olen koputellut piipun muurista vanhan rappauksen pois ja nyt pitäis tietää mikä olis paras laasti vähän suurempiin täyttöihin, ja joka soveltuu myös lämpeneville pinnoille?
mikä olisi oikean lainen laasti?
9
206
Vastaukset
- 6+8
Rappaa tavallisella rappauslaastilla. En ole koskaan nähnyt rappauksen tippuvan lämmityksen seurauksena alas.
Kunhan kyselet moista niin ilmeisesti et ole koskaan rapannut ja silloin tulee mieleen, että tietoa haet ammattilaista varten. - Oikein kirjoitus
rappaus laastilla
- muurarinveli
Tulenkestävä korjausmassa.
- Välilyönti
kalkki laastilla
- Kittilä
Pakoputken korjauskitti.Myydään autotarvikeliikkeessä.
- Juupsista
ja se kannattaa lyödä isolla kauhalla.
- muurari11
KS 50/50 yleispätevä tietämättä enempää kohteesta....
- tukinreijänite
Asennus ja korjausmassa. Löytyy ainakin kahdelta valmistajalta.
- eiAinakaan
Meillä muurari pinnoitti piipun saneerauslaastilla, eikä ole pysynyt paikoillaan. Lämpölaajeneminen vissiin eri kuin tiilellä.
Valitettavasti muurari teki konkan, joten olen yksin ongelmani kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984