Kuka osaa kertoa mitkä kauppaketjut myyvät näitä ultraäänikarkoittimia. Päästäinen kun on lihansyöjä eikä ymmärrä juuston päälle. Sen pitäisi kuitenkin olla herkkä näille kaikuäänille... Tahtoisin alivuokralaisista eroon ennen kun tulee vauvoja taloon.
Päästäisten hävitys
8
9668
Vastaukset
- loukuttaja
kyllähän päästäinen hiirenloukkuun menee, leipää tai mitä muuta syötävää vain siihen. loukkuja tarpeeksi monta jos päästäinen paikalle osuu, niin varmaan kuolee.
- Anonyymi
Ei muuten kuole hiiren liitskuu, on niin kevyt ettei laukea, vierestä nähty. Savulohta nappas ja hävis.
- Minä
Päästäinen on rauhoitettu olento, muista se.
- äiti kohta 4 x
ei niistä vaan ole paljon apua. Minä en jaa asuntoani päästäisten kanssa vaikka ne olisi miten rauhoitettuja tahansa. Loukkuun ne ei mene.
- ei toimi
Kokeiltu on!(hiirille)
- mooses myrkky 666
höpö höpö ,että rauhoitettu-itse tapan myrkytetyllä jauhelihalla ja eipä ole pitkäkärsiä näkyny
- kissaknkissa
roiski etikkaa, haju karkottaa niin hiiret, päästäiset kuin muutkin ei toivotut
- Anonyymi
pääsiäinen on taas parin viikon päästä. Ihan hyvä juttu. Ei siihen ny mitään karkottimia tarvita. Noidat lentää luudilllansa kuparinen kahvipannu varren nokassa. Ihan vaan lyhyen aikaa pörräävät ja sitten on taas rauha maas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850