pullo ja mies

''MaGgArA''

mies istui puiston penkillä ja horisi "minhä menhä baarhi" mies meni baariin ja sanoi otha viinah ja annosh tupaakkah no baari mikko antoi ja sanoi et polta sisällä no en vishii koshka pulloh korvaa tupakahn baari mikko sanoi ai haluutkos toisen pullon? mies sanoi juuh josh atrjooht sen jälkeen mies lähti kotiin ja nainen huus missäs on oltu? mies sanoh pulloa juohmas ja baari mikolle huutamas no nainen sano nyt et lotraa viinaa vaan puntit kätee mies sano enmä mitää punttia nosta mä nosta kosken korvaa nainen sanoi et nyt nosta mies sanoo enmä punttiakaan nosta pullo sen ola pitä etta jaksaa :D

1

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

että rautanyrkki on ihan yksin perseestä mutta ei, vielä sinäkin ja syvältä lopeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      101
      4238
    2. 78
      3487
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3094
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2556
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      211
      2182
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2101
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      880
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      94
      865
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      786
    Aihe