Sopiiko tumma violetti tummahkon harmaan kanssa yhteen (sohvat), huonekalussa on koivua ja harjattua hopeaa löytyy paljon? Tai onko muita ideoita tehosteväreihin kuin tumma violetti?
Kiitos!
Värit
10
2720
Vastaukset
- sani
olisi turhan rankka.
Harmaan kanssa sopii hyvin beessi. Koivun rinnalle. Beessistä löytyy sitten montaa lajia.
Sinuna ostaisin parit englantilaista sisustuslehteä, esim.bbc Good Homes, Ideal homes, Sitten on yksi joka käsittelee vain maalauksia ja värejä. Näet sen kannesta, nimeä en nyt muista.
Itselläni on harmaa tehosteena, beessin ja mustan kanssa.Beessi vaihtuu sitten välillä luonnonvalkoiseen ja vihreään (sohvan irtohuppu).
Jos sinulla on luonnonvärejä jo pohjalla, en sekoittaisi niihin "synteettisiä" värejä vaan etsisin luonnonmukaisia vaihtoehtoja.
Netissä löytyy sivuja bbc homen kautta. Sieltä voi katsella sisustukseen liittyviä juttuja kans.- =o)
Kiitti, tarvii hankkia ko lehtiä.
Tällä hetkellä verhoissa on vaaleaa, ja beigeä, beessistä en pidä... Ideana olisi että saisin juuri tehostevärin, jonkun raikkaan, jolla saisin ilmettä huoneeseen!!! Jotenkin tuntuu että ajan saatossa ko värit alkavat olemaan varsin bliisuja... piristystä kaipaisin! - Maijaleena
=o) kirjoitti:
Kiitti, tarvii hankkia ko lehtiä.
Tällä hetkellä verhoissa on vaaleaa, ja beigeä, beessistä en pidä... Ideana olisi että saisin juuri tehostevärin, jonkun raikkaan, jolla saisin ilmettä huoneeseen!!! Jotenkin tuntuu että ajan saatossa ko värit alkavat olemaan varsin bliisuja... piristystä kaipaisin!Sori vaan mut mulla kun ei oo kovin hyvä väritieto. voisko joku kertoa millasta on beessi ja millasta beige? Tai siis oon luullu et beessi on sama ku beige et beessin vois selittää mulle.
- sani
Maijaleena kirjoitti:
Sori vaan mut mulla kun ei oo kovin hyvä väritieto. voisko joku kertoa millasta on beessi ja millasta beige? Tai siis oon luullu et beessi on sama ku beige et beessin vois selittää mulle.
Pitäisi kait käyttää oikeita värikoodeja....:)
Beige = vaalean ruskea/ruskean eri sävyt vaaleina, selvät siis
Beessi = sekoitus/hailakka vaalea ruskeaa, "likainen" väri siis, ei puhdas.
Näin olen ne sisäistänyt. - henna
Maijaleena kirjoitti:
Sori vaan mut mulla kun ei oo kovin hyvä väritieto. voisko joku kertoa millasta on beessi ja millasta beige? Tai siis oon luullu et beessi on sama ku beige et beessin vois selittää mulle.
eikös beessi tule beige-sanasta kun sen ääntää "oikein" eli ne olis sama asia?
- =o)
Niinpä näkyy olevan... sorry!
Mä olen mieltänyt beesin aina pikkuisen punertavammaksi kuin beige, älkäähän jumittuko ko. virheeseen... sattuuhan näitä! =) - =o)
Eikö kenelläkään ole idoita harmaa-koivu-valkoinen-hopea-yhdistelmään tehosteväriksi?
...violetti saattaa olla kyllä liian "tunkkainen"......viininpunaisesta tai tummansinisestä? jos sisustuksessasi on paljon hopeaa, kultaan kääntyvä beige ei välttämättä ole paras mahdollinen vaihtoehto. oliivinvihreä voisi kenties myös sopia..?
- sisilai
PUNAINEN
-tomaatinpunainen
-luumunpunainen
-joulunpunainen
tai SININEN
-jäänsininen
-tummansininen
-siniharmaa
- baby blue
Jos haluat juuri tuohon harmaaseen sopivaa korostusväriä suosittelisin jäänsinistä. se on vaalea ja raikas piriste ja sopisi varmasti noiden muidenkin värien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292678- 1322435
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142021Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151813- 161346
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061284
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143968Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913