auttaako lasten pahoinvointitabletit oikeasti kissoihin???Nimittäin kokemuksella se ei näyttäisi toimivan.
auttaako
14
579
Vastaukset
- Kertomus
..saanut sellaisen käsityksen että ominpäin ei saisi mennä ihmisten lääkkeitä antamaan kissoille. Itse sain omalle kissalleni reseptillä oksennuksenestopillereitä jotka olivat tarkoitettu ihmisillekin.
- ensku
me soitettiin apteekkiin ja sieltä sanottiin että puolikas ihan niinkuin lapsillekkkin!!!!!
- kiskis
ensku kirjoitti:
me soitettiin apteekkiin ja sieltä sanottiin että puolikas ihan niinkuin lapsillekkkin!!!!!
Kyllä tosi on niin että ei ihmisten lääkkeitä kissoille, voivat olla hengenvaarallisia!
Jos uskot apteekkiin teet sen omallavastuullasi, soita päivystävälle eläinlääkärille. - .....
kiskis kirjoitti:
Kyllä tosi on niin että ei ihmisten lääkkeitä kissoille, voivat olla hengenvaarallisia!
Jos uskot apteekkiin teet sen omallavastuullasi, soita päivystävälle eläinlääkärille.Olen ollut apteekissa töissä ja sen perusteella osaan sanoa että kyllä ne siellä tietävät mitä eläimille voi antaa, hakuteokset ovat laajat ja niissä on tarkasti eritelty eläiten ja ihmisten lääkkeet. Eläimillä käytetään monia samoja lääkkeitä kuin ihmisillä, esim. Diapamia käytetään matkapahoinvoinnin estämiseen vuosikymmenten hyvällä kokemuksella. :)
- apteekkiin pettynyt
..... kirjoitti:
Olen ollut apteekissa töissä ja sen perusteella osaan sanoa että kyllä ne siellä tietävät mitä eläimille voi antaa, hakuteokset ovat laajat ja niissä on tarkasti eritelty eläiten ja ihmisten lääkkeet. Eläimillä käytetään monia samoja lääkkeitä kuin ihmisillä, esim. Diapamia käytetään matkapahoinvoinnin estämiseen vuosikymmenten hyvällä kokemuksella. :)
Olen saanut koulutetulta farmaseutilta ihan väärää tietoa koskien eläinten lääkintää. Eläinlääkäri sitten seuraavana päivänä neuvoi, että eihän tuo lääke eläimille sovi.
Nyrkkisääntönä on, että ei MITÄÄN ihmisten lääkkeitä eläimille ellei lääkäri näin määrää. Pienikin määrä lääkettä, jota ihmiset voivat turvallisesti popsia, voi olla kissalle hengenvaarallinen! - ensku
apteekkiin pettynyt kirjoitti:
Olen saanut koulutetulta farmaseutilta ihan väärää tietoa koskien eläinten lääkintää. Eläinlääkäri sitten seuraavana päivänä neuvoi, että eihän tuo lääke eläimille sovi.
Nyrkkisääntönä on, että ei MITÄÄN ihmisten lääkkeitä eläimille ellei lääkäri näin määrää. Pienikin määrä lääkettä, jota ihmiset voivat turvallisesti popsia, voi olla kissalle hengenvaarallinen!apteekissa ne ovat ammattilaisia et ihan sillei vaa
- Kertomus
ensku kirjoitti:
apteekissa ne ovat ammattilaisia et ihan sillei vaa
Todellakin jos kyseistä pahoinvointilääkettä voi kissoillekin antaa, niin kysy nyt hyvä ihminen se tarkka annostus!! Tuo puolikas kuulostaa aika paljolta. Oma kissamme, painoa 2,35kg sai 1/8 pilleristä kerralla.
- Kertomus
Kertomus kirjoitti:
Todellakin jos kyseistä pahoinvointilääkettä voi kissoillekin antaa, niin kysy nyt hyvä ihminen se tarkka annostus!! Tuo puolikas kuulostaa aika paljolta. Oma kissamme, painoa 2,35kg sai 1/8 pilleristä kerralla.
Eläinlääkärin määräämä annosmäärä. Ja tämä lääke oli kaiken lisäksi reseptilääke, joka ei edes auttanut.
- ensku
Kertomus kirjoitti:
Eläinlääkärin määräämä annosmäärä. Ja tämä lääke oli kaiken lisäksi reseptilääke, joka ei edes auttanut.
juu juu kyl me kysyttiin ja sano et puolikas tabletti täysikasvuselle kissalle.
- Kertomus
ensku kirjoitti:
juu juu kyl me kysyttiin ja sano et puolikas tabletti täysikasvuselle kissalle.
..on niitä painoeroja. Huomattavia painoeroja. eiväthän kaikki ihmisetkään paina 60kg aikuisina. Mutta todennäköisesti olette jo antaneet kissalle tätä lääkettä joten turha tästä on enää jauhaa. Toivottavasti joku viisastui tässäkin asiassa.
- ensku
Kertomus kirjoitti:
..on niitä painoeroja. Huomattavia painoeroja. eiväthän kaikki ihmisetkään paina 60kg aikuisina. Mutta todennäköisesti olette jo antaneet kissalle tätä lääkettä joten turha tästä on enää jauhaa. Toivottavasti joku viisastui tässäkin asiassa.
NO HEI EHKÄ SE SANO ET SELLASILLE NORMAALI PAINOISILLE AIKUISILLE!!!!!!!!!!!!!!!
- Kertomus
ensku kirjoitti:
NO HEI EHKÄ SE SANO ET SELLASILLE NORMAALI PAINOISILLE AIKUISILLE!!!!!!!!!!!!!!!
Vaikka. En jaksa väitellä asiasta. Minä pidän kuitenkin äitini luona asuvaa tyttökissaani normaalikokoisena ja se painaa 5-6kg. Joillekin se normaalipaino voi taas olla 3-4kg.
- Normaali?
ensku kirjoitti:
Minulla on 2,4 kg painava maatiastyttö, hän on normaalipainoinen, ei ole yli- eikä alipainoinen. Minulla on myös toinen maatiaistyttö, hän painaa 5,7 kg ja on myös normaalipainoinen, ei yli- eikä alipainoinen... Eli PAINON mukaan, ei sen mukaan, onko aikuinen vai ei, normaalipainoinen vai ei.
- Kertomus
Normaali? kirjoitti:
Minulla on 2,4 kg painava maatiastyttö, hän on normaalipainoinen, ei ole yli- eikä alipainoinen. Minulla on myös toinen maatiaistyttö, hän painaa 5,7 kg ja on myös normaalipainoinen, ei yli- eikä alipainoinen... Eli PAINON mukaan, ei sen mukaan, onko aikuinen vai ei, normaalipainoinen vai ei.
Huomaatko, ensku. Joillain on sentään järki päässä ja ymmärtävät ilman jatkuvaa jankutusta jo ennestäänkin että normaalikokoisissa aikuisissa kissoissa on painoeroja. Ja huomattavia eroja ovatkin.
Toivotaan vaan ettei tuo enskun antama lääke ole kovin rajua tavaraa ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960