Emo/scene/punk!

Emo

Nii sitä vaan mietin että missä on kaikki emot,scenet punk jne tyyliset ihmiset on? Asun Joensuussa ja en oo nähny yhtäkää, itse oon siis emo tyttö. Ja voi kans kikkiä laittaa jos haluu. Kiitti jos vastaatte!:)

15

302

    Vastaukset

    • scemotyttö99

      vittu sitä täällä mietitää mut sit jos haluu kommunikoida jotenki nii vittu ketää ei enää kiinnosta :D tai siis kukaa ei kuitenkaa ikin laita sitä kikkii
      nyt jos saadaan tänne pari nii tehää ryhmä kikkiin!

    • Oon 13-vuotias ERNU tyttö Keski-Pohjanmaalta.

    • OikiaaAsiaa

      Ärghs. Ärsyttää kun emo ja scene ja nyt vielä punk:in yhdistetään toisiinsa tai sanotaan samassa yhteydessä. Punk on tosi karu tyyli ja scene taas tyttömäinen ja söpistele ja emo on goottiinpäin joka on itseasiassa muusiikki laji jonka kuuntelijoille on kehittynyt tietynlainen tyyli!

      • älämuutavirka

        niimpä!


      • RITES OF SPRING

        Emotyyli on emomusan kuuntelijoille. Se ''oikee'' emomusa oli mm. Rites of Spring, Jawbreaker, Taking Back Sunday jne. Ja ne kaikki oli punkkii. Eli emot on vähän niinku punkkareita, mut ei niin rajuja.


      • Ei ei ja viellä vitun kerran EI. Lapsoset pienoiset jotka ette tajua tästä tyylistä mitään kuunelkaas kun minä avaan vähän asiaa... srsly voi olla että olette muaki vanhempia mutta ette tiedä mistä puhutte. Elikkäs aloitetaan tarinamme alkaa 1980 luvulta jolloin sex pistols alkoi tehä musiikkia se on punkkia ja siitä se kaikki alkoi. Punk tyyli itessää miten sen nyt sanoisi lähimpänä se on goottia kuin nuo emot ja scenet ainakin mutta joo jotkin pukeutuu mustiin mutta niillä ei ole niin väliä mihin pukeutuu mutta tyyliin tulee yleensä ketjuja piikkeja vittu mitä haluaakaan. Emot 2000 luvun alussa syntynyt en tiedä mikä mutta tyyli suuntaus eli ihmiset pukeutuu mustiin teini angstissa ja koittaa olla niin synkkiä jhoo ja vitut. Scene 2006 tullut ja vittu en tiedä minne menossa. Scene voi olla tyttö tai poika ihsm mutta yleensä scene on scene sen takia että tykkää kyseisestä emo tylistä mutta se ei ole heille myöskään pukeutuminen niin tärkeää sillä he voi pukea vaikka kukka mekon jos niin haluaa ja siis emokin saa ofc mut se että haluaako on eriasia. Ja sitte gootit eli vitun iso joukku kaiken mailman mix uppeja ja ties vittu mitä. Esim batcave punkin ja gootin sekotus kutsutaan nimellä death rock myös. Cyber goth no siis nimi kertoo kaiken vähä omalaatune alakulttuuri gooteilla joka alko jostain larppi pelistä en jaksa luntata wikistä nimeä mutta anyway. Gootteja on vitusti erillaisia. Ja siis tää on nyt niile jotka ei tajua mistä puhuu


      • hc82656

        Sex Pistols oli jo hajonnut 80-luvulla.


    • zdvh

      Mä oon Joensuusta ite, oon tyttö 14-v ja emo :)) kuuntelen black veil bridesiä ja viiltelen samal:(

      • pakana5

        No hyi saatana bvb emo paskaaa perkele vittu


    • heysisters

      rakkaat ystävät. miksi emme tee kik ryhmää.

    • no mä pyrin saamaan tyylini scenehtävämmäks koska en tiiä, tuntuu vaan hirveen omalta :D ja mulla on punkkari kaverina n u n

    • BvB<3

      Black Veil brides on paras ♥♥

    • Pikkumörkö ♥

      Täältä löytyy 04 syntynyt hevarinalku c:

      Aika yksinäistä täällä pohjois-pohjanmaalla,
      ei löydy oikeen ketään muuta, ja sit nää 16v
      truehevarit valittaa musta koska oon huomionkipeä pikkupissis.

    • sagsdg

      Mitäs vittua :D Kyllä Joensuusta löytyy tuontyylisiä, varsinkin noita kaikenlaisia punkkareita ja muita nistejä :D käytkö koskaan ulkona ? Miksi emo, scene ja PUNK on rinnakkain? Emon ja scenen vielä tajuaa. Punk on ihan eri maailmasta kuin nuo kaksi muuta. T. joensuulainen, joka soittaa punk-bändissä :P (oh god, 04 jo täällä, alkaa tuntea ittensä vanhaks :D)

    • Emoscenerakkaus

      Jee! Suomi24 laadulla ei odota, että eka ketju on emoista/sceneistä. <3

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe