Hei, mitä näkyy parisuhteessani ja perheessäni. Saammeko lapsia?
Näkyykö työn aiheuttamaan stressiin ja ahistukseen helpotusta?
Kiitos!
Sagamar
3
96
Vastaukset
Tulee esille että sinulla on tunnetta että jokin on vinossa suhteessa kun jokin ei tuota toivottua hedelmää. Toivot tai odotat että asiat loksahtavat jotenkin kohdalleen. Suhteeseen tuo epätasaisuutta se että suunnitelmat on laitettu vähän hyllylle. Mies kyllä pitää kiinni siitä mitä on ja yritystä on. Perheessä: asiat ovat ihan hyvässä mallissa tänään, ehkä apua on asioissa kun jotain vaikeuksia on ollut. Sinä keskityt näihin hankaluuksiin. Jotkin asiat voivat mennä ylös alas, kaikki ei ole niinkuin olisi parasta. Haluaisin tarkempaa tietoa jotta voisin pukea sanani oikein. Mutta tästä vuosi niin tuli samaa että asiat tulevat selkenemään, tyytyväisyyttä ja turvallisuutta tulee kiitos oikeiden valintojen, siksi että jotain uutta ja piristävää avautuu ja ongelmat ratkaistaan. Saatteko lapsia: Jotain epävarmuutta tulee eteen tai esille, asiaa ei järjestetä ainakaan parin vuoden aikana. kolmas vuosi niin tulee vastuuta asiaan, ehkä toteutusta käytännössä asiaan liittyen.
Sinun tulee keskittyä/tai keskityt terveydellisiin asioihin juuri nyt jotka tuovat helpotusta kohdallesi, suuntasi kääntyy kun satsaat jotain menneisyydestä mikä tulee ajankohtaiseksi jälleen. Sinulla on mahdollisuudet tähän muutokseen.- _aurinko_
Hei ja kiitos ajastasi.
Näkykö korteissa työhön mitään? - _aurinko_
nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742