Enkelin siivet?

Mistä löytyy?

Eli, kysymys tulikin jo tuossa, eli mistä löytäisin enkelin siivet, jotka voisi laittaa sängyn päätyyn? Kertokaa kiitti!

13

2516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

Ainakin Tampereella toimii kauppa nimeltä Aprilli, ja sieltä itse löysin edellistä Halloween juhlaa varten ihanat siivet. On pörröiset ja "höyheniset". muistaakseni eivät olleet edes kovin kalliit. Varmaksi en sano, mutta liike pitäisi löytyä myös Kuopiosta ja Helsingistä. Kokeile onko nettisivuja joiden kautta voisi tilata jos et paikan päälle pääse.

• Angels

Olen nähnyt Fanny & Alexanderissa muistaakseni. Se on Senaatintorin basaarissa.

• ...
        Angels kirjoitti:

Olen nähnyt Fanny & Alexanderissa muistaakseni. Se on Senaatintorin basaarissa.

Mahtaisiko niitä löytyä Trelta jostain sisustuskaupasta? Lähden Helsinkiin jos en niitä Tampereelta löydä... Haluan ehdottomasti sellaiset =)

• enklu
        ... kirjoitti:

Mahtaisiko niitä löytyä Trelta jostain sisustuskaupasta? Lähden Helsinkiin jos en niitä Tampereelta löydä... Haluan ehdottomasti sellaiset =)

Muistaakseni itse ostin Espan Enkelit -liikkeestä Helsingistä. Siskoni teki myös itse kanaverkosta ja höyhenista aivan upeat.

• henna
        ... kirjoitti:

Valkoinen Kulma vai mikä sen sisustuskaupan nimi on siinä Aleksanterinkadulla... ja sit on siellä onkohan se Näsilinnankatu mis on aika iso sisustusliike. kyllähän niitä tampereeltakin löytää just sisustuskaupoista.

• henna
        henna kirjoitti:

Valkoinen Kulma vai mikä sen sisustuskaupan nimi on siinä Aleksanterinkadulla... ja sit on siellä onkohan se Näsilinnankatu mis on aika iso sisustusliike. kyllähän niitä tampereeltakin löytää just sisustuskaupoista.

eilen huomasin myös Stockalla. tosi pienet ja sitten isommat mut ei nekään kauhean isot olleet, maksoi 20 e

• löytyy

Aprillista hain omani, kuten aiemmin kirjoitin. Se sijaitsee Puutarhakadun ja Hämeenkadun välisellä kadulla ( Kauppakatu?), Näsilinnankadun ja Hämeenpuiston väliseltä osuudelta muistaakseni. Siipiä oli silloin lilana, vaaleanpunaisena ja valkoisena. Korkeutta yhdellä siivellä on n. 60 cm ja leveyttä n. 35.
      Iltalehden mainoksessa tänään selvisi että Aprillilla on myös netti osoite, www.aprilli.fi
      Koita sieltä tai Tampereen liikkeestä. Suotta lähdet Helsinkiin asti.

• käy katsomassa osoitteesta www.punanaamio.fi. vaikka ne onki asusteita, uskoisin, että ne voi ripustaa seinälle. laaja valikoima!

• enkeli

siis osoittee piti olla www.espanenkelit.fi ... sieltä löytynee vaikka mitä

• Kipsissä

Tee itse, elämä on, me olemme, mieti kirjoa. älä ainakaan osta. maalaa seinä haluamallasi värillä, sitten maalaa siihen siivet, jos menee perseelleen maalaa uusi maali päälle niin monta kertaa kun olet tyytyväinen.

• pyrpai

Tiimarista löytyy.Eikä ollut edes kalliit ja on oikeen kunnolliset.Tarkoitettu kait selkään laitettavaksi,mutta sopii hyvin seinällekkin.Kaveri laitto pikkujoulu bileiden jälkeen.Olivat vielä jopa ehjät sen illan jälkeen.Hinta oli joko jotain 7 euroo tai 9 en muista.Ne vois vaikka spraytata kulta maalilla.

• sgfg

Viime jouluna näin Sokoksen sisustusosastolla eri kokoisia,höyhenillä päällystettyjä. Myös Tiimarista voisi löytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe