Sagamar

Tiinnu

Vaalea sinkkunainen hakee sielunkumppania,löytyykö ja koska ? Talous ja työ,pysyykö samana ??

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinnu

      nostan...

      • Tiinnu

        nosta ylöspäin..


    • Luulen että tulet kohtaamaan enemmän kuin kaksi miestä ja se kolmas on sielullisesti sinun tasolla, nyt en voi sanoa tarkempaan enkä tiedä ikääsi enkä mielellään anna pitkän ajan ennustuksia vaan keskityn parin vuoden sisällä oleviin tapahtumiin hieman tarkemmin.
      Sanoisin että pikkuhiljaa rakkauselämäsi paranee, vielä et ole aivan lähellä saavutuksissasi. Sinulla on kaipuu päästä tutkimaan uusia alueita ja olet jo laittanut energiaasi tähän. Sisäinen tuli vie sinua eteenpäin mutta on hiukan kypsymättömyyttä vielä kehityksessä, kaikella on aikansa kunnes olet valmis kohtaamaan elämäsi rakkauden.

      Talous: jokin käytännön asiaan paneutuminen olisi tarpeellista sillä kuvassa on taistelua tilanteen parantamiseksi. Menet harkitusti eteenpäin tästä, ehkä odotat jotain vastausta taloustilanteeseen jota voit toteuttaa unelmasi jotka tuovat iloa elämääsi. Olet vähän tilanteessa mihin liittyy pelkoa ja jokin tekee loppuaan mutta siitä jokin tuottoisa kauppa tai mahdollisuus parantaa rahatilannetta. Työ: Katsot tilannetta juuri nyt missä henkilökohtaiselle kehitykselle annetaan tilaa; elämän tie muuttuu kun työasiat järjestyvät juuri niinkuin pitääkin. Työpaikan muutos on vahvasti ajatuksissasi tämän tulevan vuoden sisällä ja odotat jotain uutta mahdollisuutta, jota ehkä haluat toteuttaa ihan itse, ehkä jokin liittyen menneisyyden tapahtumiin joka mahdollisesti nousisi pinnalle ja tuo inspiraatiota ja toivoa. Mutta näkyy että tässä asiassa et oikein vielä pääse eteenpäin haluamasi tavalla ja sopeudut ja teet velvollisuutesi siinä työssä/työtilanteessa jossa olet. Mutta kolmas vuosi niin näkyy että tämä paikka jää ja olet vaiheessa jolloin mietit jatkoa tulevaan, on toteutettava itseään ja etsittävä uusi työ ja tulet löytämään uuden paikan vahvoilla perustuksilla ja tämä antaa sinulle henkilökohtaista iloa, on kyse vähän jostain elämäsi saavutuksesta työelämässä mikä tulee olemaan hyvin nautinnollista.

    • Samperi2014

      Voisitko olla ystävällinen ja katsoa minullekin rakkausasioissa?

      • Ehkä katsot jotain henkilöä etäisyydeltä, mutta tässä on spontaanisuutta kuvassa ja halua ilmaista itseään. Luotat vaistoosi ja olet rohkea ja tämä vie sinua ongelmien ylitse. Tämä tilanne jatkuu että katsot jotain henkilöä, hermostuneisuutta ehkä ilmassa mutta tilanteet luetaan selkeästi kuitenkin. Uusi sielullinen kohtaaminen tulee myös syksyyn josta on mahdollisuudet jatkoon,


    • Tiinnu

      Tiinnu palauttaa>Kiitos Sagamar osuvasti näit,voin hyvin tunnistaa tästä itseni.
      Vielä senverran jos tähän palaat,kertooko kortit mitään mahdollisesta muutosta ja miten tyttäreni elämä(18v).?

    • Samperi2014

      Heippa sagamar7!

      Olen samperi2014 ja haluaisin tietää, oliko tuo 11.10.2014 klo:10:09 tullut viesti minulle vai jollekulle muulle? Tyhmänä kysyn koska en oikein osaa vielä käyttää chattia kunnolla...Kyselin rakkausasioista...Jos oli, niin odotan ja katson erittäin mielenkiinnolla tätä sielullista kohtaamista. Mutta sen verran rikki olen, että toivon että se ei olisi enää pettymys. Olen jo ruvennut ajattelemaan, että elän koko loppuelämäni yksin. Minulle kun on sattunut ja tapahtunut enemmän kuin monelle muutaman elämän aikana. Pitäisi varmaan ruveta oppimaan niistä, ja osata jo kattoa kenen kanssa veljeilee ns. Mutta kun pitää olla tämmönen umpiluupää ja kun rakkaudessa vielä omistan sokeain lasit ruusunpunaisten sijasta niin jippijaijee....!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe