Järki käteen miehet kun jutusille rupeatte. Milloin misää onko se niin vaikea keilletty jutustelu varattujen miesten kanssa? Siinä mielessä että heidän mieliksi jutustelen. Että heidän olis hieman helpompaa olla jos ei oma nainen anna miehelleen.
Järki käteen miehet kun juttelette....
6
1285
Vastaukset
- lkio
Väärä palsta. Täällä julkaistaan seksinovelleja. Oikea palsta olisi ehkä SUHTEET.
- lkio
Jäi vielä sanomatta, että aihe on sinänsä sekä tarkeä että oikea. Ei ole järkevä vaatimus, että kummankaan sukupuolen pitäisi luopua kanssakäymisestä vastakkaisen kanssa liiton syntyessä. Hulluksihan siinä tulee.
- 2333333
kiva nainen ajatteltt myös yhteiskuntaa kun hoitelee varattuja läheisyydella tai jutteluilla. näin se vaan on
- Lainaanvainjoshaluat
No missä päin asut? Minä asun Pieksämäellä. Olen tulossa Jyväskylään 11.10.2014 lauantaina. Nyt varmasti tulen päiväjunalla IC -922 klo13.09 Jyväskylässä. Sininen takki ja mustat housut. Näistä tunnistat minut tunnen nimen Sari.
- ptl3
Lainaanvainjoshaluat kirjoitti:
No missä päin asut? Minä asun Pieksämäellä. Olen tulossa Jyväskylään 11.10.2014 lauantaina. Nyt varmasti tulen päiväjunalla IC -922 klo13.09 Jyväskylässä. Sininen takki ja mustat housut. Näistä tunnistat minut tunnen nimen Sari.
Hei heitä viestillä ja katsotaan miten jatketaa
T.Tapani
- Lainaanvaanjoshaluat
Seuraavan kerran joulukuun aikana. Ilmoittelen tarkemmin milloin saatan käydä aiemminkin marraskuun aikana en vielä teidä päivää. Viikonloput käy mutta viikolla olen töissä. Joku viikonloppu se pitää katsoa missä välissä ole liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639