Mikä crossi ois 12-v pojalle sopiva? Oon reilu 150cm pitkä. Oisko tuo crf150 hyvä mulle? Pitäs olla 4t ja mahollisimman paljon vääntyä. EI KIINAN PASKOJA
Honda crf150
8
3604
Vastaukset
- Älä osta.
Meillä ollut kilpa käytössä kolme. Ja kaks tahtiseen verrattuna huollot puolta kalliimmat ja aikaa vievemmät.
Ja tuo vääntö ei nyt vielä 150 ole maata mullistava verrattuna esim. 85 kuutioisiin.
En voi suositella tältä kokemuspohjalta.
Ja ei niillä juurikaan enää suomen radoillakaan näy.
Varmaan poistuu kohta Hondan valikoimasta kokonaan.
EM sarjakin tuon merkkiluokan myötä häviää koska kuskeja ei ole edes EM sarjaan . Niin ei niitä Euroopassakaan hirveästi ole.
Jenkeillä niitä on. Mutta niin niillä on paljon muitakin merkkejä ja malleja.- Ostase
Kannattaa ostaa ei oo paska
- mahollisimman paljon
älä osta mitään .vie rahas pankkiin.
- HONDAONLUOTETTAVA
Todellaki osta honda crf150 huoltoja on vähän esim männänvaihtoo ei tartte tehä. Tehoja ja vääntöö on hyvin. Minun mielestä yks parhaimmista nelitahtisista. Eihän tällä 150 kakstahtisten kanssa pärjääkkään mutta 85 kakstahtisten kans on hyvä. Pyörä säilyttää huollettuna todella hyvin arvonsa. Osta !!!
Itselläni oli ennen hondaa bse mad cow 125 ja meinas tulla itku miten hyvin se väänsi alakierroksislta (ei sammunu) tehopiikki tulee siinä keskikierroksilla. Ohjattavuus ja jarrut olivat huippuluokkaa ei ihme että tätä pyörää kehutaan - edelline
Tarkotin siis noilla kommenteilla kaikilla hondaa en mad cowta
- Anonyymi
Sopiiko honda crf 150r osat honda crf 150rb
Ja mitä eroa niillä on- Anonyymi
Ei ole muita eroja paitsi rbssä on isommat renkaat ja pitempi takahaarukka eli aika monet osat käyvät molempiin paitsi juuri nuo renkaat ja takahaarukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muita eroja paitsi rbssä on isommat renkaat ja pitempi takahaarukka eli aika monet osat käyvät molempiin paitsi juuri nuo renkaat ja takahaarukka
Onko Hondalla crf eri malleja enduroon ja radalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään16015140Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903745Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363047Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?511458Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029