan "hups" selkiytyi.
Näissä paniikkikammoissa on kyse siitä, että ei uskalla muuttaa ajattelutapaa.
Rohkeesti vaan!!!!! - Pidä vaan
Miksi käytät tuota nimimerkkiä jolla minä tänne aloitin kirjoittamaan? Sinä sotket niin palstaa koska ihmiset ei halua rekisteriin suomi24. palstoissa. Taidat olla se niinnolla jota kaikki inhoo. No ota sitten se, minä en ole mustasukkainen siitä.
Terveisiä: originaali Suomalainen tyttö- Suomalainen poika
Jos olet niin mustasukkainen nimimerkistäsi niin rekisteröi se!
Luulisin että aloittaja ei tiennyt tämän nimimerkin olemassaolosta vaan kokeili jos se kelpaa, koska on suomalainen tyttö. - dfhvbdrjre jet
Suomalainen poika kirjoitti:
Jos olet niin mustasukkainen nimimerkistäsi niin rekisteröi se!
Luulisin että aloittaja ei tiennyt tämän nimimerkin olemassaolosta vaan kokeili jos se kelpaa, koska on suomalainen tyttö.Tässä palstassa käy vähän väliä sellainen tyyppi, joka terrorisoi palstaa. Haukkui hurreiksi kaikki ruosutkin, mikä kertoo vain sen, ettei tyypillä ole kaikki palikat tallella korviensa välissä. Ensin kirjoitteli nikillä Niin_nol sitten jätti viimeisen kirjaimen pois. Välillä ylläpito sai tosissaan poistella sen viestejä sillä tyyppi on täyskahjo suomalainen Suomesta ja terrorisoi kaikkia palstoja, joissa vain esiintyy sana Ruotsi tai Ahvenanmaa. Nyt hän vissiin on keksinyt tuon nikkivarkausasian sillä tämä ei varmaan ole ainoa palsta jossa hän sitä tekee.
Enpä ihmettelisi jos nytkin kirjoittaisin juuri hänelle kommentia.... Niin hyvin hän "tappaa" kaiken keskustelun näillä valitsemillaan palstoilla joten kirjoittelijoina saattaa olla enää 2-3 oikeaa ruosua, pari Suomesta ja häirikkö kaikilla nikeillään vastaamassa itse itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103