Annetaan

kimbo

Annetaan: 2 venäjänkääpiöhamsteri talvikkoa hyväänkotiin...ovat uroksia ja noin 1v. pitää päästä pikaisesti eroon kun nyt minulla on 2tyttöä niin kohta niitä on kymmeniä... voin myydä tarvittaessa häkin.

Sijaitsee keravalla.
Ps.parhaiten saa yhteyttä sähköpostilla [email protected]

24

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertomus

Miksi et laittaisi uroksia vaan eri asumukseen? Ei kai niitä pakko ole samassa pitää tyttöjen kanssa. Ja muuten, olethan varautunut siihen että vanhetessaan talvikot saattavat alkaa kinastelemaan keskenään jolloin sinun on erotettava ne toisistaan.

• kimbo

no mutta kun ei oo tilaa muuten oisi ihan eri asia.

ps.ne eivät ole ainoat elukat meidän talossa

• Oili83
        kimbo kirjoitti:

no mutta kun ei oo tilaa muuten oisi ihan eri asia.

ps.ne eivät ole ainoat elukat meidän talossa

Miksi sitten yleensä olet edes ottanut ne naaraatkin, jos sulla ei ole tilaa niille kaikille, ja muutenkin on paljon eläimiä??

• kimbo
        Oili83 kirjoitti:

Miksi sitten yleensä olet edes ottanut ne naaraatkin, jos sulla ei ole tilaa niille kaikille, ja muutenkin on paljon eläimiä??

no minä halusin hankkia lisää hamsteriet mut ne oli niin pienii viel ettei tiennyt kumpia on!

"Kiinnostunut"
        nii missä päin asustelet se riippuu paljon siitä.
        että sitten osaan sanoa mihin asti voin kuljettaa.

• kiinnostunut

Voisitko mitenkään kuljettaa niitä vaikka 100 km:n päähän? Tai joku tuttusi? Tai jotain?

• kimbo

en kyllä pysty kuljettamaan niin pitkälle.anteeksi nyt vaan.

• kiinnostunut
        kimbo kirjoitti:

en kyllä pysty kuljettamaan niin pitkälle.anteeksi nyt vaan.

No kuinka pitkälle pystyisit tuomaan?

• kimbo
        kiinnostunut kirjoitti:

No kuinka pitkälle pystyisit tuomaan?

niin se riippuu missä asustelet.että sitten voin sanoa kuinka kauas voin tuoda.

• Jansu
        kimbo kirjoitti:

niin se riippuu missä asustelet.että sitten voin sanoa kuinka kauas voin tuoda.

Voisin olla kiinnostunut ottamaan hamsterit.Matkakaan ei ole kovin pitkä. Mutta minkä ikäsiä hamsut on tarkalleen?

• kimbo
        Jansu kirjoitti:

Voisin olla kiinnostunut ottamaan hamsterit.Matkakaan ei ole kovin pitkä. Mutta minkä ikäsiä hamsut on tarkalleen?

niillä taitaa olla joku 1,1v en kyl ole ihan varma mut jotain vuosi ja yhden kuukauden paikkeella.mistä vaikka mulle mailia jos vielä kiinnostaa [email protected] Ps.kerron sitten vielä lisää...

• Päivi
        kimbo kirjoitti:

niillä taitaa olla joku 1,1v en kyl ole ihan varma mut jotain vuosi ja yhden kuukauden paikkeella.mistä vaikka mulle mailia jos vielä kiinnostaa [email protected] Ps.kerron sitten vielä lisää...

Ja vasta nyt tiedät kumpaa sukupuolta ne ovat?! huh huh..

• kimbo
        Päivi kirjoitti:

Ja vasta nyt tiedät kumpaa sukupuolta ne ovat?! huh huh..

ne olivat niin pieniä et niistä ei tiennyt kumpia ovat ja ne näytti ihan uroksilta....

• Oili83
        kimbo kirjoitti:

ne olivat niin pieniä et niistä ei tiennyt kumpia ovat ja ne näytti ihan uroksilta....

Niistä kyllä todellakin näkee jo pienenä, kumpaa sukupuolta ne on. Sen näkee jo parin viikon ikäisistä pennuista... Ja pakkohan kasvattajallakin on osata ne erotella sukupuolen mukaan. Tuo selitys ei nyt mene läpi ainakaan mulle...

• kimbo
        Oili83 kirjoitti:

Niistä kyllä todellakin näkee jo pienenä, kumpaa sukupuolta ne on. Sen näkee jo parin viikon ikäisistä pennuista... Ja pakkohan kasvattajallakin on osata ne erotella sukupuolen mukaan. Tuo selitys ei nyt mene läpi ainakaan mulle...

en nyt jaksais näille vaivaisille ihmisille selitellä vaan mä oon nyt ANTAMASSA 2VENÄJÄNKÄÄPIÖHAMSTERI UROS TALVIKKO ENKÄ OO JUTTELEMASSA MISTÄÄN NAARAS HAMSTEREISTA TULIKO SELVÄKSI?

