..jos ihmiset eroaa kun ovat tehneet lapsia, nykyään se on ihan normaalia.
Mitä sitten...
8
140
Vastaukset
- Ikävä kyllä näin
Niinhän se on nykyään normaalia, mutta lapselle pitää tarjota eheä koti, jossa on toisiaan rakastavat isä ja äiti.
- normaali.
niinhän sitä joo ehkä pitäis. silti lapsista kasvaa normaaleja aikuisia.
- Älä viitsi jauhaa pa
normaali. kirjoitti:
niinhän sitä joo ehkä pitäis. silti lapsista kasvaa normaaleja aikuisia.
No ei todellakaan kasva. Nämäkin vaivakuumeiset eropentuja ja joidenkin teininä synnyttäneiden turvatonta lapsuutta eläneitä b-luokan horoja. Isä linnassa ja äiti tippuvia tartuttava pubiruusu.
- :(:(
Älä viitsi jauhaa pa kirjoitti:
No ei todellakaan kasva. Nämäkin vaivakuumeiset eropentuja ja joidenkin teininä synnyttäneiden turvatonta lapsuutta eläneitä b-luokan horoja. Isä linnassa ja äiti tippuvia tartuttava pubiruusu.
Olen pahoillani, kun teidän elämä on tuollaista.
- kasva aikuiseksi
Itse olen eroperheestä. Äidillä menee hyvin, sillä on oma ravintola (ei ole pubiruusu) ja isä iso kiho isossa firmassa (ei istu linnassa). Kummatkin menneet uusiin naimisiin ja tehneet lapsia. Minullakin kaikki on hyvin. En ole mikään b-luokan horo, vaan olen normaali työssäkäyvä, hyvästä perheestä, asun hyvällä alueella JA meinaan tehdä lapsia lähitulevaisuudessa mieheni kanssa.
Ja tiedän tapauksia, joiden vanhemmat ovat juopotelleet ja olleet ""huonoja"" vanhempia lapsilleen. Nämä lapset ovat nykyään aivan normaaleja ja terveitä aikuisia!!!!- Joojoopajooo
Olet vain niin tampio, ettet tajua ja siksi pidät itseäsi normaalina. Lisäksi kuset linssiin.
Ei vaan aikuisten oikeesti: siis kyllä lapset tulee tehdä rakkaudessa ja rakkaudesta, eli 12/32 rulaa. Silloin ei ehkä tule eroa. - NORMAALI!
Joojoopajooo kirjoitti:
Olet vain niin tampio, ettet tajua ja siksi pidät itseäsi normaalina. Lisäksi kuset linssiin.
Ei vaan aikuisten oikeesti: siis kyllä lapset tulee tehdä rakkaudessa ja rakkaudesta, eli 12/32 rulaa. Silloin ei ehkä tule eroa.oot nolo ja säälittävä ihminen.
- Asianajajasi.
Kyllä minuakin käy sääliksi nämä erolapset :( Niitä on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128