Mikä crossi ois 12-v pojalle sopiva? Oon reilu 150cm pitkä. Oisko tuo crf150 hyvä mulle? Pitäs olla 4t ja mahollisimman paljon vääntyä. EI KIINAN PASKOJA
Honda crf150
8
2995
Vastaukset
- Älä osta.
Meillä ollut kilpa käytössä kolme. Ja kaks tahtiseen verrattuna huollot puolta kalliimmat ja aikaa vievemmät.
Ja tuo vääntö ei nyt vielä 150 ole maata mullistava verrattuna esim. 85 kuutioisiin.
En voi suositella tältä kokemuspohjalta.
Ja ei niillä juurikaan enää suomen radoillakaan näy.
Varmaan poistuu kohta Hondan valikoimasta kokonaan.
EM sarjakin tuon merkkiluokan myötä häviää koska kuskeja ei ole edes EM sarjaan . Niin ei niitä Euroopassakaan hirveästi ole.
Jenkeillä niitä on. Mutta niin niillä on paljon muitakin merkkejä ja malleja.- Ostase
Kannattaa ostaa ei oo paska
- mahollisimman paljon
älä osta mitään .vie rahas pankkiin.
- HONDAONLUOTETTAVA
Todellaki osta honda crf150 huoltoja on vähän esim männänvaihtoo ei tartte tehä. Tehoja ja vääntöö on hyvin. Minun mielestä yks parhaimmista nelitahtisista. Eihän tällä 150 kakstahtisten kanssa pärjääkkään mutta 85 kakstahtisten kans on hyvä. Pyörä säilyttää huollettuna todella hyvin arvonsa. Osta !!!
Itselläni oli ennen hondaa bse mad cow 125 ja meinas tulla itku miten hyvin se väänsi alakierroksislta (ei sammunu) tehopiikki tulee siinä keskikierroksilla. Ohjattavuus ja jarrut olivat huippuluokkaa ei ihme että tätä pyörää kehutaan - edelline
Tarkotin siis noilla kommenteilla kaikilla hondaa en mad cowta
- Anonyymi
Sopiiko honda crf 150r osat honda crf 150rb
Ja mitä eroa niillä on- Anonyymi
Ei ole muita eroja paitsi rbssä on isommat renkaat ja pitempi takahaarukka eli aika monet osat käyvät molempiin paitsi juuri nuo renkaat ja takahaarukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muita eroja paitsi rbssä on isommat renkaat ja pitempi takahaarukka eli aika monet osat käyvät molempiin paitsi juuri nuo renkaat ja takahaarukka
Onko Hondalla crf eri malleja enduroon ja radalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017863Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465621HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043010Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472829- 1812573
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92190- 262019
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658