Honda crf150

ALOTTELIJA

Mikä crossi ois 12-v pojalle sopiva? Oon reilu 150cm pitkä. Oisko tuo crf150 hyvä mulle? Pitäs olla 4t ja mahollisimman paljon vääntyä. EI KIINAN PASKOJA

8

3836

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä osta.

Meillä ollut kilpa käytössä kolme. Ja kaks tahtiseen verrattuna huollot puolta kalliimmat ja aikaa vievemmät.
      Ja tuo vääntö ei nyt vielä 150 ole maata mullistava verrattuna esim. 85 kuutioisiin.
      En voi suositella tältä kokemuspohjalta.
      Ja ei niillä juurikaan enää suomen radoillakaan näy.
      Varmaan poistuu kohta Hondan valikoimasta kokonaan.
      EM sarjakin tuon merkkiluokan myötä häviää koska kuskeja ei ole edes EM sarjaan . Niin ei niitä Euroopassakaan hirveästi ole.
      Jenkeillä niitä on. Mutta niin niillä on paljon muitakin merkkejä ja malleja.

• Ostase

Kannattaa ostaa ei oo paska

• mahollisimman paljon

älä osta mitään .vie rahas pankkiin.

• HONDAONLUOTETTAVA

Todellaki osta honda crf150 huoltoja on vähän esim männänvaihtoo ei tartte tehä. Tehoja ja vääntöö on hyvin. Minun mielestä yks parhaimmista nelitahtisista. Eihän tällä 150 kakstahtisten kanssa pärjääkkään mutta 85 kakstahtisten kans on hyvä. Pyörä säilyttää huollettuna todella hyvin arvonsa. Osta !!!

Itselläni oli ennen hondaa bse mad cow 125 ja meinas tulla itku miten hyvin se väänsi alakierroksislta (ei sammunu) tehopiikki tulee siinä keskikierroksilla. Ohjattavuus ja jarrut olivat huippuluokkaa ei ihme että tätä pyörää kehutaan

• edelline

Tarkotin siis noilla kommenteilla kaikilla hondaa en mad cowta

• Anonyymi

Sopiiko honda crf 150r osat honda crf 150rb
      Ja mitä eroa niillä on

• Anonyymi

Ei ole muita eroja paitsi rbssä on isommat renkaat ja pitempi takahaarukka eli aika monet osat käyvät molempiin paitsi juuri nuo renkaat ja takahaarukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muita eroja paitsi rbssä on isommat renkaat ja pitempi takahaarukka eli aika monet osat käyvät molempiin paitsi juuri nuo renkaat ja takahaarukka

Onko Hondalla crf eri malleja enduroon ja radalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1343
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1075
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      852
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      829
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      142
      747
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      686
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe