silloin kun kimi alokoi ajaa autoa ei siitä tullut mitään kimin esnin mäinen ajo kimi rupesi harrastamaan formulan ajoa kimi sopi viikon testi ja tulihan siihen paperiin nimi kimi rupesi kovin harjoittelemaan mutta seuraavana päivänä kimi ajoi juovuksissa ja kimi huus minä ajan kovaa minä ajan sairaalaan ja kimi ajoi 200 seinään ja joutui sairaalaan
Loppu
Kimi ja formula
''MaGgArA''
4
3324
Vastaukset
Otsikon osaat alottaa isolla. Mutta tekstiin et osaa laittaa niitä isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä. Ja sitten sana "loppu" on kirjoitettu taas isolla.
Tekstiä on vaikea lukea ja kun on päässy loppuun niin ei oo saanu mitään selvää.- tympääntynyt
sama typerys joka kirjoittaa rautanyrkki nimellä, luulen että joku yhtä älytön on joskus kehunut sen vitsiä ja nyt näitä järjettömiä juttuja riittää.
- Sasu
Voisitko ihan oikeesti lopettaa tän ihmisten kiusaamisen noilla sun luokattoman huonoilla vitseillä.
- mulqvist
paskavitsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305