Pienten sulhaspoikien tehtvät?

Mitä voisivat olla

Meillä on useampi pieni sulhaspoika, ja kaikille pitäisi lytyä hääseremoniassa yhtä tärkeät tehtävät. Vain yksi voi pitää sormusta, niin mitä ihmettä ne muut voivat siellä alttarilla tehdä? Onko kellään vinkkejä?...

1

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se niin tärkeää..

Minkä takia niitä pitää olla siellä jaloissa pyörimässä ylipäätään....... Ja "tärkeää tehtävää" pitäisi vielä löytyä... Miksi ihmeessä lasten tulisi olla alttarilla jotain "tekemässä", kun teitä vihitään?!? Kenenkä juhlat ne häät olikaan? Ja mitä varten niitä vietetään?

Vähällä mielikuvituksella saa jo kolmelle pennulle hommaa. Kaksi kantaa sormuksia omissa tyynyissään, kolmas tulee ennen morsianta jenkkityyliin kantaen kylttiä "täältä tulee morsian". Neljäs voi kaataa kumoon ja saada itkemään morsiustytöt (niitäkin on varmaan kahdeksan ja kaikille PITÄÄ tärkeä jobi saada). Viides voi juosta vihkivalojen aikana käytävällä ja kuudes huutaa suoraa huutoa. Seitsemäs takeltelee jonkun "ihkun runon" musiikkiesityksen sijaan, ja siinäpä ne seitsemän kääpiötä sitten olikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe