Enkelin siivet?

Mistä löytyy?

Eli, kysymys tulikin jo tuossa, eli mistä löytäisin enkelin siivet, jotka voisi laittaa sängyn päätyyn? Kertokaa kiitti!

13

2518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

Ainakin Tampereella toimii kauppa nimeltä Aprilli, ja sieltä itse löysin edellistä Halloween juhlaa varten ihanat siivet. On pörröiset ja "höyheniset". muistaakseni eivät olleet edes kovin kalliit. Varmaksi en sano, mutta liike pitäisi löytyä myös Kuopiosta ja Helsingistä. Kokeile onko nettisivuja joiden kautta voisi tilata jos et paikan päälle pääse.

• Angels

Olen nähnyt Fanny & Alexanderissa muistaakseni. Se on Senaatintorin basaarissa.

• ...
        Angels kirjoitti:

Olen nähnyt Fanny & Alexanderissa muistaakseni. Se on Senaatintorin basaarissa.

Mahtaisiko niitä löytyä Trelta jostain sisustuskaupasta? Lähden Helsinkiin jos en niitä Tampereelta löydä... Haluan ehdottomasti sellaiset =)

• enklu
        ... kirjoitti:

Mahtaisiko niitä löytyä Trelta jostain sisustuskaupasta? Lähden Helsinkiin jos en niitä Tampereelta löydä... Haluan ehdottomasti sellaiset =)

Muistaakseni itse ostin Espan Enkelit -liikkeestä Helsingistä. Siskoni teki myös itse kanaverkosta ja höyhenista aivan upeat.

• henna
        ... kirjoitti:

Valkoinen Kulma vai mikä sen sisustuskaupan nimi on siinä Aleksanterinkadulla... ja sit on siellä onkohan se Näsilinnankatu mis on aika iso sisustusliike. kyllähän niitä tampereeltakin löytää just sisustuskaupoista.

• henna
        henna kirjoitti:

Valkoinen Kulma vai mikä sen sisustuskaupan nimi on siinä Aleksanterinkadulla... ja sit on siellä onkohan se Näsilinnankatu mis on aika iso sisustusliike. kyllähän niitä tampereeltakin löytää just sisustuskaupoista.

eilen huomasin myös Stockalla. tosi pienet ja sitten isommat mut ei nekään kauhean isot olleet, maksoi 20 e

• löytyy

Aprillista hain omani, kuten aiemmin kirjoitin. Se sijaitsee Puutarhakadun ja Hämeenkadun välisellä kadulla ( Kauppakatu?), Näsilinnankadun ja Hämeenpuiston väliseltä osuudelta muistaakseni. Siipiä oli silloin lilana, vaaleanpunaisena ja valkoisena. Korkeutta yhdellä siivellä on n. 60 cm ja leveyttä n. 35.
      Iltalehden mainoksessa tänään selvisi että Aprillilla on myös netti osoite, www.aprilli.fi
      Koita sieltä tai Tampereen liikkeestä. Suotta lähdet Helsinkiin asti.

• käy katsomassa osoitteesta www.punanaamio.fi. vaikka ne onki asusteita, uskoisin, että ne voi ripustaa seinälle. laaja valikoima!

• enkeli

siis osoittee piti olla www.espanenkelit.fi ... sieltä löytynee vaikka mitä

• Kipsissä

Tee itse, elämä on, me olemme, mieti kirjoa. älä ainakaan osta. maalaa seinä haluamallasi värillä, sitten maalaa siihen siivet, jos menee perseelleen maalaa uusi maali päälle niin monta kertaa kun olet tyytyväinen.

• pyrpai

Tiimarista löytyy.Eikä ollut edes kalliit ja on oikeen kunnolliset.Tarkoitettu kait selkään laitettavaksi,mutta sopii hyvin seinällekkin.Kaveri laitto pikkujoulu bileiden jälkeen.Olivat vielä jopa ehjät sen illan jälkeen.Hinta oli joko jotain 7 euroo tai 9 en muista.Ne vois vaikka spraytata kulta maalilla.

• sgfg

Viime jouluna näin Sokoksen sisustusosastolla eri kokoisia,höyhenillä päällystettyjä. Myös Tiimarista voisi löytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2138
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      23
      1573
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1201
    4. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1167
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1117
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      982
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      82
      852
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      847
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      751
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      691
    Aihe