No niih nyt kaivataan teiltä kokeneilta matkailijoilta mielipiteteitä.. Kumpaan kannattaa lähteä bodrum vai alanya? Molemmista hyviä ja huonoja mielipiteitä ja hotelli suosituksia nuorelle pariskunnalle
Bodrum vs. Alanya
3
225
Vastaukset
- Gümbet
Suosittelen lämpimästi Bodrumia/gümbetia. Itse kävin noin kaksi viikoa sitten Bodrumissa ja oli erittäin upea matka. Hotellimme (Eken Resort) sijaitsi Gümbetin puolella. Hotellilta oli noin 100m rantaan, ranta oli rauhallinen paikka ja rantatuolitkin olivat ilmaisia. Hotellilta oli erittäin lyhyt matka kauppaan jos juomat sattuivat loppumaan mutta hotellistakin sai mehua ja limsaa ilmatteeksi. Gümbetin kaupoille oli noin viiden minuutin kävelymatka ja bodrumin keskustaan pääsi helposti ja kätevästi dolmus busseilla piti vain kiivetä mäki ylös ja odottaa hetkinen tou dolmus bussi maksoi 3 liiraa eli hyvän hintainenkin oli. Minulla ei ole bodrumista mitään pahaa sanottavaa mutta näin vaalea hiuksisena sain paljon huuteluja (omg, jennifer lopez, are you real tyylisiä) miehet siis yrittivät kovaan tahtiin iskeä huumorilla sen otin joten haittaa pienestä menostakaan ei ollut. Kauppiaat olivat silti tosi ystävällisiä ja ei juurinkaan perään lähtenyt huutelemaan. Bodrumissa oli myös joitain nähtävyyksiä kuten anfiteatteri. Mauseleum. Tämä portti ja linna joiden nimeä en muista. Matka oli kaikin tavoin ikimuistoinen ja hyvä. Suosittelen kamalasti myö kyseistä hotellia Eken Resortia jossa itse olin huone oli mukava ja ilmastointi ja pieni jääkaappikin löytyi. Hotellissa oli myös kuntosali, pelitila, terassi baari ,uimaallas, tila jossa sai ottaa aurinkoa, oma ranta. Ruoka oli myös hyvää ja salaattejakin lyötyi paljon joten kasvissyöjillä ei ollut hätää. Tarjoilijat olivat mukavia ja hymyileviä, yksi tarjoilija jopa opetteli suomea ja toivotti aina hyvää ruokahalua ja jutteli ja moikkaili nähdessään meille. Bodrum on vähän kalliimpi kuin Alanya mutta suosittelen Bodrumia kaikkin puolin enemmän
- Biia L.
Tietääkö kukaan webbikameroita Bodrumista tai Gumbetista?
- Mietinnässä
Kiitos vastauksesta...suuntaamme siis bodrumiin tällä kertaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579