Eli ongelma on tälläinen: Mulla on the sims 3 täyttä elämää, ja pistän lapsen harrastamaan balettia. Sitten kun tulee niit koe - esiintymisiä ni en pysty laittaa sitä lasta mihinkään koe - esiintymiseen. sinne koululle tulee sellanen tehtävän merkki, mut ei tuu mitään valintaa et se vois mennä sinne? En tiiä kuuluuks sen olla sillee va onko se bugi mut se on tosi ärsyttävää.
Apua!
3
182
Vastaukset
- Maijuliitti
Ne koe-esiintymiset on vaan aikuisille akrobaateille, taikureille ja laulajille. Lapsen tiedoista pitäis harrastusvälilehdessä lukea koska baletti on ja pitäis koulusta automaattisesti mennä sinne. Esitys on sitten koululla. Kokeile vaatteiden vaihtoa jos ei muuten suostu menemään.
- Simsmursu
Sama ongelma. Eikö ihan oikeasti kukaan osaa sanoa? Jos osaa kiitos.
Simsmursu kirjoitti: "Sama ongelma. Eikö ihan oikeasti kukaan osaa sanoa? Jos osaa kiitos."
Kyseessä on bugi ja ratkaisu lienee koulun jyrääminen ja uuden sijoittaminen samalle tontille. Näin ainakin kerrottiin Sims-foorumilla (https://forums.thesims.com/EN_US/discussion/587103/kids-not-able-to-attend-badging-ceremony-or-ballet-recital/p2)
(Ellei edellinen linkki säily, se löytyy mm. haulla "the sims 3 generations ballet recital")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181