ostan lihamyllyn

Riva

jos jollakin on myynnissä sähkökäyttöinen lihamylly.

10

978

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

Et kai vaan koirias ala jauhaa..?

• Riva

Ostin koiralle 8,5 kg broilerin siipiä, koira ei jaksa purra kunnolla luita vaan yritää syödä ne isoina paloina,meillä on käsikäyttöinen lihamylly,mut varmaan sähkökäyttöinen olisi helpompi.
        Ei vaan taida kellään olla tarpeettomana moista vehjettä,joten lihasvoimalla täytyy pärjätä.

• Kulinaristi
        Riva kirjoitti:

Ostin koiralle 8,5 kg broilerin siipiä, koira ei jaksa purra kunnolla luita vaan yritää syödä ne isoina paloina,meillä on käsikäyttöinen lihamylly,mut varmaan sähkökäyttöinen olisi helpompi.
        Ei vaan taida kellään olla tarpeettomana moista vehjettä,joten lihasvoimalla täytyy pärjätä.

Mikset keittele niistä luita irti? Ei koirille pitäisi linnun luita muutenkaan syöttää.

Eli isoon kattilaan koko satsi kolmeksi tunniksi. Sitten erottelet luut. Ja sen jälkeen riisiä ja ohraa muutama kilo jotta imee nesteen. Tulee risotto. Kelpaa varmaan sullekin. Pakastat koirille sen mikä sinulta säästyy.

• Riva
        Kulinaristi kirjoitti:

Mikset keittele niistä luita irti? Ei koirille pitäisi linnun luita muutenkaan syöttää.

Eli isoon kattilaan koko satsi kolmeksi tunniksi. Sitten erottelet luut. Ja sen jälkeen riisiä ja ohraa muutama kilo jotta imee nesteen. Tulee risotto. Kelpaa varmaan sullekin. Pakastat koirille sen mikä sinulta säästyy.

haluan syöttää koiralle lihat raakana ,ei keitetynä,säilyy kaikki ravintoaineet.

• Mika
        Riva kirjoitti:

haluan syöttää koiralle lihat raakana ,ei keitetynä,säilyy kaikki ravintoaineet.

Mulla olis lihamylly myynnissä. Voimavirtakäyttöinen ja hintaa on 800 €. Taitaa kylläkin olla vähän raju kone koiran ruuan tekoon ?

• Riva
        Mika kirjoitti:

Mulla olis lihamylly myynnissä. Voimavirtakäyttöinen ja hintaa on 800 €. Taitaa kylläkin olla vähän raju kone koiran ruuan tekoon ?

mutta ehkä se on vähän liian tuhti kotikäyttöön.

• mie
        Riva kirjoitti:

mutta ehkä se on vähän liian tuhti kotikäyttöön.

Musta vaan kuulostaa pahalle syöttää koirille raakaa kanaa, siinähän on salmonellariski, jos en ole väärin ymmärtänyt, ja kananluuthan on ehdottomasti kiellettyä koiranruokaa kans kokonaisina tai jauhettuna. Voihan olla et oon väärässäkin:)

• Riva
        mie kirjoitti:

Musta vaan kuulostaa pahalle syöttää koirille raakaa kanaa, siinähän on salmonellariski, jos en ole väärin ymmärtänyt, ja kananluuthan on ehdottomasti kiellettyä koiranruokaa kans kokonaisina tai jauhettuna. Voihan olla et oon väärässäkin:)

ruokinnassa kaikki syötetään raakana,liha ja vihannekset.Jotku syöttää broilerin siivet sellaisenaan,mutta minä en uskalla,koska luut ovat tosiaan teräviä,joten jauhaminen on ihan ok.säilyy kaikki ravintoaineet kun luutkin pilkkoutuu.
        Siivet tulee pakasteessa ja kotimaisia,en usko että niissä on salmonellaa yhtään sen enempää kun ihmisille tarkotetussa kanassa.

• mie
        Riva kirjoitti:

ruokinnassa kaikki syötetään raakana,liha ja vihannekset.Jotku syöttää broilerin siivet sellaisenaan,mutta minä en uskalla,koska luut ovat tosiaan teräviä,joten jauhaminen on ihan ok.säilyy kaikki ravintoaineet kun luutkin pilkkoutuu.
        Siivet tulee pakasteessa ja kotimaisia,en usko että niissä on salmonellaa yhtään sen enempää kun ihmisille tarkotetussa kanassa.

Ehkä olin väärässä...huuto.netissä oli muuten braunin lihamylly myynnissä, saattaa olla et oli muitakin, kannattaa katsoo...

• Vanhempi suunnittelija
        mie kirjoitti:

Ehkä olin väärässä...huuto.netissä oli muuten braunin lihamylly myynnissä, saattaa olla et oli muitakin, kannattaa katsoo...

Broileriteollisuudessa salmonellalöytö johtaa siihen, että erä josta salmonellaa löytyy ohjautuu kypsennettävien valmisteiden linjalle. Salmonella toisin sanoen steriloidaan vaarattomaksi.

En tiedä katkotaanko siivet ennen kuin erien osoite on selvillä. Tuskinpa, koska siipiäkin on myynnissä marinoituna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90