Kuka osaa kertoa mitkä kauppaketjut myyvät näitä ultraäänikarkoittimia. Päästäinen kun on lihansyöjä eikä ymmärrä juuston päälle. Sen pitäisi kuitenkin olla herkkä näille kaikuäänille... Tahtoisin alivuokralaisista eroon ennen kun tulee vauvoja taloon.
Päästäisten hävitys
8
9498
Vastaukset
- loukuttaja
kyllähän päästäinen hiirenloukkuun menee, leipää tai mitä muuta syötävää vain siihen. loukkuja tarpeeksi monta jos päästäinen paikalle osuu, niin varmaan kuolee.
- Anonyymi
Ei muuten kuole hiiren liitskuu, on niin kevyt ettei laukea, vierestä nähty. Savulohta nappas ja hävis.
- Minä
Päästäinen on rauhoitettu olento, muista se.
- äiti kohta 4 x
ei niistä vaan ole paljon apua. Minä en jaa asuntoani päästäisten kanssa vaikka ne olisi miten rauhoitettuja tahansa. Loukkuun ne ei mene.
- ei toimi
Kokeiltu on!(hiirille)
- mooses myrkky 666
höpö höpö ,että rauhoitettu-itse tapan myrkytetyllä jauhelihalla ja eipä ole pitkäkärsiä näkyny
- kissaknkissa
roiski etikkaa, haju karkottaa niin hiiret, päästäiset kuin muutkin ei toivotut
- Anonyymi
pääsiäinen on taas parin viikon päästä. Ihan hyvä juttu. Ei siihen ny mitään karkottimia tarvita. Noidat lentää luudilllansa kuparinen kahvipannu varren nokassa. Ihan vaan lyhyen aikaa pörräävät ja sitten on taas rauha maas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880