Mitä sitten...

normaali.

..jos ihmiset eroaa kun ovat tehneet lapsia, nykyään se on ihan normaalia.

8

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävä kyllä näin

Niinhän se on nykyään normaalia, mutta lapselle pitää tarjota eheä koti, jossa on toisiaan rakastavat isä ja äiti.

• normaali.

niinhän sitä joo ehkä pitäis. silti lapsista kasvaa normaaleja aikuisia.

• Älä viitsi jauhaa pa
        normaali. kirjoitti:

niinhän sitä joo ehkä pitäis. silti lapsista kasvaa normaaleja aikuisia.

No ei todellakaan kasva. Nämäkin vaivakuumeiset eropentuja ja joidenkin teininä synnyttäneiden turvatonta lapsuutta eläneitä b-luokan horoja. Isä linnassa ja äiti tippuvia tartuttava pubiruusu.

• :(:(
        Älä viitsi jauhaa pa kirjoitti:

No ei todellakaan kasva. Nämäkin vaivakuumeiset eropentuja ja joidenkin teininä synnyttäneiden turvatonta lapsuutta eläneitä b-luokan horoja. Isä linnassa ja äiti tippuvia tartuttava pubiruusu.

Olen pahoillani, kun teidän elämä on tuollaista.

• kasva aikuiseksi

Itse olen eroperheestä. Äidillä menee hyvin, sillä on oma ravintola (ei ole pubiruusu) ja isä iso kiho isossa firmassa (ei istu linnassa). Kummatkin menneet uusiin naimisiin ja tehneet lapsia. Minullakin kaikki on hyvin. En ole mikään b-luokan horo, vaan olen normaali työssäkäyvä, hyvästä perheestä, asun hyvällä alueella JA meinaan tehdä lapsia lähitulevaisuudessa mieheni kanssa.

Ja tiedän tapauksia, joiden vanhemmat ovat juopotelleet ja olleet ""huonoja"" vanhempia lapsilleen. Nämä lapset ovat nykyään aivan normaaleja ja terveitä aikuisia!!!!

• Joojoopajooo

Olet vain niin tampio, ettet tajua ja siksi pidät itseäsi normaalina. Lisäksi kuset linssiin.

Ei vaan aikuisten oikeesti: siis kyllä lapset tulee tehdä rakkaudessa ja rakkaudesta, eli 12/32 rulaa. Silloin ei ehkä tule eroa.

• NORMAALI!
        Joojoopajooo kirjoitti:

Olet vain niin tampio, ettet tajua ja siksi pidät itseäsi normaalina. Lisäksi kuset linssiin.

Ei vaan aikuisten oikeesti: siis kyllä lapset tulee tehdä rakkaudessa ja rakkaudesta, eli 12/32 rulaa. Silloin ei ehkä tule eroa.

oot nolo ja säälittävä ihminen.

• Asianajajasi.

Kyllä minuakin käy sääliksi nämä erolapset :( Niitä on paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4562
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4489
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      295
      1680
    5. Paljonko sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa??

Ikä on vain numeroita 😁
      Rakkaus ja rakastaminen
      82
      1318
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1275
    8. 306
      1005
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      820
    Aihe