• kimbo
        Oili83 kirjoitti:

en nyt jaksais näille vaivaisille ihmisille selitellä vaan mä oon nyt ANTAMASSA 2VENÄJÄNKÄÄPIÖHAMSTERI UROS TALVIKKO ENKÄ OO JUTTELEMASSA MISTÄÄN NAARAS HAMSTEREISTA TULIKO SELVÄKSI?

• k®ista
        kimbo kirjoitti:

Kyllä ne sukupuolet pitää erottaa jos on pennuttamiseenkin ryhtynyt. Ja mikäli ei itse osaa, pitää olla jonkun muun katsomassa. Kyllä ne näkee jo pienenä. Ja ei pidä mennä hankkimaan niin montaa, jos ei tilaa ole. Nipottamista kyllä, mutta tuolla asenteellasi et kovin pitkälle pötki. Ihan oikeasti. Parempi kun ostat nyt edes jonkun tilapäishäkin niille etteivät lisäänny.

• kimbo
        k®ista kirjoitti:

Kyllä ne sukupuolet pitää erottaa jos on pennuttamiseenkin ryhtynyt. Ja mikäli ei itse osaa, pitää olla jonkun muun katsomassa. Kyllä ne näkee jo pienenä. Ja ei pidä mennä hankkimaan niin montaa, jos ei tilaa ole. Nipottamista kyllä, mutta tuolla asenteellasi et kovin pitkälle pötki. Ihan oikeasti. Parempi kun ostat nyt edes jonkun tilapäishäkin niille etteivät lisäänny.

EIKÖ KUKAAN YMMÄRRÄ TULIN TÄLLE PALSTALLE ANTAMAAN KAKSI HAMSTERIA ENKÄ JUTTELEMAAN MISTÄÄN NAARAISTA.....

EIKÖ MENE KALLOON?

• k®ista
        kimbo kirjoitti:

EIKÖ KUKAAN YMMÄRRÄ TULIN TÄLLE PALSTALLE ANTAMAAN KAKSI HAMSTERIA ENKÄ JUTTELEMAAN MISTÄÄN NAARAISTA.....

EIKÖ MENE KALLOON?

No ei mene. Osaan kyllä olla hiljaa, mutta kun noin capsillä kirjoitat niin oikein uhala haluan tulla kirjoittamaan.

• kimbo
        k®ista kirjoitti:

No ei mene. Osaan kyllä olla hiljaa, mutta kun noin capsillä kirjoitat niin oikein uhala haluan tulla kirjoittamaan.

no on aika lapsellista kyllä teiän käytös.....

• Toffo
        kimbo kirjoitti:

no on aika lapsellista kyllä teiän käytös.....

Tapella ... pääasia on nyt se että kaksi hamsua tarvii kodin.Keskittykää nyt vaan siihen että ne saa uuden hyvän kodin. Älkää kimpaantuko tästä, tuo on tietenkin vaan mun mielipide =) itsekin olisin kiinnostunut mutta ovat vaan aika kaukana eikä ole nyt juuri muuta menoa sinne päin, sääli .

• kimbo
        Toffo kirjoitti:

Tapella ... pääasia on nyt se että kaksi hamsua tarvii kodin.Keskittykää nyt vaan siihen että ne saa uuden hyvän kodin. Älkää kimpaantuko tästä, tuo on tietenkin vaan mun mielipide =) itsekin olisin kiinnostunut mutta ovat vaan aika kaukana eikä ole nyt juuri muuta menoa sinne päin, sääli .

joo olen ihan samaa mieltä keskitytään nyt vaan niihin 2venäjänkääpiöhamsteriin oisiko haluajia??

• k®ista
        kimbo kirjoitti:

joo olen ihan samaa mieltä keskitytään nyt vaan niihin 2venäjänkääpiöhamsteriin oisiko haluajia??

Sori.. (:

• Jenni
        kimbo kirjoitti:

Ei kiinnosta että haluatko unohtaa naaraista puhumisen vai et. Ja varmaan monetkin sulle vastanneista tietää paljon enemmän hamstereista kuin sä. Että ei kannata niille urputtaa.
        Sukupuolet näkee jo pienillä pennuilla. Musta tuntuu että oot ottanu ne naaraat hetken mielijohteesta ilman minkäänlaista harkintakykyä.

• norris
        Jenni kirjoitti:

Ei kiinnosta että haluatko unohtaa naaraista puhumisen vai et. Ja varmaan monetkin sulle vastanneista tietää paljon enemmän hamstereista kuin sä. Että ei kannata niille urputtaa.
        Sukupuolet näkee jo pienillä pennuilla. Musta tuntuu että oot ottanu ne naaraat hetken mielijohteesta ilman minkäänlaista harkintakykyä.

Mustakin tuntuu että se on tehty sillei. Eikä tarvii valittaa semmosille jotka tietää enemmän ku sä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe