Näkijät

Uudet ystävät?

Tulenko muuttamaan pois nykyiseltä paikkakunnalta? Olen ristiverinen vanhempi nainen. Haluan aloittaa elämänpolkuni uudestaan ja puhtaalta pöydältä!

12

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uudet ystävät?

      Up...Smile...)

    • Uudet ystävät?

      Smilelle nosto. Sitten kun sinulle sopii...Kauniisti kiitän etukäteen

      • Uudet ystävät?

        Smile kun aikasi antaa myöten katsotko tuon asian ja mitä muutokset ovat jos niitä tulee? Tulenko muuttamaan pois nykyiseltä paikkakunnalta? Uudet ystävät?


    • Uudet ystävät?

      Tarot-lukija voi myös katsoa!

    • Uudet ystävät?

      Nostan.....Tarot-lukijalle

    • Samperi2014

      Mooikka! Nostaisiko joku minulle tarotteja? Kysymys koskee rakkausasioita ja sitä mitä on tulossa/vai onko tulossa mitään tällä alueella koskaan enää? Toinen samaan asiaan liittyvä kysymys on; pitääkö minun pelätä entistä heilaani tosissani?

      • 4 Smile

        Ootatko Samperi hetken, katon ton Uudet ystävät pyynnön ensin


      • 4 Smile

        Samperi2014

        En oo lukenu kaikkia viestejäsi, mutta taidat käydä läpi aika vaikeita aikoja?

        Katsotaanpas.., eläkä hermostu jos menee mettään. En oo mitenkään haka näitten kanssa ja tunnusmerkkini on suht sekava selonteko ;)

        Mennyt:
        Tässä on, että vanhoista - kannattamattomista asioista pitää osata päästää irti, muutos on iso. Jokin viesti tullut, joka on tuonut onnistumisen tunnetta, sit täällä on työn/opiskelun kortti ja jotakin, joka kertakaikkiaan on ollut ravistelevaa. Erittäinkin haasteellinen tilanne, joka ei oo jättänyt sinua rauhaan.

        Nyt
        Vaaleahko nainen ja suurta onnen tunnetta. Jotakin sulle ehdotellaan ja sulta kysytään nyt lujaa tahtoa/päättäväisyyttä/terävänäköisyyttä. Tässä on ristiverinen nainen ja tyytymättömyyttä johonkin, jonka tuloon et voi vaikuttaa.

        Tulee
        Kysytään rohkeutta/sisua jossakin asiassa, jossa haluat löytää sopusoinnun ja kun häly ympäriltäsi laantuu, vaivut ajatuksiisi tässä jo pitkään jatkuneessa jutussa. Tässä kysytään, pytytkö luottamaan iin, että pysyt tolpillasi horjumatta - vaikka kuinka ympärilläsi kuohuaa.
        Joku asia täsä on, jota et millään voi sulattaa/uskoa todeksi, tässä kuitenkin - mennään kohti uuden alkua ja laitat 'tanssikengät' jalkaasi ja saat hetken hengähtää. Olet täysin tilanteitten armoilla - tässä tapauksessa kuitenkin positiivisessa merkityksessä, sillä täällä sanotaan, että balanssia ja harmonian löytymistä.

        Jossakin asiassa kumminkin sun on pikkusen aseteltava arvojasi uusiksi ja otettava huomioon vain tosiasiat. Tässä vaikeassa asiassa, olet jo voitonratsusi satuloinut. Aineellisia asioita ja vaaleahko aikuinen mies.
        Vaalea nainen ja toiveikkuutta TAI lämminhenkinen nainen, 'äitihahmo' ja sitä, että nyt pitää pitää jalat maassa, kun tulee joku viesti, jossa vaadit oikeuksiasi, mutta samalla kasaat hartioillesi ihan turhaa taakkaa
        Jokin viesti tulee joka koskettelee ristiveristä aikuista miestä, joka taitaa edelleen sulle merkitä aika paljon. Tässä tarjotaan uutta mahdoillisuutta ja nyt tuli, että kyse on harvemmin tavatusta ystävästä. Sitten.., maailmalta kiirii uutisia ja sun on nyt taottava, kun rauta on kuumaa.
        Jotakin tulee täysin puskista ja se tuo mukanaan muutosten tuulet, tässä on joku nainen ja kun saat tietää tästä- se yllättää sut täysin. Vaalea aikuinen mies ja yltäkylläistä rakkautta ja sun tilantees, se saa aika levottomaks.
        Itekses pohdit eroa/eroon pääsemistä jostakin/kolmatta osapuolta ja sua ahistaa tuo selkäänpuukotus tässä. Saat kuiteski kotis oikeinpäin ja saat olla ylpeä siitä, mitä olet jo saavuttanut. Aurinkokin alkaa pilkistellä piviverhonsa takaa.
        Rahasopimusasioita ja alat suunnitella tulevaisuuttasi ja sulla onkin kaikki syy iloon ja juhlaan. Tässä on joku eri paikkakunnalta oleva, jolla on tekemisiisi erittäinkin suuri valta, oikeinkin hyvä ystäväsi, sellainen ja joku ratkaisu, joka sun pitää osata tehdä.
        Pikkusenhan tässä jotain erimielisyyttäkin saattaa olla, kun saat jotakin kuulla ja kyse on nimenomaan asiasta, jossa olet kokenut itsesi pikkusen ulkopuoliseksi. Stressistä huolimatta menestystä. Joku asia paljastuu sinulle jostain, sinulle erittäin läheisestä ihmisestä ja tuli onnistumisen kortti ja tässä ne avaimet - on sinulla


    • 4 Smile

      Sinulle: Uudet ystävät

      Mennyt
      Kaikenlaista sulle on ehdoteltu aineellisissa asioissa, luvaten ties minkälaista onnistumista. Sun on kuitenkin ollut aika vaikea mokomaa uskoa/sulattaa. Vaalea aikuinen mieskin on viestitellyt ja tarjoillut uusia tilaisuuksia...

      Nyt
      Sua enemmänkin ahistaa ja koet asiat aika vaikeina, sit tulee jotakin sulle- täytenä yllätyksenä. Joku nainen ja ihminen, jolla on tekemisiisi erittäinkin suuri valta - jotakin tässä kombinaatiossa. Nyt on pidettävä jalat vain, tiukasti maan pinnalla.

      Tulee
      Tulossa infoa, joka tuo mukanaan ison muutoksen, eli pitää nyt osata karsia vanhat - kannattamattomat asiat elämästä. Tää liittyy johonkin, jossa oot kokenu ittes pikkusen ulkopuoliseksi, mutta joka jäytää ajatuksiasi kaiken aikaa. Tilanne on sikälikin haastava, että haluaisit oman hengähdys taukosi, mutta jatkuvasti joudut valintojakin tekemään.
      Kilpailu on kovaa ja sä oikeutetusti haluat olla voittajana kisassa, mutta kovin on eläväinen tää tilanne. Sit tulee täysin puskista joku viesti, joka kertaheitolla tasapainottaa tilannettasi.
      Tässä on nyt että ylenpalttista onnea, mutta siinäkin jotakin, joka kysyy voimia todella paljon! Ero/eroon pääseminen jostakin/kolmas osapuoli ja tässä on kyseessä nyt jotkut rahasopimus asiat. Sitten maailmalta kiirii uutisia TAI tämä on yhden aikakauden loppu ja uuden alku. Toivoa herättäviä uutisia.
      Eri paikkakunnalta jotakin, jota paljon itse tykönäsi pohdit. Tyytymättömyyttä rakkaudessa, romantiikan/harmonian kaipuuta ja sitä että sitä kautta saisit kotisi oikein päin. Tässä voidaan jopa ajautua siihen, että joutuu kohtaamaan menneitten aikojen tekemisiä.
      Jotakin tulee auttamatta ja se tuo mukanaan balanssia/sopusointua ja nyt on tartuttava toimeen, jos luottamuskin alkaa palailla selkäänpuukotusten jälkeen. Kaikki onnistumisen mahdollisuudet tässä on, olkoonkin vaikka kovin stressaavaakin aikaa tämä voi olla.
      Olet kovin ymmärtäväinen ja välittävä ihminen ja kun häly ympäriltäsi laantuu - istahdat kannon nokallesi soitintasi soittamaan, katse kuuhun luotuna - ollenkaan tajuamatta jaloissasi vaanivaa vaaraa. Nyt tähän tuli, että jokin juttu, ei ihan välttämättä mennyt, niinku oisit halunnut ja kyse on ihmisestä, jonka kanssa koit olleesi hyvinkin pitkälle samoilla aallon taajuuksilla, tässä pikkusen oot tilanteitten armoilla.. Jostain vaaleasta naisesta paljastuu jotain.
      Rakkaus ja ristiverinen aikuinen mies ja arvojen uudelleen asettelua ja tää on joku jo pidemmän aikaa jatkunut juttu. Tasapainon löytyminen, jopa vakaus, kaikkien myrskyjen keskellä, vaalea aikuinen mies ja haalit enemmän kun jaksat kantaa, huolia hartioilles.
      Kotiasioissa kuitenkin onnistumisia, olkoonkin vaikka ravistelevaakin on. Vaaleahko nainen, joku harvemmin tavattu ystävä ja vaikka se aiheuttaa paljon skismaa, myöskin sinulla on kaikki syy iloon ja juhlaan, eli tuskin pystyy tuo nainen onnistumaan pyrkimyksissään ;)

      Työn kortti ja hilpeyttä askelissa, tarvit vain lujaa tahtoa. Kuljet kohti yhden vaiheen loppua ja uuden alkua. Ja kun muutosten tuuletkin puhaltelevat, oisko kyse uudesta työpaikasta? Kuitenkin oot jostain syystä ahdistunut, valoisista näkymistä huolimatta :(

      • Uudet ystävät?

        Kiitos:) Katsotko vielä? Tulenko muuttamaan pois nykyiseltä paikkakunnalta??
        Työn kortti ja hilpeyttä askelissa, tarvit vain lujaa tahtoa. Kuljet kohti yhden vaiheen loppua ja uuden alkua. Ja kun muutosten tuuletkin puhaltelevat, oisko kyse uudesta työpaikasta? Mitä näet tähän lisää kertooko tarot sen?


      • 4 Smile
        Uudet ystävät? kirjoitti:

        Kiitos:) Katsotko vielä? Tulenko muuttamaan pois nykyiseltä paikkakunnalta??
        Työn kortti ja hilpeyttä askelissa, tarvit vain lujaa tahtoa. Kuljet kohti yhden vaiheen loppua ja uuden alkua. Ja kun muutosten tuuletkin puhaltelevat, oisko kyse uudesta työpaikasta? Mitä näet tähän lisää kertooko tarot sen?

        Mä oon aika huono kattomaan muutto asioita, mut nostan muutaman kortin

        3 korttia
        sauvojen3= ylpeyttä siitä mitä on jo saavuttanut. Negatiivisena: liiallista sinisilmäisyyttä
        Kolikoitten 5: Jostakin asiasta jääty pikkusen ulkopuoliseksi (työttömyys??)
        OIKEUS: Tämä ei tarkoita oikeudenkäyntiä - välttämättä, vaan jotakin asiaa, jossa ajat oikeuksiasi.

        Oisko niin, että sulle ois tarjoutumassa uus mahollisuus työelämässä ja omasta mielestäsikin, tässä oikeus tapahtuu


    • Samperi2014

      Kiitos 4smile! Sori että olen ollut erittäin kärsimätön. Mun elämä on ollut koko vuoden äärimmäistä sekasotkua,tuskaa ja ahdistusta nimenomaan ihmisuhteiden osalta. Viimeisin suhde tuntu olevan kuin piste iin päälle. En kaikkea oikein ymmärtänyt, mutta kaippa nuo aikanaan selviää. Tuo rakkauselämä on ollut mulle hyvinkin haasteellista jo useamman vuoden aikana. Olen kyllä viimeaikoina miettinyt et kyllä mussa jotain vikaa on kun toista puoliskoa ei vain tunnu löytyvän. Ja jos löytyy ne on kokolailla ilkeitä narsisteja/juoppoja. Mietin noita naiskontakteja ku ite olen nainen. Toivottavasti ne ei ole mitään kilpailutilanteita tai mitään kovin kauheeta. En enää jaksais/kestäis. Tulis jo se hyvä kunnon mies kohdalle, eikä ainaisia ilkeitä puliukkoja. Olin ennen tämän ed. suhteen miehen tapaamista hyvää vauhtia kuntoutumassa työelämään, nyt saikulla ku masentaa kaikki niin kovasti. Loppuvuodesta onneksi valopilkku, pääsen pitkälle matkalle ilmaiseksi aurinkoiseen paikkaan. Saas nähdä mitä siellä tapahtuu..En tiedä odottelisinko pelolla, kauhulla vai innolla tätä reissua. Ihan vaan sen takia, ku mä vaan satun olemaan sitä tyyppiä jolle sattuu ja tapahtuu...Mutta kiitos kovasti ku vastasit. Kiitän ja kumarran...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe